Benim aklım hafsalam almadı. Yakıt tüketiminin dibine vurmaz mı bu ? Ya da nasıl bir tork vardır bu makinada ?
Benim aklım hafsalam almadı. Yakıt tüketiminin dibine vurmaz mı bu ? Ya da nasıl bir tork vardır bu makinada ?
elin oglu yapiiiy biz bakiiiy
sen motor yap t.s.e. den onaylat m.m.o. den onaylat olmadı bide karayollarıyla trafik tescılden bu arada birde sanayı bakanlıgı ve ulaştırma bakanlıgını ayrıca zıyaret et her bir ürettıyın motor için bu koşturmayı yaşa sonra tecrubeni biriktir bundan bile buyunu yaparsın. bu adamlar buralara kolay gelmedi çalıştı urettı daha iyisini yapmayı başardı.
harbiden nasıl bir dışlı o öyle onu yapan makınaya selam dururum.
yaw bu ne hadı dıslıyı anladıkta bu tekerın gobegı nerde yaw nasıl donecek bu alet depo yu da goremedım bıde bu alet hadı gıttı suren sudan gecse tama yanı oldugu gıbı camur atar surucuye
http://www.facebook.com/home.php#!/profile.php?id=1184706190
kocaeli başiskele :bounce:
Bu arka tekerlerğin göbeği yok. fren de obur tarafında tekerleğin yanaktan tutan kaliper türü birşey var. zaten ortadan görünen şey de o. Detay fotografı buldum
çok farklı bir tasarım. bizde bürokratik zırvalar yüzünden hiç gelişemedi chopper sektörü
harbiden elin oğlu yapmış yaniiii.manyak bişe bu yaaaaa....
dikkat ederseniz arka dişli ile ön disli arasında bir dişli daha var ve arka dişlinin büyüklüğü ortadaki çift dişli ile dengelenmiş durumda ..ilk resimde boşluktan görünen yanılmıyosam stop lambası ve plakalık
[B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]
amerika dedigin zirva yerde motosiklete benzemesi trafige cikmasi icin yeterli zaten. o yüzden böyle cilgin dizaynlari yollarda görmek mümkün oluyor. avrupada bunu trafige cikarana kadar annan aglar, aleti yakip kurtulmayi düslersin ...
Bizim türk %50 yakıt tüketimi sağlayan alet ürettim diyor.Bakanlara göstermek istiyor bunu.Polisler engelliyor git kardeşimmm tehlike teşkil ediyorsun diyee
Türkiye neden gelişmiyor diye sorular soruyorlar bi de
Bu çeşit custom motorlarda böyle jantlar sıkça kullanılmaya başlandı zati.
acikcasi polislerin yaptigini dogru buluyorum. sokakta herkes "beni bakan cagirdi, hurda anadol pick-upima dünya gibi basik tekerlek taktim, yakit tasarrufu sagliyor, onu göstermeye gidiyorum" diyebilir - nitekim yarismayi hatirlayaniz/bileniz vardi ... türkiye mücid dolu valla ....
madem üretmis atsin bir kamyonun arkasina götürsün veya gelsin bakan ayagina görsün. ya da trafige cikabilecegine dair kagitlarini alsin gezsin ...
Güzel bir tasasrımmış,
Bu arada frenler disk ve ön dişliye bağlı sanırım..
bu motorun o dişliyi cevirebilmesi için çoook çook çok güçlü olması lazım ( ne tatlı duruyo ama bu tip cantı görmüştüm daha önce biryerlerde (yaw onunda görüntüsü süper
Motorun özellikleri şu şekilde
1945 H-D Flathead, custom water-cooled, 80 cubic inch, Magneto, S&S L-Model Carb, custom exhaust. 1968 H-D Transmission, suicide shift. Santee rigid frame 43 degree rake, 4" forward, 6" up
.Konu ile ilgisi yok ama gene bu arkadaşların ürettiği bu depo kapağına bittim
Ben size sitenin adresini vereyim de en iyisi siz bakın Bu arada shop bölümünden ürettikleri parçalara da bakmayı ihmal etmeyin
http://www.choppersinc.com
gerçekten motorda kapakta güzelmiş
bunun vitesi koladan
nasıl sürüyolar bunu yav kamyon gibi
2. dünya savasından önceki ve sonraki motorların buyuk kısmının vitesleri kolluydu :D hatta debriyajları da pedaldı otomobil gibi
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)