kesinlikle iridyum buji!!! ve hava filitresi ,, bakımda ilk degiştirdiğim parçalardır...
kesinlikle iridyum buji!!! ve hava filitresi ,, bakımda ilk degiştirdiğim parçalardır...
bridge stone shirdge stone sharidge stone... ve tanrı lastikten kadını yarattı, sharon stone..
Drift Religion
paylaşımın için teşekkürler
iyi bişey herhalde bu buji
[FONT="Arial Black"][COLOR="Red"]BU ALANA REKLAM ALINIR[/COLOR][/FONT] ::tutkuy::
yine bu forumda okuduğum bir yazıya göre bu iridyum buji yağmurlu havada yada sulu ortamda sorun çıkarıyormuş. Tak die motoru stop ettirip uzun süre çalışmıyormuş ... O halde bize gelmez bu buji
Retro Moto Works
Instagram & Facebook
.../retromotoworks
Tek başına iridyum bujiden performans beklemek yararsız arkadaşlar. Daha çok yüksek devir çeviren, bujinin çok fazla ateşleme yaptığı modellerde ( supersportlar ) avantajı var. Motorunuzun hava filtresinden ekzos sistemine kadar modifiye ettiyseniz bunuda uygulayarak sistemi tamamlayabilir, belli bir avantaj sağlayabilirsiniz. Benim motorum yüksek devir çeviriyor olmasına rağmen servis gerek yok dedi. Eğer daha iyi ateşleme istiyorsanız motorunuza uygun çift tırnaklı buji kullanın, yanmanın daha sağlıklı olmasını sağlayın.
GÜCÜN BİLGİ OLMADAN HİÇBİR DEĞERİ YOKTUR.
Tequ, olmaz öyle bir şey! Kim yapmış bu sululuğu?
O devir kapandı be kardeşim! Artık herkes biliyor tırnak sayısını arttırmanın sadece bir aldatmaca olduğunu ve hatta çok tırnaklı bujilerin tek tırnaklıdan daha kötü sonuçlar doğurduğunu.
Bujiye gelen elektrik gerilimi bellidir. Tırnak sayısını arttırmanız ateşlemeyi güçlendirmez, aksine elektrotlar arasında gerilim bölünmesine sebep olarak ateşleme kıvılcımının daha zayıf oluşmasına sebep olabilir; elektrotlar arasındaki mesafe eşit ise akımın ikiye parçalanıp zayıflaması kaçınılmazdır. Eşit değil ise, bu sefer de sadece yakın olan elektrotlar arasında kıvılcım atlaması (ateşleme) oluşur ve diğer tırnak veya tırnaklar hiçbir görev yapmazlar!
ÖNEMLİ OLAN ZAMANA BIRAKMAK DEĞİL; ZAMANLA BIRAKMAMAK !!!
Bir Afrika Atasözü; Sular yükselince, balıklar karıncaları yer.Sular çekilince de karıncalar balıkları yer .Kimse bugünkü üstünlügüne ve gücüne güvenmemelidir. Çünkü kimin kimi yiyecegine “suyun akışı" karar verir. - Drift Religion
Benim modifiyeli jincunuma ustam taktı NGK (R) serisi harflerin ne anlama geldiğini bilmiyorum ama o taktıysa bir bildiği vardır elbet.Ustam çok zeki çoooook.
SUZUKİM, ud\'um buz gibi bira ile doğanın keyfini yaşarım.
Retro Moto Works
Instagram & Facebook
.../retromotoworks
hangi tarz motosiklet için hangi tür bujinin takılması gerektiği ngk nın sitesinde açıkça yazıyor arkadaşlar
Böylece motosikletinizden türünün gerektirdiği şekilde kullanımına uygun olarak daha fazla istifade edeceğinizi unutmayın ...
ayrıca cbr'ıma geçen yıl haziran ayında iridyum bujiyi taktırmak istediğimde yetkili servis(izmir yükseliş) karşı çıkmış kullanım klavuzundaki n9 bujiyi kullanmamı istemişlerdi.
sebebini sorduğumda çok yüksek ısı ver devirlere çıkan 600 ve üstü race makinelere taktıklarını, 125 cc makineye fayda sağlamayacağını söylemişlerdi
bende takmadım
çift tırnaklı bujilerinde extra fayda sağlamadığına bende katılıyorum bu arada
Bu vatan, çocuklarımız ve torunlarımız için cennet yapılmaya layıktır.
Bu memleket tarihte [B]Türk[/B]'tü, bugün de [B]Türk[/B]'tür ve ebediyen [B]Türk [/B]olarak yaşayacaktır.[B]M.K.ATATÜRK[/B]
cumoni ve denizcimuzaffer abiler olayı harika anlatmışlar.
eklemek istediğim, düşük cc'lere tek faydası, bobinden gelen yüksek voltajın maksimum sayıda çakması, çabuk deforme olan klasik bujilere oranla daha fazla kıvılcım oluşturması, dolayısıyla yanma sayısıyla birlikte, verim kalitesini yükseltmesi olacaktır.
uzun ömürlü olması da, fiyatına oranlandığında kafa kafaya gelebilir belki.
ama her zaman kaliteli yanma olasılığı yüksek olacak.
alıp kullanmaya değer...
Ülkemde hiçbir iyilik cezasız kalmaz.
İntercom arkadaş denemiş ve tecrübesini yazmış. Bir de hangi tür bir motoru var açık yazar ise diğerlerimizde yararlanırlar mdiye düşündüm. Denemek, yani amprik verilerin, bizim gibi motosiklet kültürü yaygınlaşmamış yerlerde çok önemsenmesinin gerektiğini düşünürüm.
İki şey paylaştıkça büyür derler, Bilgi ve Sevgi
Benzer bir kanaatim var gültekin, teknolojiyi takip etmek arkasında bir bilgi birikimi var sa iyi bir şeydir Bir ara TV de, aynaya saç sipreyi sıkınca Cine-5 i çekiyor diye çıkartmışlardı, hiç denemedim bile
Poturdak
birisi bana iridium bujinin yağmurlu yada sulak yerlerde(dere geçişleri vs.) sorun yaratıp yaratmayacağı konusunda bilgi verebilir mi? sabah servise gidicem gitmişken taktırayım
Retro Moto Works
Instagram & Facebook
.../retromotoworks
inanmıyorum ya bılmıyenler bıle ırıdyum bujı hakkında neler yazmslar daha arastırma yapmadan etmeden hey allahım neyse
CUMONİ bıraz gec oldu ama anca arkadasım ksuura bakma yenı ınt. gırdım.
0.212.2520659 kabataştakı buzmotor.DPR8EIX-9 NGK IRIDYUM BUJI fakat senın motora hangısı uyumlu onu bılemem sorarsın en olmadı
dostum ne alakası var ya ne sorunu ? hıcbır sorun yasamazsın.böle seyler cıkarmıyalım lutfen kafamızdan yok öle bişi yanı.rahat ol taktırmak ıstıyorsan taktır
IRIDIUM Buji'de dikkat edilmesi en önemli şeylerden birtanesi de , " MOTORU BOĞMAMAK ".
Eğer motor boğulursa, buji'leri iyice temizlemeden çalıştıramazsınız.
ʞoʎ ʎǝşıq uǝpıƃ sɹǝʇ ɯıʎıʎı uǝq
"motoru boğmak" ne demek önce bunu bir öğren istersen...
alakasını anlarsın.
"motoru çalıştırmaya çalışırken gaz koluna yüklenip pompa yapılması sonucu karbüratörün içinin gazla dolması, iyice nemlenmesi, tamamen gaz dolup tutuşturmayı yapacak hava alamadığı için ateşleme yapmaması hali.."
ya lütfen bizim şim şu çift tınaklı olmayan irididyum olmayan bujilere dönsek olmazmı.yani tükiş buji benim motor 301 lik mzde sanırım anlamaz öyle şeylerden
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)