Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
5. sayfa BirinciBirinci ... 34567 SonuncuSonuncu

Dişli hakkında

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #81
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    08 Aralık 2011
    Şehir
    KabrÎstanbuL
    Motosikleti
    uçuyor..
    motora hiç bi sokum olmaz dedi saçma sapan konuşma ne zararı verecen etin budun ne? kaç kilo çekiyon olum sen ya allah allah boyun kaç olum senin dedi çık ulan kantara dedi kaybol dedi ben de susarak dinledim kanka 15 takarız hatta sen 15 tak ben 16 takayım merak ediyorum moruk nasıl olcak


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #82
    ghostcorc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Kasım 2011
    Şehir
    İstanbul/Beykoz
    Motosikleti
    YAMAHA YBR 125 esd '11
    Alıntı dürümdöner adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    koray kötü haber moruk istersen nosunu vereyim sen bi konuş..o bizim ne amaçla istediğimizi biliyordu daha önceden konuşmuştum..sen hiç arkayla uğraşma yüksek süratte devrin düşer ama torku da düşürürsün 5 yerine devirlensin diye 4e çekip gaza yuklenicen bu sefer çok yakacak deviri yükseltmek senı zorlayacak diyor..öne 16 hatta 17 tak ama arkayı düşürme diyor..yani 15 ya da 16 işini fazlasıyla görür sen kağıda değil bana güven diyo bide benim hayatım kadar ybr cbf geçmiş elinden ben de tamam abi dedim kanka
    ulan yazmayayım yazmayayım diyorum sabrediyorum ama sabır taşı olsa çatlatırsınız adamı kaçgündür giriyorum sadece okuyorum bu dişli muhabbetinizi varya hiç biriniz mekanikten bir dirhem anlamıyorsunuz ama aklın yolu bir bak sonunda benim yoluma geldiniz araştıra araştıra gücü sağlayan kısımda çap büyütmek sürati artırır fakat gücü aşağı çeker az miktarda ama ama gücün aktarıldığı kısımda çap büyütmek sürati arttır az miktarda ama gücü aşağı çeker yüksek miktarda anlayacağınız dilde ise ön dişli sürati arttırır güç kaybı az yaşanır arka dişli gücü düşürür sürati artırır az miktarda amerikayı yeniden keşfetmenin alemi yok yeter artık bitirin şu dişli muhabbetini ya ön dişliyi büyütün aynı hızla fakat daha düşük devirle gitmek için yada ellemeyin hiç birşeyi ha gelelim koray efendinin motoruma zararı olurmu sorusuna motora zararı veren insandır motor kendi kendine zarar veremez sen bilinçsizce kullanırsan orjinal dişlilerlede zarar verirsin motora kalkarken vergazı köküne sonra bırak debriyajı birdenbire bakbakalım kısa sürede ne oluyor yada vites geçişlerinde gazı kesmeden vites atıp sonra debriyajı hızlı bırak kısa sürede debriyajı eline alıyormusun almıyormusun bunlar buradan yazılacak şeyler değil birebir yüzyüze izah edilecek deneme yanılma yöntemiyle öğrenilecek şeyler bir atasözü var "Tecrübeler yenilen kazıkların bileşkesidir" o kazıkları yiyeceksiniz ve o tecrübeyi edineceksiniz başka yolu yok bebek bile sobaya dokunmadan onun cıs olduğunu öğrenemiyor....
    -Motor eroin gibidir, satsan bile, bıraktım desen bile, inleyen her Racing sesinde krize girersin...! ;))

  3. #83
    evocamd - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ekim 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    HONDA CBF 150 KIRMIZI (2011)
    Alıntı K o r @ y adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kanka o zman ön dişli yi 15 yapıyoruz olay bitiyor .. motora zarar verirmiymiş 15 yapsak ..uzun vadede
    Korayım sizin on dişli orjinal kaç? ben hondanın kini rialliden sipariş geçiyorum 16 lık alıyorum arkayı 40 T yapmaktansa önü bi diş artırmak daha ıyı verıyor verılerı hesap kıtap yaptım arkayı 3T kucultunce7,6 düşüyor tork önü bi büyütürsen 6,5 düşüyor yanı motor çok yorulmamıs oluyor keza dürümdönerin ustasının dediği gibi Deneyip göreceğizzz ;)
    4 Teker Bedenimi 2 Teker Ruhumu Taşır.

  4. #84

    Üyelik
    06 Nisan 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    yamaha mt 03
    yeri burasımı bilmiyorum ama dişli mevzusunu görünce hemen zıpladım arkadaşlar kusura bakmayın.
    bi sorunum var benim arka dişli, dişli yönünde değil ama tekerden dışarı dogru 1 santim kadar oynuyor elimle yokladıgımda gecenlerde usta farketmişti ve ağbi senin bilyalar dağılmış demişti. bunun sakat bir durum oldugunu motoru bırakmam gerektiğini söylemisti ama ay sonu oldugundan bende simdi kalsın dedim ve cıktım. tam anlamasamda bilyalarla alakasını çözemedim sizcede öylemidir veya zincir dişli takımını komple değiştirsem (zincirin degisme zamanı geliyor) sorun gidermi?

  5. #85
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    08 Aralık 2011
    Şehir
    KabrÎstanbuL
    Motosikleti
    uçuyor..
    Alıntı ghostcorc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ulan yazmayayım yazmayayım diyorum sabrediyorum ama sabır taşı olsa çatlatırsınız adamı kaçgündür giriyorum sadece okuyorum bu dişli muhabbetinizi varya hiç biriniz mekanikten bir dirhem anlamıyorsunuz ama aklın yolu bir bak sonunda benim yoluma geldiniz araştıra araştıra gücü sağlayan kısımda çap büyütmek sürati artırır fakat gücü aşağı çeker az miktarda ama ama gücün aktarıldığı kısımda çap büyütmek sürati arttır az miktarda ama gücü aşağı çeker yüksek miktarda anlayacağınız dilde ise ön dişli sürati arttırır güç kaybı az yaşanır arka dişli gücü düşürür sürati artırır az miktarda amerikayı yeniden keşfetmenin alemi yok yeter artık bitirin şu dişli muhabbetini ya ön dişliyi büyütün aynı hızla fakat daha düşük devirle gitmek için yada ellemeyin hiç birşeyi ha gelelim koray efendinin motoruma zararı olurmu sorusuna motora zararı veren insandır motor kendi kendine zarar veremez sen bilinçsizce kullanırsan orjinal dişlilerlede zarar verirsin motora kalkarken vergazı köküne sonra bırak debriyajı birdenbire bakbakalım kısa sürede ne oluyor yada vites geçişlerinde gazı kesmeden vites atıp sonra debriyajı hızlı bırak kısa sürede debriyajı eline alıyormusun almıyormusun bunlar buradan yazılacak şeyler değil birebir yüzyüze izah edilecek deneme yanılma yöntemiyle öğrenilecek şeyler bir atasözü var "Tecrübeler yenilen kazıkların bileşkesidir" o kazıkları yiyeceksiniz ve o tecrübeyi edineceksiniz başka yolu yok bebek bile sobaya dokunmadan onun cıs olduğunu öğrenemiyor....
    abi önemli olan ınsanin kazık yemeden tecrübe sahibi olması ve doğru yolu bulması

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 04:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 04:41 ----------

    Alıntı h.k.216 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yeri burasımı bilmiyorum ama dişli mevzusunu görünce hemen zıpladım arkadaşlar kusura bakmayın.
    bi sorunum var benim arka dişli, dişli yönünde değil ama tekerden dışarı dogru 1 santim kadar oynuyor elimle yokladıgımda gecenlerde usta farketmişti ve ağbi senin bilyalar dağılmış demişti. bunun sakat bir durum oldugunu motoru bırakmam gerektiğini söylemisti ama ay sonu oldugundan bende simdi kalsın dedim ve cıktım. tam anlamasamda bilyalarla alakasını çözemedim sizcede öylemidir veya zincir dişli takımını komple değiştirsem (zincirin degisme zamanı geliyor) sorun gidermi?
    sen de git o bilyaları değiştir bu sefer jantin göbeğini avuclamak zorunda kalırsan yeni jant almak zorunda kalırsın önemli bir mevzu yani kardeşim

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 04:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 04:43 ----------

    Alıntı evocamd adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Korayım sizin on dişli orjinal kaç? ben hondanın kini rialliden sipariş geçiyorum 16 lık alıyorum arkayı 40 T yapmaktansa önü bi diş artırmak daha ıyı verıyor verılerı hesap kıtap yaptım arkayı 3T kucultunce7,6 düşüyor tork önü bi büyütürsen 6,5 düşüyor yanı motor çok yorulmamıs oluyor keza dürümdönerin ustasının dediği gibi Deneyip göreceğizzz ;)
    bizim ön dişli 14 orijinalde..bizim usta çok ağır konuştu öne 15 takacaz olay belli arkayla uğraşmayacaz..sen de en iyi kombinasyon için yolda gördüğün cbfli kuryeleri çevir sor adamlarin motordan indiği yok

  6. #86
    ghostcorc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Kasım 2011
    Şehir
    İstanbul/Beykoz
    Motosikleti
    YAMAHA YBR 125 esd '11
    hiç bisiklet kullanınız oldumu diyeceksiniz niye soruyo en basitinden anlatmak için ön dişliyi en büyüğüne arka dişliyide en küçüğüne aldığınız da ne oluyordu pedallara bastığınızda kullananlar yanıtlasın bu arada ön dişli sizsiniz (yani motor) arka dişlide zaten arka dişli yada tam tersi ön dişliyi küçültüp arka dişliyi en büyüğe aldığınızda ne oluyordu yorumları bekliyorum

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:51 ----------

    Alıntı h.k.216 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yeri burasımı bilmiyorum ama dişli mevzusunu görünce hemen zıpladım arkadaşlar kusura bakmayın.
    bi sorunum var benim arka dişli, dişli yönünde değil ama tekerden dışarı dogru 1 santim kadar oynuyor elimle yokladıgımda gecenlerde usta farketmişti ve ağbi senin bilyalar dağılmış demişti. bunun sakat bir durum oldugunu motoru bırakmam gerektiğini söylemisti ama ay sonu oldugundan bende simdi kalsın dedim ve cıktım. tam anlamasamda bilyalarla alakasını çözemedim sizcede öylemidir veya zincir dişli takımını komple değiştirsem (zincirin degisme zamanı geliyor) sorun gidermi?
    arkadaşım motorum bilyaları dağılmış olsa hiç düzgün gidemezssin takır tukur ses gelir biliyorsun arka dişli takoz lastikleri üzerinde duruyor eğer takoz lastiklerini dağıttıysan oynama yapar söylediğin gibi lastiklerde para değil zaten 4 tane var içinde dur bide fiyat bakayım sana http://www.yildizticaret.com/pro/106...SLI-TAKOZU-%29 burayı incele göreceksin bu takozlar dişli ile jantın arasında ve dişliyi tutuyor nedeni ise gaza yüklenip debriyajı sert bıraktığında hareket materyallerine(dişliler,zincir,jant) zarar vermemek için ilk gücü emiyo gecikmeli janta iletiyo ...
    -Motor eroin gibidir, satsan bile, bıraktım desen bile, inleyen her Racing sesinde krize girersin...! ;))

  7. #87

    Üyelik
    06 Nisan 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    yamaha mt 03
    eyvallah ghostcorc , bende lastik takozlardan dolayıdır diye düşünmüştüm ama arkadas bilya ve 3 tane diye bir fiyat arastırınca kafam çok karıstı.

  8. #88
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    08 Aralık 2011
    Şehir
    KabrÎstanbuL
    Motosikleti
    uçuyor..
    Alıntı h.k.216 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    eyvallah ghostcorc , bende lastik takozlardan dolayıdır diye düşünmüştüm ama arkadas bilya ve 3 tane diye bir fiyat arastırınca kafam çok karıstı.
    sökmeden bilemezsin sök arka lastiğini bak nerde sorun var diye ghostcorc ABIN iyidir bilir o herseyi parça lazımsa bulur sana da

  9. #89

    Üyelik
    06 Nisan 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    yamaha mt 03
    Alıntı dürümdöner adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sökmeden bilemezsin sök arka lastiğini bak nerde sorun var diye ghostcorc ABIN iyidir bilir o herseyi parça lazımsa bulur sana da
    sökebilecek kadar anlasam burda bu soruyu sormazdım bu bir, ikincisi altı üstü bir soruma böyle sacma alaycı cevaplar alıcaksam bu forumun amacı ne? yaşım 34 kime abi kime kardeş diye hitab ediceğimin kararını insanları tanıdıktan sonra veririm.

  10. #90
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    08 Aralık 2011
    Şehir
    KabrÎstanbuL
    Motosikleti
    uçuyor..
    Alıntı h.k.216 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sökebilecek kadar anlasam burda bu soruyu sormazdım bu bir, ikincisi altı üstü bir soruma böyle sacma alaycı cevaplar alıcaksam bu forumun amacı ne? yaşım 34 kime abi kime kardeş diye hitab ediceğimin kararını insanları tanıdıktan sonra veririm.
    bu saçma ya da alaycı bir cevap değil yanlış anlamayın resim olmayınca ben haberiniz olsun diye büyük harfle yazdım, bazen 15 yaşında çocuk da çıkabiliyor 60 yaşında koca adam da..şenol abi gerçekten abi diyebileceğin bir insan hem yaş hem de kişilik yönünden..arka tekere gelince takozlar boşluk da yapmış olsa bilyalar dağılmış da arka mili çıkarmak yeterli..zaten mili sökmek çok kolay mili sökünce takozlar da bilyalar da çıkacak kontrol edersin takozları ya da bilyaları bulamazsan da haber verirsen şenol abi ya da ben temin ederiz, bizzat ben kendim gelip takarım da..

  11. #91
    evocamd - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ekim 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    HONDA CBF 150 KIRMIZI (2011)
    Evet arkadaşlar dün rialliden siparişi geçtiğim 16 T ön dişlim az önce geldi atölyeye çekelim motoru ??
    4 Teker Bedenimi 2 Teker Ruhumu Taşır.

  12. #92
    K o r @ y - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2011
    Motosikleti
    ATOM KARINCA
    Alıntı evocamd adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet arkadaşlar dün rialliden siparişi geçtiğim 16 T ön dişlim az önce geldi atölyeye çekelim motoru ??
    Şenol abiyi aradım, telefonu kapalı sana o tarafta bi usta bulur..
    Bakalım memnun kalacakmısın?
    Bende 15T takmayı düşünüyorum ..en ideali bu.. servisime sormuştum motorun rahatlar demişti

  13. #93
    fat280 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2009
    Şehir
    Alanya/ANTALYA
    Motosikleti
    en kısa zamanda olacak inş.
    Alıntı evocamd adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet arkadaşlar dün rialliden siparişi geçtiğim 16 T ön dişlim az önce geldi atölyeye çekelim motoru ??
    hayırlısı olsun takta yorumlarına alalım kardeş

    Alıntı K o r @ y adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şenol abiyi aradım, telefonu kapalı sana o tarafta bi usta bulur..
    Bakalım memnun kalacakmısın?
    Bende 15T takmayı düşünüyorum ..en ideali bu.. servisime sormuştum motorun rahatlar demişti
    koray abi 15t ye mi karar verdin sonunda 43t arasında kalmıştın ön mü arka mı diye
    SALCANO WOLF125 SİYAH BENİM MAKİNE

  14. #94
    K o r @ y - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2011
    Motosikleti
    ATOM KARINCA
    Alıntı fat280 adlı üyeden alıntı Mesajı göster


    koray abi 15t ye mi karar verdin sonunda 43t arasında kalmıştın ön mü arka mı diye
    Fatihim; bakalım servisimede soracağım..Arkayı değiştirirsem ne olur ,önü değiştirirsem ne olur diye...
    Ama 1 ay önce falan sorduğumda önü değiştir motorun çok rahatlar demişti.. Heralde önü 15 yapacağım..
    Bak şimdi önü 15 yapınca kağıt üstündeki değerleri (her vites için) atayım buraya

    ---------- Post added at 12:11 ---------- Previous post was at 12:04 ----------






  15. #95
    psyche - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Aralık 2011
    Şehir
    Wrocław
    Motosikleti
    CBF 600
    Ybr topiğindede bahsetmiştim dişli konusunda yaşanmış bir örnek,uzun vadede motora zarar vereceği yönünde
    Kuzenimde kendi motorunun arka dişlisini değiştirdi motor bağırmasın alt devirlerde daha stabil gitsin diye yaklaşık 3 ay böyle kullandı
    Sonrasında değiştirdi orjinalleriyle 3 ayın sonunda motorun çalışma sesi değişti üst devirlere çıkarken sanki motor kısmının içinde metal para var ve bir yerlere çarpıp dönüyor gibi bir ses oluştu
    Bunun yanı sıra kullanıp çok memnun olan arkadaşlar da var,bu konu tam bir muallak anlayacağın.
    Bana sorarsan orjinali kalsın derim
    "Önü yoktan sonu boktan bu kuru davadan,
    utanır gayret-i güfranla cehennem de geçer. "

    Psychedelic Gececi

  16. #96
    K o r @ y - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2011
    Motosikleti
    ATOM KARINCA
    Alıntı psyche adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ybr topiğindede bahsetmiştim dişli konusunda yaşanmış bir örnek,uzun vadede motora zarar vereceği yönünde
    Kuzenimde kendi motorunun arka dişlisini değiştirdi motor bağırmasın alt devirlerde daha stabil gitsin diye yaklaşık 3 ay böyle kullandı
    Sonrasında değiştirdi orjinalleriyle 3 ayın sonunda motorun çalışma sesi değişti üst devirlere çıkarken sanki motor kısmının içinde metal para var ve bir yerlere çarpıp dönüyor gibi bir ses oluştu
    Bunun yanı sıra kullanıp çok memnun olan arkadaşlar da var,bu konu tam bir muallak anlayacağın.
    Bana sorarsan orjinali kalsın derim
    Aslında ben orjinali olarak düşünüyorum ,ama şeytan dürtüyor.. İstanbul yapıyoruz arasıra motor bağırıp duruyor..
    Şu yavruya da kıymak istemiyorum.. Bakalım millet değiştirsin de ondan sonra yorumları alalım..

    Benim yavru FRJ 1300 'üm



  17. #97
    evocamd - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ekim 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    HONDA CBF 150 KIRMIZI (2011)
    Sağolasın koray pazar günü hava iyi gözüküyor deneyip tecrübeleri paylaşacağım bu sayede görerek deneyerek yaşayarak tam emin olacağız bu işten ..
    Yapacak arkadaşlarada bi nebze yardımımız dokunur..
    4 Teker Bedenimi 2 Teker Ruhumu Taşır.

  18. #98
    K o r @ y - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2011
    Motosikleti
    ATOM KARINCA
    Alıntı evocamd adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sağolasın koray pazar günü hava iyi gözüküyor deneyip tecrübeleri paylaşacağım bu sayede görerek deneyerek yaşayarak tam emin olacağız bu işten ..
    Yapacak arkadaşlarada bi nebze yardımımız dokunur..
    Sen bile herhangi bir tamirciye yaptırabilirsin aslında.. Bir motosiklet ustası için
    çocuk oyuncağı bir işlem

  19. #99
    evocamd - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ekim 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    HONDA CBF 150 KIRMIZI (2011)
    Ayarlayacağım ben
    Ayarladım bile pazar günü iş tamamdır ;)
    4 Teker Bedenimi 2 Teker Ruhumu Taşır.

  20. #100
    ethemm76 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2007
    Şehir
    Kocaeli-İzmit-Yeşilova
    Motosikleti
    Yuki Snoopy 80cc.
    Bu işten memnun olan var memnun olmayan var, ama kısa vadede elbette denenebilir. Cbf ufak oranlı değişimlşeri kullanıcının da şartları uygunsa kaldırıyor.Ama ybr yi bilemiyorum. Denemek lazım. Dişli değiştirince eskisi gibi motordan tork oluşmasını beklemek, hemen orj dişlide olduğu gibi ivmelenmesini istercesine gaza yüklenmek elbette uzun vadede motora artı yük bindiricek ve sağlıklı olmayabilir. Motoru kullanırken yapılan dişli oranının nabzına göre şerbet vermek lazım. Hızlanırken motora eskidinden daha dingin davranmak, istenilen hıza ulaşılıncada eskisinden daha düşük olan devrin keyfini çıkartmak lazım. Ön dişi değiştirirsen çok rahatlar, arkayı değiştirirsen motora yük biner gibi bi çıkarıma katılmıyorum. Ön dişi değiştirmek arkada 3 diş oynamaya eş olduğundan elbette devir orjinaline nazaran bariz rahatlar ama arkada 3 diş oynandığında artan sürüş kalitesinin yanı sıra, sürüş kalitesinin düşen, kalitesizleşen kısımlarında göz ardı edilmemelidir.

    Bide işin şu boyutu da var. Bu dişli değişim olayına her marka modeli aynı olan motor aynı tepkileri ve performansı da vermiyor. Kullanıcı kilo farkı, (Adam 60 kilo, sen 80 kilo isen inanılmaz fark eder, motor 10 hp sonuçta, yorumu dahi değiştirir, artçılı sürüş inılmaz değiştirir) Birde bizim motor sınıflarda şöyle bi fark gözlemledim. Motora rodaj aşamasında çok yüklenirsen acımadan, dip gaz, devam, yani rodaj hız kurallarına uymadan delice kullanırsan motor ömrü çok uzun olmuyor, ama motor ömrü süresince performansı son sürati, ivmelenmesi diğerlerinden % 3-5 daha iyi olabiliyor. Yanlış rodajla açılmış, hiç rodaj yapılmadan acımasızca kullanılmış motor, böyle kullanıldığından ömründen kısmen yenmiş olsa da, ilerde yapılan dişli değişimine daha olumlu cevaplar veriyor. İki farklı motor, iki farklı kişi, iki farklı beklenti, şehir içi, şehirlere arası kulanım oranı farklı iki sürücü, motor marka model aynı olsa dahi rodajı farklı yapılmış veya herhangi bi sebepten dolayı performansı bir diğer motordan ufak oranlarda farklı olabilmesi mümkün iki farklı motor söz konusu. Mesela Ybr için önü bir diş büyülten ve memnun olan kişilerden söz edilmiş fakat,bende bir den çok kullanıcıdan, memnun olmadıklarına ve eskiye döndüklerine dair anlatımlar duydum. Bu işten her kezin beklentisi farklı olduğundan motorlar ve kullanıcılar kullanılan ortam, kilolar vb farklı olduğundan aynı marka ve model kullanıcılarından da farklı yorumlar gelmeye devam etmektedir.

    Koray cım demem o ki, sen dişli modifi yapılmış bi ybr esd kullandın, denedim diyelim. Sana öyle veyaböyle bi fikir verecektir ama aynı ivmelenme karakteri, aynı son sürat vb dişli değişiminin oluşturduğu farkları aynı dişli değişimi sen motoruna yaptığında % 100 aynı oranda değişim gözlemleyemeyebilirsin. Sen buradan oluşturduğun yorumları da dikkate alarak karar verdiğin şekilde dişli değişimini yap ve kendi motorunda dene derim. Memnun olursan devam et. Ön dişi 1 diş büyültmenin deneme aşamasında motoru fazla kastığını ve hantallaştırdığını düşünürsen, öne orj dişini takmak suretiyle arkayı mümkün olan en küçük oranda (herhalde iki diş) ufaltarak dene.
    evocamd bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
5. sayfa BirinciBirinci ... 34567 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)