Arkadaslar, hepimiz motora biniyoruz ve aslinda motorlar viraj icin yapilmislar.
Kivrakliklariyla hafiflikleriyle ve gücleriyle bu mükemmel motorlari bir virajdan öbür viraja atip kaldirmak ve bunun zevkini yasamak istiyoruz
ve hepimiz bu adrenalin pesindeyiz.
Ne yazikki bu zevki yasarken hatalarda yapiliyor bazende kötü sonuclara ulasabiliyor. Genelde virajda düsüsler
pilotun yaptigi hata sonucu oluyor.
Ben burda size en cok yapilan hatalari biraz olsa anlatmaya calisacagim.
Bunu ben perfekt kullandigim icin degil bende yapiyorum bu hatalari.
Amac bilelim hatamizi ve bu hatalari birdaha yapmayalim...
ilk basta en büyük viraj problemlerinden biri viraja yatmak,
bunun sonucu yani pilot viraja motoru yatirmasina korkuyor yeteri kadar yatiramiyor vede virajdan cikip karsi yola yani
karsi serite cikiyor...(Insallah bu an bir araba karsidan gelmiyordur).
Ayrica virajda fazla yattim korkusunu yasayip panikleyerek aninda firen basmakla motor
kendisini dikiyor ve bunun sonucu genelde düsmekle bitiyor cünkü motor virajin icinde dikilip virajin disina cikiyor.
Birde klasik hatalardan biri viraja cok hizli geliniyior
panik bir firen yapilip ama firen birakilmiyor, bunun sonucu da genelde düsmekle bitiyor cünkü motoru viraja yatiramiyorsun.
aslinda yapilacak cok hatalar var bunlarim hepsini yazmak
imkansiz gibi birsey ama en cok yapilan hatalar
1. Viraja yatma korkusu
2.Virajin icinde Firene basma
3.Viraja girmeden önce firende donup kalmak yani fireni birakamamak
Bunu hepimiz basarabiliriz mühim olan antraman. Yani calismamiz lazim bunlari ögrenmemiz lazim.
Hayir hizli motor kullanmak icin degil, bir gün
tehlikeye girdiyimiz an motoru yatirmaya korkmamamiz icin yada fireni birakmasinida bilebilmemiz icin.
Motoru kullanirken stressiz rahat vede güvenli kullanmayi ögrenmemiz lazim...
hepinize kazasiz belasiz sürüsler arkadaslar.