cbr125 e 120 den büyük lastik takan veya modifiye eden varm?
-
27 Ağustos 2005, 22:34
#1
honda cbr125 almayı düşünüyorm ama orjinal 100 lük lastiklerle bisiklet gibi duruyo en fazla kaç takabilirm bilen veya takan varmı ?
birde gücünü arttırmak için ne tür modifiyeler yapabilirm.
en performanslı egsoz hangisidir ?
sele kısmında flan bi değişiklik yapılarbilir mi (çok dar görüntüyü çok bozuyo :$)
bilenler lütfen cevap versin biranönce motoru bunlara göre alıcam çünkü sabredemiyormm
Reklamlar
-
28 Ağustos 2005, 16:32
#2
13.2 bg lik motora modifiyesine para harcayacağına tecrübene göre biraz daha pahalı bir motor al. Çünkü performans egzos 2500 lira akropovich filan. Bence mantıklı gelmiyor. İlla edeceğim diyorsan hava filtresi+ karbüratör + egzosa 3 milyar verirsin.15 bg olur motorun. Dolayısıyla değmez diyorum.
Tavsiyem egzosunu değiştirmen ama sadece ses için. Çünkü motor sessiz bir motor. Yani araçların biraz da sesini farketmesi lazım. Bu yüzden sahte bir egzos almanı tavsiye ederim. Bununla beraber hava filtresi alırsan sesi iyice yükseltmiş olursun.
Lastiği büyüttükçe hızlanman azalır, sürtünmen artar, yakıt tüketimi artar,tekerleğin yola basması azalır ( zaten hafif motor). Lastikle oynama derim.
Fuarı bekle ve o zaman al derim motoru malum önümüz kış.
In the long-run we are all dead
CBR 125R Kırmızı/Siyah
-
28 Ağustos 2005, 17:38
#3
motor fuarı martta mıydı ?
fuarda fiyatlar çok farklı oluyormu ki?
gerçi şuanda aprilia rs125 düşünüyorm ama bunada bakmakta fayda var
peki rs 125 hakkında kimsenin diyeceği bişi varmı parça sorunu var flan diyolar doğru mu ??
-
28 Ağustos 2005, 17:38
#4
alp fuar ne zaman bilgin var mı
Bazı şeyler asla açığa çıkmamalıydı...
Fox Mulder
[url]WWW.TEMA.ORG.TR[/url]
-
28 Ağustos 2005, 17:43
#5
şubat ayı içerisinde ama kesin tarihleri bilmiyorum.
-
28 Ağustos 2005, 18:23
#6
benim bildiğim mart ayının son haftası oluyor. Fiyatlarda büyük motorlarda 1.5 milyar filan oynuyor. Ben de alacağım cbr 125 daha alacak var ise pazarlık şansımız artar diyorum. 1 motor satmak farklı 10 motor farklı. Aprilia dan uzak durun derim 2 zamanlı motor ve dayanıksızdır. Sebebi motora benzinle beraber yağ konuyor ve karter falan yok. Yağlanma tam olmuyor ve daha çabuk aşınıyor. Parçası problemli ve pahalı. Boşuna kasmaya gerek yok alınacak motorlar belli yamaha, kawasaki, honda, suzuki. Zaten bu yüzden senelerdir yollardalar.
In the long-run we are all dead
CBR 125R Kırmızı/Siyah
-
28 Ağustos 2005, 22:20
#7
ya ama hondada çok güçsüz :( ve görüntüsü diğerlerine göre bisiklet gibi :S
aprilia ya 250 cc 4 zamanlı bişi takılamaz mı acaba ya bilen var mı ?(forumda bi arkadaş bahsetmişti ...)
-
29 Ağustos 2005, 22:12
#8
o arkadaş, saçmalamış. sen şahin'e mercedes motoru takabilir misin? yok böyle bişey aslında var ama dünyanın masrafını yaparsın. sonra da sorunlarla uğraşır durusun. öyle fikirleri akıldan çıkarmak lazım.
125 cc 4 zamanlıbir motordan zaten alabileceğin maksimum güç 13-15 HP'dir. o yüzden cbr 125 bence sınıfında bir numara. ne kadar ekmek o kadar köfte olayı, hem 4 bin 500 ytl'ye racing alacaksın hem 30 HP olacak, hem 200 yapacak hem de 1000 RR gibi gözükecek, üzgünüm ama böyle birşey de yok ama şöyle bir şey tabi ki düşünülebilir, zaten acemiyim hızla perforansla pek işim olmaz racing seviyorum ve cbr 125 tam bana göre o zaman değiştir lastikleri son hızın 135 km/s'ten maksimum 120 km/s hıza düşsün (seçtiğin lastiğe göre değişir fakat jantları değiştirmediğin sürece cbr için kullanacağın lastikle bence o kadar bile düşmez), yakıt tüketimin de 3 lt/100 km'den 3,5 lt/100 km'ye çıksın (dediğim gibi bence o kadar çıkmaz). sonuç: daha 1000 rr görünümlü 125 cc racing, yapılabilir, güzel de olabilir...
-
29 Ağustos 2005, 22:31
#9
alptoker adlı üyeden alıntı
benim bildiğim mart ayının son haftası oluyor. Fiyatlarda büyük motorlarda 1.5 milyar filan oynuyor. Ben de alacağım cbr 125 daha alacak var ise pazarlık şansımız artar diyorum. 1 motor satmak farklı 10 motor farklı. Aprilia dan uzak durun derim 2 zamanlı motor ve dayanıksızdır. Sebebi motora benzinle beraber yağ konuyor ve karter falan yok. Yağlanma tam olmuyor ve daha çabuk aşınıyor. Parçası problemli ve pahalı. Boşuna kasmaya gerek yok alınacak motorlar belli yamaha, kawasaki, honda, suzuki. Zaten bu yüzden senelerdir yollardalar.
ALP verdiğin bilgiler için ilk once tesekkur ediyorum
aprilia hakkında söylediklerini baskalarından duyduğun ve bize aktardığın bilgiler mi yoksa bizzat sen ve ya arkadasın kullandıda ordan mı biliyorsunuz, çünkü benimde bi ara aklımda vardı almak o motoru biraz daha acarsan aprilia muabbetini sevinirim dostum.
ve aşağıda verdiğim linkte tekerleri kalınlaştırılmmış ve eksoz takılmış bir CBR 125 görebilirsiniz dostum inşallah hayırlısı ile motorunu alırsın, ve modifiye edersin (amin)
http://www.motordelisi.com/modules.p...cbr125+satilik
[B]- Akil ile hiz ayni orantida olamaz. Biri yuksekse, biri mutlaka dusuktur. -[/B]
-
adadaki cbr 125 lerden birinde arrow performans egzozu var, sesi fena olmamış.. kusadasındaki honda bayii ayrıca arrow yetkili bayii.. 1 milyara mal oluyormuş..
sürebiliyorum, öyleyse varım :)
[URL="www.bikepics.com/members/ice300"]www.bikepics.com/members/ice300[/URL]
-
17 Aralık 2005, 06:02
#11
arkadaşlar fuarı bekleyin 30 mart 7 nisan tarihleri arasında
[FONT="Comic Sans MS"][B][U][COLOR="Red"][SIZE="2"]ZEKİ ÇEVİK VE AHLAKSIZIM[/SIZE][/COLOR][/U][/B][/FONT]
-
19 Aralık 2005, 13:28
#12
cbr 125r hava filtresi nerede bulabilirim k/n hava filtresi var ama türkiyede bulamıyorum kodu ise ha-1502 k/n hava filtresi bana yardımcuı olursanız sevinirim türkiyede kim k/n hava filtresini getiriyor acaba yada telefonu varmı? bilgi verirseniz sevinirim
MOTOSİKLET ÖZGÜRLÜKTÜR
-
honda cbr 125 r gore yarıs kit leri var
-
var demişsinde arkadaşım nerden bilgi alabiliriz
-
14 Haziran 2008, 03:44
#15
-
14 Haziran 2008, 14:36
#16
SAYGI DUYARIM
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
-
15 Haziran 2008, 22:08
#17
Kardeşim motorun lastiklerini kalınlaştırırsan yakıt sarfiyatını artırırsın motorun performansı ve makx hızında ciddi düşme olur modifiye edilirse de motorun orjinalliğini bozmuş olursun yine yakıt sarfiyatında ve motorun yıpranmasındaçok ciddi artış olur bunu yapan Honda mühendisleri bu işe ömürlerini vermişler bu işi sen onlardan daha iyi asla bilemezsin hız istiyorsan 500 lük 600 lük hatta daha büyüğünü al bence
-
16 Haziran 2008, 16:18
#18
Benim cıbırın arkasında 130 luk lastik var. Ben hic 100 luk takılı cıbır kullanmadıgım icin kıyas yapamıycam ama sunları soyliyebilirim ben 80 kiloyum motor 80 e cok rahat cıkıyor. sonra 100 e biraz daha yavas yukseliyor.
Zaten de ben daha 100 u gecmedim. hatta %99 yolu 0-80 arası yapıyorum zaten yani gayet memnunum. Bu motorda performans arttırmaya claışmak anlamlı degil. Arka tekeri kalınlaştırmak biraz toparlıyo bisiklet goruntusunu haklısın ama depo genilşligiyle oynamak da akıl karı degil ki asıl sıskalıgı yaratan o.
Sonuc olarak arka tekeri dieştirebilirsin canın cok istiyorsa oyle yol tutusu azalır diye bişiyin fiziksel bi mantıgı yok. ama devinim artar dogru son hız duser o da dogru. Ama ne kadar duser? bu seni ne kadar uzer? onları kendin degerlendirirsin.
PS: benzini de arttırır lastigi buyutmek ama bu artışı sen kac yüz yada kac bin km sonunda fark edersin onu da bilemem
4 tekerleğin konforu, 2 tekerleğin tadı...
-
16 Haziran 2008, 16:58
#19
buqra adlı üyeden alıntı
BU EGZOSUN MODELİ NEDİR ÇOK HOŞUMA GİTTİ MARKAYI SÖKERSEK SÜPER DURUR UP UZUN HARİKA İBİŞEY MODELİ NEDİR BUNUN ARKADASLAR
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler