arkadaşım rolanti devrini kontrol et yani hava ayarını..
bide çok önemli olan yakıt.. yakıttan kaynaklanabilir.. cbr 125 kullanıyosan 98 oktan kullanmayı deneyebilirsin.. ve yakıt aldıgın istasyonu degistir..
arkadaşım rolanti devrini kontrol et yani hava ayarını..
bide çok önemli olan yakıt.. yakıttan kaynaklanabilir.. cbr 125 kullanıyosan 98 oktan kullanmayı deneyebilirsin.. ve yakıt aldıgın istasyonu degistir..
CBR 600F Honda,
1. motorun gec isinmasi hararet naziminin kapatmamasindan,
2. egzozdaki patlamalerin kaburatör deki yakit seviyesinin yük olmasi yani samandira ayarindaki kacikliktan. Buna bagli olarakta hava-yakit oraninin tok olmasindanda istop etigini tahmin ediyorum!
3. Bujiler capaklanma sonucu ve calaklilardan dolayi hatali atesleme yapabiliyorlar!
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)