cbf150'nin silindir bloğundaki çift hava girişi
-
26 Aralık 2011, 18:17
#81
Reklamlar
-
26 Aralık 2011, 18:55
#82
berk_cglr adlı üyeden alıntı
koçum git honda bayisine o parçayı iste bak faturasında ne diye geçiyor oku sonra milete hava at arkadaşımda da cbf 150 vardı ve silindir kapağında bir sorun vardı parça değişti vede tam olarak deiğin içinden hava geçen hava kanalları olan bir SİLİNDİR KAPAĞI takıldı silindir değil ha derrsenki ben kapak yada silindir de olduğunu değil teknolojisi eşsiz onu idda ediyorum dersen glt biraz çin malı motorların motor blok ve silindir kapaklarını incele derim
he hee öyleee
aynen ha işte orası puaha:D
-
26 Aralık 2011, 21:30
#83
bir pok anlamadım bu tartışmadan ama o delik dediğiniz şey soğutma işlevi görmektedir ha siz başka işlevlerde yüklemiş olabilirsiniz ne bilim röntgen deliği gibi onu bilemem
-
26 Aralık 2011, 21:35
#84
dersansport adlı üyeden alıntı
bir pok anlamadım bu tartışmadan ama o delik dediğiniz şey soğutma işlevi görmektedir ha siz başka işlevlerde yüklemiş olabilirsiniz ne bilim röntgen deliği gibi onu bilemem
konu zaten bu kardeşim
ancak motorun daha silindir yerini bilmeyen insanların muhalefeti yüzünden gelinen nokta budur
aracın silindir (motor yeri) neresi desen bu insanlar bilmiyo
-
28 Aralık 2011, 13:10
#85
motorcu48 adlı üyeden alıntı
arkadaşlar bunda anlamıyacak birşey yok.
cbf150 kullananlar bilir, silindir bloğunda içe doğru bir boşluk vardır
işte bu boşluk(resimdede mavi olan yer, soğuk havayı silindirin haznesine alınan yerdir.)
böylece daima çok daha başarılı bir biçimde motorun soğumasını sağlıyor.
şaşırmanız çok doğal,anlıyacağınız honda yeni teknoloji kullanmış başka motorlarda yokkkk..
http://img223.imageshack.us/img223/8...elersinar2.png
4 senedir CBF150 kullanıyorum, bilmiyorum. Motoru hiç açmadım, ihtiyaç duymadım, nereden bileyim
-
28 Aralık 2011, 14:05
#86
-
28 Aralık 2011, 14:09
#87
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Oldu bile.
-
28 Aralık 2011, 14:33
#88
search16 adlı üyeden alıntı
Oldu bile.
haklısın tıpkı senin motorunun 170 km gördüğü gibi hani idaa ediyosunya bariz haklısın
-
28 Aralık 2011, 16:03
#89
MaxiBoost adlı üyeden alıntı
onca yazıdan sonra bunumu anladın ?
yazmak için birşey yazmayın kardeşim artık şu foruma
hem ben anlamadım diyorsun hemde açıklama yapıyorsun
YUHH diyorum artık
adam sizin gibilere şu basit hava soğutma sistemini anlatabilmek için beynini yedi buralarda
hala silindir içine toz çamur girecek diyor ya
50 kere anlatılmış 100 kere yazılmış
hala silindir içerisine mi girecek diye anladın havayı ??
yukarıda video koymuş
ona bakmadınmı ? gözlerinizdemi görmüyor sizin ?
VIDEODA 4.30 SANIYEDE GÖSTERİLİYOR OLAY
NET NET VE AP AÇIK
daha neyi anlamadınız ?
SILINDIR UST KAPAĞINDA HAVA GİRİŞLERİ VAR ,HAVA KANALLARI VAR, HAVA ÇIKIŞLARI VAR
BU KANALLARIN MOTORUN PİSTON - SEGMAN VEYA İÇERİSİ İLE BAĞLANTISI YOK
SADECE KANAL İŞTE, BİR YERDEN BAK ÖBÜR TARAFI GÖRÜYORSUN ANLAŞILAMIYORMU BU ?
SEN GİDERKEN BURALARDAN HAVA GİRİYOR, SİRKÜLASYON OLUYOR VE MOTORUN SOĞUTULMASINA YARDIMCI OLUNMUŞ OLUYOR.
KENDİ ELİNİ HAVADA HIZLICA BİR YERDEN BİR YERE HAREKET ETTİR-SALLA , PARMAKLARININ ARASINDAN HAVA GEÇMİYORMU ? AHA AYNISI İŞTE
nedir bunda senelerdir bir türlü anlaşılamayan şey ?
arkadaşım,özür gerektiğinde özür dilemesini de biliriz.teşekkür edilecekse ederiz.beni tanımadan,kaç yıllık motor hayatım olduğunu bilmeden yuhlu muhlu atıp tutuyorsun.ben o videodan değil motor başına geçerek bir kaç dakika inceleyerek olayı çözdüm.ben,"motorcu48 arkadaşın bahsettiği şey silindir olsaydı o delikten silindire hava girmesinin saçma olduğundan" bahsettim.dediğim gibi o meşhur deliği bir kaç dakika inceleyerek doğrusunu öğrenmiş oldum.bu iş turşu sirkeden mi yoksa limon suyundan mı yapılır meselesine dönmeden hepinize saygılar.
NOT:o video paylaşımı için motorcu48 arkadaşa teşekkürler.(sana yok:-)
-
28 Aralık 2011, 16:48
#90
mayaz34 adlı üyeden alıntı
arkadaşım,özür gerektiğinde özür dilemesini de biliriz.teşekkür edilecekse ederiz.beni tanımadan,kaç yıllık motor hayatım olduğunu bilmeden yuhlu muhlu atıp tutuyorsun.ben o videodan değil motor başına geçerek bir kaç dakika inceleyerek olayı çözdüm.ben,"motorcu48 arkadaşın bahsettiği şey silindir olsaydı o delikten silindire hava girmesinin saçma olduğundan" bahsettim.dediğim gibi o meşhur deliği bir kaç dakika inceleyerek doğrusunu öğrenmiş oldum.bu iş turşu sirkeden mi yoksa limon suyundan mı yapılır meselesine dönmeden hepinize saygılar.
NOT:o video paylaşımı için motorcu48 arkadaşa teşekkürler.(sana yok:-)
kimse sana silindirden kalkıpta yanma odacığına hava giriyo demediki
karburatör ne işe yarıcak yoksa hay allam anlatılanı dinlemiyorsunuz yorum yapıyorsunuz sonrada böyle kala kalıyorsunuz
kardeş peki şimdi anladın mı beni?
-
28 Aralık 2011, 17:33
#91
[QUOTE=motorcu48;2533195]kimse sana silindirden kalkıpta yanma odacığına hava giriyo demediki
karburatör ne işe yarıcak yoksa hay allam anlatılanı dinlemiyorsunuz yorum yapıyorsunuz sonrada böyle kala kalıyorsunuz
kardeş peki şimdi anladın mı beni?
HAY SENİN ANLATIŞINA,HAY BENİM ANLAYIŞIMA Ben CBF İ henüz 6 aydır kullanıyorum hiç dikkatimi çekmemişti o delik.(irfan ustaya söylesek o deliğe bi fan filan koysa daha iyi soğutur belkim motoru)
-
28 Aralık 2011, 20:39
#92
rüzgar çanı taksın oldu olucak :D
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler