Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Ön dişli performansı artırdı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    ohyeah - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Mayıs 2005
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    BMW F 650 GS DAKAR
    benim motorun ön dişlisini 1 diş buyuttum. kısa olan vites aralıgı uzadı baya fark etti. max hızıda arttı. zaten daha cok asfaltta kullandıgım için uzun yollar için daha rahat oldu. sanki motor daha rahat calışıyo artık. düşünenlere tavsiye ederim
    Bizim devlet idaresinde takip ettiğimiz prensipleri, gökten indiği sanılan kitapların dogmalarıyla asla bir tutulmamalıdır. Biz, ilhamlarımızı, gökten ve gaipten değil, doğrudan doğruya hayattan almış bulunuyoruz
    M.Kemal ATATÜRK


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Forumdan Uzaklaştırıldı _Si_BeMoL_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Temmuz 2005
    Şehir
    MT - Eskişehir
    Motosikleti
    '91 Mz 251 ETZ
    ohyeah, ne kadar bı artıs oldu?? motora bı zararı olurmu pekı bu dıslı dıgısımının??? zorlama falan mesela??

  3. #3

    Üyelik
    19 Aralık 2004
    Şehir
    IZMIR
    Motosikleti
    MONDIAL 50 TT
    ohyeah,

    Genelde böyle durumda max. hız artarken motorun çekişi düşer.Yokuş tırmanma da filan bir problem var mı?
    Asfalta yapışmadan motorcu olunur mu ki?

  4. #4
    barisci26 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ocak 2005
    Arkadaylar bence 1 diş o kadar fark yaratmaz.
    http://www.facebook.com/bariskaykusuzphotography
    http://www.bariskaykusuz.wordpress.com/
    http://twitter.com/bariskaykusuz

  5. #5
    ohyeah - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Mayıs 2005
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    BMW F 650 GS DAKAR
    sadece 1 diş büyütügüm için cekişde cok bişey rark etmedi. asfalta tırmanırken 70 80 gidiyodum şimdi 90 100 gidiyo. duz yol hızı 110 nu gecti ama ben tırstım yol kalabalık diye. iki diş ve fazlası özellikle kalkısda ve cekişte sorun oluyormus tavsiye etmiyolar. ama illaki it gibi gitsin diyosan baska ayarlarıylada oynayabiliyorlar
    Bizim devlet idaresinde takip ettiğimiz prensipleri, gökten indiği sanılan kitapların dogmalarıyla asla bir tutulmamalıdır. Biz, ilhamlarımızı, gökten ve gaipten değil, doğrudan doğruya hayattan almış bulunuyoruz
    M.Kemal ATATÜRK

  6. #6
    barisci26 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ocak 2005
    Ben bu motorlardan anlıyorum yaw
    http://www.facebook.com/bariskaykusuzphotography
    http://www.bariskaykusuz.wordpress.com/
    http://twitter.com/bariskaykusuz

  7. #7

    Üyelik
    10 Temmuz 2005
    ya bi kere motor bu diş büyütme gibi ıvır zıvırlardan daha iyi oluyosa onu zaten motoru üreten mühendisler yapardı. tahminimce motor bu türlü işlerden dolayı daha çabuk yıpranır. çünkü motora yapması gerekenden daha fazlasını yaptırmaya çalışıyorsunuz.

  8. #8
    ohyeah - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Mayıs 2005
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    BMW F 650 GS DAKAR
    Alıntı Colakoglu adlı üyeden alıntı
    ya bi kere motor bu diş büyütme gibi ıvır zıvırlardan daha iyi oluyosa onu zaten motoru üreten mühendisler yapardı. tahminimce motor bu türlü işlerden dolayı daha çabuk yıpranır. çünkü motora yapması gerekenden daha fazlasını yaptırmaya çalışıyorsunuz.
    dogru soyluyosun ama ne yapayım boylesi daha iyi oluyo
    Bizim devlet idaresinde takip ettiğimiz prensipleri, gökten indiği sanılan kitapların dogmalarıyla asla bir tutulmamalıdır. Biz, ilhamlarımızı, gökten ve gaipten değil, doğrudan doğruya hayattan almış bulunuyoruz
    M.Kemal ATATÜRK

  9. #9
    barisci26 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ocak 2005
    ohyeah zaten Hondanın mühendislerindendir.
    http://www.facebook.com/bariskaykusuzphotography
    http://www.bariskaykusuz.wordpress.com/
    http://twitter.com/bariskaykusuz

  10. #10
    ohyeah - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Mayıs 2005
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    BMW F 650 GS DAKAR
    Alıntı barisci26 adlı üyeden alıntı
    ohyeah zaten Hondanın mühendislerindendir.
    ewet dogru soyledin kardes agzına saglık
    Bizim devlet idaresinde takip ettiğimiz prensipleri, gökten indiği sanılan kitapların dogmalarıyla asla bir tutulmamalıdır. Biz, ilhamlarımızı, gökten ve gaipten değil, doğrudan doğruya hayattan almış bulunuyoruz
    M.Kemal ATATÜRK

  11. #11
    MeTaL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Mayıs 2005
    Şehir
    Antalya / Merkez
    Motosikleti
    Artık Yok ama Olacak ...
    Dişliyi büyültünce bildiğim kadarıyla çekiş artar, hız düşer. Sanırım tam tersini yazacaktı arkadaş dişliyi küçültünce hız artar, çekiş düşer. Yoksa ben mi yanlış biliyorum ...
    Eşini Seviyorsan, Onun (2 teker) Hayallerini de Seveceksin.

  12. #12
    ohyeah - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Mayıs 2005
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    BMW F 650 GS DAKAR
    Alıntı MeTaL adlı üyeden alıntı
    Dişliyi büyültünce bildiğim kadarıyla çekiş artar, hız düşer. Sanırım tam tersini yazacaktı arkadaş dişliyi küçültünce hız artar, çekiş düşer. Yoksa ben mi yanlış biliyorum ...
    metal kardes yanlıs biliyosun sen tam tersi oluyo. dişli buyuyunce; dişlinin capı buyudugu için cevresi buyuyo dolayısıyla aynı motor gucuyle zincir daha fazla mesafe gidiyo. doal olarak hız artıyor cekiş düşüyor
    Bizim devlet idaresinde takip ettiğimiz prensipleri, gökten indiği sanılan kitapların dogmalarıyla asla bir tutulmamalıdır. Biz, ilhamlarımızı, gökten ve gaipten değil, doğrudan doğruya hayattan almış bulunuyoruz
    M.Kemal ATATÜRK

  13. #13
    UKYO - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2005
    Motosikleti
    motozeus ms100
    metal kardeş sen arka dişliden bahsediyosun ama arkadaş ön dişliyi büyütmüş

  14. #14

    Üyelik
    10 Ağustos 2005
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    DL 1000
    Bu karmaşayı bir makina mühendisi olarak bitirelim arkadaşlar.

    Evet aktarma dişlisini yani motor çıkış dişlisini büyütür ya da tekerlekteki dişliyi küçültürseniz, son hız artar ancak güç, ivmelenme azalır. Ayrıca motorun her kalkışta, her yükte daha fazla zorlanmasına ve yaşlanmasına neden olur. Böyle şeyler standart motorlarda son derece gereksiz.

    Son hızınız 100 yerine en fazla 110 olacak belki ama, o hıza çıkana kadar hızlanma süreniz, yakıtınız vs. artacak. Yüklü, ya da 2 kişi binince çekişte önemli oranda düşecektir. Arabanızı 2. viteste kaldırır gibi düşünün.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler