Gazi Sonuna Kadar Açmam Mümkünmü??
-
09 Haziran 2007, 21:36
#1
Merhaba arkadaşlar bende asya 15t - 15 model bir scooter var haliyle 125cc oldugundan yapacagı azami hız 90-100km acaba gaz telini yani karburatöe baglı olan yerden sonuna kadar açmak mümkünmü yoksa bunun üstüne çıkamaz mı?? ilgili arkadaşlardan yardım bekliyorum şimdiden teşekkürler
Reklamlar
-
09 Haziran 2007, 21:40
#2
mümkün olsa bile yapmamanı öneririm.
o motorda daha yüksek hız güvenli olmayabilir.
-
09 Haziran 2007, 22:11
#3
bendede mondial 150 rf var yaklaşık 110-120 yapıyor ama bu tür çin malı motorlarda güvenli değil..yani en iyisi 70-80 km hızla gitmek...
-
09 Haziran 2007, 22:21
#4
sizi anlıyorum arkadaşlar dogru söylüyorsunuz teşkkür ederim ama inanın bunu birzdaha çekişi kuvvetlendirmek için düşünüyorum birde sanki tın tın gidiyorum gibi geliyor yani birazdaha hızı arttıra bilsem çok iyi olurdu yada beygiri attıra bilecegim bir tavsiyeniz varmı
-
09 Haziran 2007, 22:28
#5
Mühim olan o veya şu hızla gitmek değil,sağlıklı bir çalışma ile senelerce uzun bir ömür yaşamaktır.
Sizin için de motorunuz için de.
Teknik olarak bakarsanız,karbüratörün maksimum hava ile maksimum yakıtı almasını sağlasanız bile,bu standart yapı ile motorunuzdan alabileceğiniz verim bu kadardır.
2 mm daha açılacak hava kelebeği,venturi boğazın da havanın savrulup saçılmasından dolayı,yakıt ve hava zenginliği sağlayamıyacaktır.Aksine dengesiz karışıma yol açacağı için verim de düşecektir.
Haydi hükümeti yıkalım yerine AVM yapalım.
-
09 Haziran 2007, 22:40
#6
akin_2003tr adlı üyeden alıntı
sizi anlıyorum arkadaşlar dogru söylüyorsunuz teşkkür ederim ama inanın bunu birzdaha çekişi kuvvetlendirmek için düşünüyorum birde sanki tın tın gidiyorum gibi geliyor yani birazdaha hızı arttıra bilsem çok iyi olurdu yada beygiri attıra bilecegim bir tavsiyeniz varmı
çekişi arttırmak için kayışı değiştirmen gerekiyor galiba son hızdan kaybediyorsun çekişten kazanıyorsun.kayışı kısa takarsanmıydı uzun takarsanmıydı tam hatırlamıyorum ama bilen birileri mutlaka cevap verir
Ne irfandır veren ahlâka yükseklik nede vicdandır, Fazilet hissi insanlarda, Allah korkusundandır
-
09 Haziran 2007, 22:43
#7
İHTİYAR'a katılıyorum.
Ve ne çekiyorsak motosikleti gösteriş, hız vb seveplerden alan veya kullanan insanların trafikte yarattığı izledimden çekiyoruz.
Yanlış anlama ama, sahip olduğun şeyden mutlu olup keyfini çıkaracağına, daha fazlasını istemen gereksiz.
Benim 1000cc lik motorum olsa bile, şehir içinde 90-100 km yi geçeceğimi zannetmiyorum, sen 125 lik ile 100 ü geçmek istiyorsun, bir de scooter la.
Kendi canını, ve başkalarının canını tehlikeye atmak istemiyorsan, hıza özenme. Hele güvensiz ve kontrolsüz hıza hiç.
Sevgiler...
-
09 Haziran 2007, 22:58
#8
inersin assa benden söylemesi
BEN GÜZELE GÜZEL DEMEM KAFAM GÜZEL OLMADIKÇA
-
10 Haziran 2007, 00:42
#9
IHTIYAR`in sözünü dinle...
mopedi virajda yol tuturmak ve sag olarakta cikmak!!! bu iste heyacan veren... teknik yönden bircok yöntem var! ama ilk önce, makinani tani ve tasarim amacinin sirlarina gelincede bir büyügüne gec....
-
12 Haziran 2007, 16:03
#10
standartı aşmak motorda zincirleme problemler yaratabilir. Dikkat etmek lazım
-
13 Haziran 2007, 19:05
#11
gazı fazla acarsan ki mümkünse başta motorun devride artacak arkasından birsuru proplem cıkacak bu problemlere para ayırcagına hızlı bir modele gecmen daha iyi olaçak
-
16 Haziran 2007, 00:17
#12
kardeş yanlış anlama yani motorunu kötülemek deil maksadım ama bence bu tarz motorlarda bu istediğin şeyi pek yapma çünkü motorların plastik aksamı olsun kalite olarak dengeleri falan olsun çok kötü başına dert açabilirsin hatta şuanda bulunduğu şekilde bile fazla hızlı kullanma çünkü bu motorlarda fren sistemi o kadar ii değil ama tabii dediğin gibi gazı arttırabilirsin karbüratörün oralara bak o bi vidadır onu sık yada gevşet gaz artar çok basit bişii o
-
16 Haziran 2007, 00:22
#13
senin makinan 90 yapsın diye yapılmış fazlası sana zarar verir
-
16 Haziran 2007, 00:32
#14
Merhabalar;
Karbüratörlü motorlarda gaz kelebeğinin açıklığını ayarlayarak performans ayarlaması yapılmamaktadır. Gaz teli tam açıkken, kelebek karbüratöre paralel olacak şekilde ayarlanır ve daha fazla telin çekilmesi, mümkün değildir (kelebeğin konumu gereği) Zaten çekilse de kelebek bu sefer boğazı kapatacak konuma gelir. Ancak gaz telinde bir problem varsa, telde uzama varsa, boşluk varsa, gaz kolu kelebeği tam açamaz ve performans alınamaz. Motorun normal performansı tatminkar ise, sürat yapmayışını başka nedenlerde aramak gerekir.
-
18 Haziran 2007, 22:38
#15
slm arkadaşlar nasılsınız.bende pgo. marka scooter var yedek parça .yani şanzıman dişlisi lazım nerden temin edebilirim.lütfen yardımcı olun bana.tşk.
-
19 Haziran 2007, 00:27
#16
90-100 yeter sana .. ne de olsa bi scooter
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
-
19 Haziran 2007, 00:33
#17
tufan arkadaşım bence sen teknik bilgiler bölümüne yeni bi topic aç bölye topiclerin devamına yazma kimse görmeyebilir...bence nerde oturduğunu falan da belirt..ki yardımcı olsunlar..servisleri araştırdınmı..yoksa oto sanayilere falan bak motor tamircilerine sor araştır.. ama topic açarsan yardımcı olurlar mutlaka..
akin_2003tr
çekişi gaz telini açarak arttıramassın...performans yaptırman lazım... benim yaptığım gibi..
-
19 Haziran 2007, 01:38
#18
Azami 100 km\s yapan motora küçük rötuşlarla 110 - 120 yaptırırsan altında zelzele oluyor zannedersin. motoru çok yıpratırsın. bi üst modele geçecek maddi durumunda yoksa, elindekinden keyif almaya bak bence.
Sitede bir abimin imzasında şu yazıyor : Geç gitmek, hiç gitmemekten iyidir.
saygılar..
-
19 Haziran 2007, 02:24
#19
hızın artar ama çekişin yükselmez.çekiş olayı torkla alakalı bişey.torksuz motorun değil karbüratörünü açmak içine nitro koysan fısss.ancak hız yaparsın zaten o motordada hız gereksiz ve saçma.orjinali neyse öyle takıl.riske girme!!!tel maşa motolar malum??!!!
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)