Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motoruma.com
Motomax
Dragon 50

zealsun 125gy piston boşlugu (acil..)

    Leoncino
  1. #1
    mhrrmkpnr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2007
    Şehir
    istanbul/maltepe
    arkadaşlar geçen gün motoru söktü dayım conta degişmek içingeri taktıgında herşey normaldi fakat snrdan biraz sorun cıkarmış servis piston aralıgının cok oldugunu patlamanın yeternce guc iletmedigini söylemiş tabi motor sokulecegi içinde baya tuzlu bi masraf çıkarmış bu konuda yardımcı olabilecek bi arkadaş varmı o boşlugun nekadar bırakılması gerektigi hakkında
    true love..

    Drift Religion


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    Premium Motosiklet Servis Randevusu
    Motomax
  2. #2
    myheart - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Mayıs 2006
    Şehir
    Bolu Merkez
    Motosikleti
    Honda CRF 250 L
    bosluk varsa eger segman attırabilirsin.. Büyük ihtimal düzelir.. Ama arasındakı boslugu bilmiyorum...
    Binlerce Kilometre Bile Tek Bir Adımla Başlar...

  3. #3
    GKN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2006
    Şehir
    İstanbul-Hasanpaşa
    Motosikleti
    R1
    yok sen segmanları ellemede
    şimdi sen conta deişmişsin ve boşluk oluşmuş, sorunda patlatmadatmış
    demekki piston yukarı çıktığında sıkıştırma yeterli olmuyor yani sorun çatpa deil strok ta,
    şimdi burdanda anlıyoruzki conta deiştiren ardakaş contayı biraz kalın takmış düz mantıktan ortaya çıkan tek şey bu
    onun için sen önce orjinal contasını al yada ölçüsünü alıp kestir.
    sorun devam ederse bi servise baktır..
    GKN MOTORS

  4. #4
    teknikhoca - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Kasım 2006
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    Mondial 150 ZAT
    Merhaba dostum;

    Servis piston aralığının çok olduğunu nasıl karar verebiliyor?

    Bu motorla ilgili az çok tecrübe edinebildim. Şimdi;

    Motorun hangi contasını nasıl değiştirdiniz? Bu motorlarda bir silindir kapağının üzerinde, birde silindir ile şanzumanın bağlandığı yüzeyde iki adet conta vardır. contası plastik üzeri ince bir yumuşak conta ile kaplı olup, dağıtıcısı Adana'da bile bulunması imkansızdır (servis harici). eğer üst kapağın contasını değiştirdiyseniz ve klingerit conta kullandıysanız (1.5mm) sıkıştırmada fark yaratmamışsınız demektir. Sizin sorununuz, (sanırım) bu motorların egzantirik milini takmak tam bir bela. egzantirik mili ile zincirini yanlış konumlandırdıysanız, hem güç düşmesi hemde tam gazlarda çıtırdıya benzer avans sesi duyarsınız.

    eğer alt çontayı değiştirdiyseniz, pistonu takarken segmanları hangi konumda taktınız önemlidir. Zira her segmanın açık ağzı, birbirine 120 derece bakacak şekilde takılmalıdır. Bundan dolayı kartere kompresyon kaçağına neden oluyor olabilirsiniz.

    Sorunu ve motoru nasıl topladığınızı detaylı olarak anlatırsanız çok sevinirim.


    BLUE MOTOR - Benelli - RKS - KUBA
    Leoncino
    Hero Motosiklet

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler