Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
3. sayfa BirinciBirinci 123

tork arttırma yöntemi

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #41
    Predator[23rd] - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ağustos 2006
    Şehir
    Viyana
    Motosikleti
    Honda CBF 500 ABS
    Alıntı stubborn adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar bende bu dişli işini yapmayı düşünenler denim ama niyetimdeki sebep kesinlikle torkla veya süratle aalakalı değil amacım 5000 dervirden sonra makinada oluşan titremeyi azaltmak ( mecburen bende 250 lik çançine biniyorum)yanılmıyorsam aldığım bilgi dişli sayısını bir yükseltmek vibraysyonda hissedilir bir düşüşe neden olacakmış?
    eger motosikletini ayni devirlerde sürmeye devam edersen ayni vibrasyonlar olusacaktir. disli degistirerek yapilmak istenen 5000 devre ve ötesine cikma ihtiyacini azaltmak ve bu yoldan titresimlerden kurtulmak. ancak bu yöntemin gercekten vibrasyon azaltmak icin ise yarayacagini hic zannetmiyorum ...


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42
    stubborn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Temmuz 2007
    Şehir
    İstanbul/Çatalca
    Motosikleti
    Dominar 250
    teşekkürler..
    birde saplamaları (motor şasi arası) fiber contayla takviye nedersiniz?
    Motora bindiğim için farklı değilim! farklı olduğum için biniyorum...

  3. #43
    Predator[23rd] - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ağustos 2006
    Şehir
    Viyana
    Motosikleti
    Honda CBF 500 ABS
    Alıntı stubborn adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    teşekkürler..
    birde saplamaları (motor şasi arası) fiber contayla takviye nedersiniz?
    fiber sert bir maddedir, titresim emmeye müsaid degil yani. motosikletlerde titresimi önlemek neredeyse imkansiz birsey. özellikle chopper tarzindakilerde hic ugrasmam bile...

    motosiklete binmenin bir parcasi titresim, kafayi takma. diger güzel yanlariyla ugras: motorun olabildiginc derin ve kuvvetli bir sesi olmasi icin elinden geleni yapmak gibi ...

  4. #44
    boy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2003
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    2016 Aprilia RSV4 RF
    @stubborn
    yanılmıyorsam aldığım bilgi dişli sayısını bir yükseltmek vibraysyonda hissedilir bir düşüşe neden olacakmış?
    Titreşimi yapan motordur, aynı deviri kullanacaksan yine aynı titreşim olacak. Dişli değişimi vibrasyonu azaltmaz. Makinen 2 silindirse 4 silindirli bir makine al, 4 silindirler daha az titreşim yapar.
    Hayatta en büyük eğlence başkasının yapamazsın dediğini yapmaktır.

  5. #45
    stubborn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Temmuz 2007
    Şehir
    İstanbul/Çatalca
    Motosikleti
    Dominar 250
    vaybee
    üzüldüm açıkçası .
    eksoza gelince aştırdım ve maşallahı var herkez bayılıyor.
    amacım uzun yola çıkıyorum günübirlikte olsa biraz daha rahat sürüş yaapmak isterdim açıkçası...
    Motora bindiğim için farklı değilim! farklı olduğum için biniyorum...

  6. #46

    Üyelik
    17 Nisan 2012
    arka dişliyi büyültürsen ya da ön dişliyi küçültürsen tork artar, ama ne kadar artar ne kadar verim kaybı olur mu olmaz mı bilemem

  7. #47
    freelancer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mart 2016
    Adam hortlatmamış ki, arkeolojik kazı yapmış. Saygılar üstadım.
    Mertcan39 bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
3. sayfa BirinciBirinci 123

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)