teknik proplem,devirin takılı kalması
-
motor konusunda uzman arkadaşlar,makinam cbr 125 r
15 ila 30 km gibi bi yolculukta, yavaşlamam gerektigi zaman devir 4000 de takılı kalıyor
örnek ışıkta bekliyorum.motor boşta devir 4.000 de kalıyor ve motoru stop etmek zorun da kalıyorum.motoru yüksek devirde kullanma alışkanlığım yok.
kendimizin halledebileceği bi proplemmidir? fikirlerinizi bekliyorum
Reklamlar
-
abıcım sorun karburatörde olmasın...devır 4000 den asagı ınmıyorsa rölantı ayarın fazladır....
dedıgınden bu anlasılıo....baskada bı problem yoktur....
-
bahadinli adlı üyeden alıntı
abıcım sorun karburatörde olmasın...devır 4000 den asagı ınmıyorsa rölantı ayarın fazladır....
dedıgınden bu anlasılıo....baskada bı problem yoktur....
rölanti ayarı normal çalışırken 1200 de çalışıyor direk 4000 e çıkmıyor motor çalışır çalışmaz devir 1200 de kalıyor biraz yol katettikten sonra durma pozisyonunda takılı kalıyor.ve bazende hiç sorun olmuyor 1500 e kadar düşüyor ışıkta
bildiğim tek sorunu var sabahları sogukken geç ısınıyor.2 üç dk ısınmadan rölanti 1100 e kadr düşüyor sabit durmuyor.
-
abıcım rölantı kendı kendıne 4000 e kadar artıyorsa sorun karburatördedır...
devir 4000 de oldugu halde rölantı gene düşükse sorun devır saatınde yada devır saatıyle ılgılı bır yerdedır...
abıcım kulagınla dınle bakalım 4000 devırde motor hızlı calısıyorsa karbüratörde sorun olabılır..yada gaz telındede bı sorun vardır....gaz verdıgınde gerı bırakmıyordur oda 4000 devırde calısıyordur.....
-
gaz teli aşınmış olmalı tel tel kopar oda tel in kablosuna takılır ve geri bırakmaz belki sebep bu olabilir.gaz telini değiştirmeni tavsiye ederim
-
usta çıkarken proplem olmuyor kendiliğinden kesinlikle çıkmıyor o devre inerken oluyor 4. vites 3 vites 2 vites 1 vites diyorum orda kalıyor devir 4000 de.tekrar ikiye alıyorum vitesi yine orada kalıyor vites boşa alıyorum devir 4000 de kalıyor motor cayır cayır bagırıyor.
bende bazen kenara çekip bekliyorum 45 ,50 saniye sora kendiliginden devir 1400 e kadar iniveriyor.gaz teliyle alakalı bi proplem yak diye düşünüyorum az çok motrdan anlarım.
debriyaj telini de kaontrol ediyorum o anda sıkıp sıkıp burakıyorum dreksiyonu saga sola ceviriyorum bi gerilme varsa kurtulsun diye.ama nafile.
bi ihtimal dediğiniz gibi karburator
alplion adlı üyeden alıntı
gaz teli aşınmış olmalı tel tel kopar oda tel in kablosuna takılır ve geri bırakmaz belki sebep bu olabilir.gaz telini değiştirmeni tavsiye ederim
evet gaz telinide değiştirelim bari dediğiniz gibi içten kırılma varsa içerde ince katmanlara takılıyor olabailir
inşallah gaz telindendir.
-
jikle acik kalmis dicem ama sonradan yapiyomus
[COLOR="Red"][B]Been here, done that before and survived[/B][/COLOR]
-
evet jikleyi hiç kullanmıyorum herzman kapalı konumda
-
Bozuktur tamirciye götür
-
Akçor dan mı aldın motoru? 2. el mi?
Sonsuza kadar süren tek A$K motosiklet aşkıdır !
'TUĞBA OKAN EKİN' << 03.04.2007 >>
-
dishy adlı üyeden alıntı
Akçor dan mı aldın motoru? 2. el mi?
2. el akçordan almadım,ama servisi tamamen akçor motor plaza'ya baglı yapıldı
bi süre önce 12000 bakımından çımıştı.
frosen adlı üyeden alıntı
Bozuktur tamirciye götür
abi bravo yaa
-
Gitsene Akçor yardımcı olur
Sonsuza kadar süren tek A$K motosiklet aşkıdır !
'TUĞBA OKAN EKİN' << 03.04.2007 >>
-
Devir saati mekanikmi elektronikmi ?
takılı kalması makanik olma şüphesini uyandırıyor.
Sanayide vs. kilometre saati tamir eden ustaları araştırmanı öneririm.
düzeltme : motor normal, devir saati sorunlu olarak algılamıştım....
yucikanın söylediklerine bende katılıyorum.
-
Bence karbüratöründe bir sorun var. Ya karbüratörün yayı bozuk kelebeği kapatamıyor yada karıncalanma (bi nevi paslanma ama böyle tabir ediyolar) var takılıyor. Her zaman yapmadığını söylemişsin buda benim düşündüklerimi destekliyor. Motor bağardığına göre devri saati normal çalışıyor, devir gerçekten yüksekte takılı kalıyor.
Eğer yapabilirisen karbüratörü sök güzelce bütün parçalarını temizle iyice içini kontrol et bakalım paslı gibi görünen yerler var mı? Yayını kontrol et deforme olmuşmu yada ezilmiş mi? Olmazsa biraz çekerek yayı açmaya çalış. Gaz telinide komple sök WD40 le hortumunu temizle sonra makine yağıyla yağlayıp geri tak. Bunları bir dene yapabilirsen. Büyük ihtimal sorunun çözülür.
Olmazsa mecburen servise
-
Ne olur, şuna "proplem" demeseniz olur mu? Sanırım aradığınız kelime "problem" olacaktı
---
Honda NC750S..... Honda VFR 2008... Hyosung GT250R
-
yucika adlı üyeden alıntı
Bence karbüratöründe bir sorun var. Ya karbüratörün yayı bozuk kelebeği kapatamıyor yada karıncalanma (bi nevi paslanma ama böyle tabir ediyolar) var takılıyor. Her zaman yapmadığını söylemişsin buda benim düşündüklerimi destekliyor. Motor bağardığına göre devri saati normal çalışıyor, devir gerçekten yüksekte takılı kalıyor.
Eğer yapabilirisen karbüratörü sök güzelce bütün parçalarını temizle iyice içini kontrol et bakalım paslı gibi görünen yerler var mı? Yayını kontrol et deforme olmuşmu yada ezilmiş mi? Olmazsa biraz çekerek yayı açmaya çalış. Gaz telinide komple sök WD40 le hortumunu temizle sonra makine yağıyla yağlayıp geri tak. Bunları bir dene yapabilirsen. Büyük ihtimal sorunun çözülür.
Olmazsa mecburen servise
evet izah ettiginiz gibi servisteydim bugun sonuç karbüratordenmiş cumartesi yapılacak.
@bahadinli usta
-
movistar
Detayları ve masrafı CBR125R topicine bildirebilirmisin. Merak ettimde
-
debiryaj balatasını yada halatı değiştirdin mi daha önce? onlardan kaynaklı olabilir
...........KARAALİ.........كاراالط
-
movistar adlı üyeden alıntı
motor konusunda uzman arkadaşlar,makinam cbr 125 r
15 ila 30 km gibi bi yolculukta, yavaşlamam gerektigi zaman devir 4000 de takılı kalıyor
örnek ışıkta bekliyorum.motor boşta devir 4.000 de kalıyor ve motoru stop etmek zorun da kalıyorum.motoru yüksek devirde kullanma alışkanlığım yok.
kendimizin halledebileceği bi proplemmidir? fikirlerinizi bekliyorum
Arkadaşım Sen O Söylenenleri Unut. Sorun Şu Karbüratörde Rölanti Memesi Vardır Buradan Benzin Ayarı Yapılır Bu Ayar Fazla Açıktır. Bu Rölanti Memesi Motor Soğukken Zengin Karışım Olsun Dİye Konulmuştur O Açıktır Soğukken Sorun Olmaz Ama Motor Isınınca Yanma Daha İyi Oluur Zengin Karışım Çok Güç Üretir Ve Isınınca Devir Artar. Tavsiyen Rolanti Memesini Ayarla Kıs Onu Rolanti Gaz Ayarını Tekrar Yap.
-
@ chkaralama abimiz,hayır bi müdahalede bulunmadım.
motor yapıldı proplem tam olarak servisin söylediği şu:
manifold hortumu sertleşmiş,verimliligini yitirmiş,oda hava aldırıyorumş.manifold hortumunu değiştirdik.karbiratoru ayarladık..
manifoltun içinde hortum olurmu?manifold denilen parça aliminyum gibi görünen çelik yada döküm iki ucu karşı tarafa puntalı gibi yapışan ,sökülebilen bi aksam deyilmidir.görünümü zaten hortuma benzer egri dirsek şeklinde değilmidir.arasında conta vardır.
hava alması sertleşmesi ve bozulması nasıl neden meydana geliyor.?
@ jeolog usta durum bu
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)