teknik proplem,devirin takılı kalması
-
movistar adlı üyeden alıntı
@ chkaralama abimiz,hayır bi müdahalede bulunmadım.
motor yapıldı proplem tam olarak servisin söylediği şu:
manifold hortumu sertleşmiş,verimliligini yitirmiş,oda hava aldırıyorumş.manifold hortumunu değiştirdik.karbiratoru ayarladık..
manifoltun içinde hortum olurmu?manifold denilen parça aliminyum gibi görünen çelik yada döküm iki ucu karşı tarafa puntalı gibi yapışan ,sökülebilen bi aksam deyilmidir.görünümü zaten hortuma benzer egri dirsek şeklinde değilmidir.arasında conta vardır.
hava alması sertleşmesi ve bozulması nasıl neden meydana geliyor.?
@ jeolog usta durum bu
Kardeş Öncelikle Kusura Bakma Geç Yazdım Ama Pek Sık Girmiyorum.
Manifolt Konusunda Söylediklerin Doğru Contalardan Hava Alabilir Tabi Düşük Bir İhtimal Ama Kompresöre Sert Ve Çok Yuklenmekten Belki Olabilir Ama Bu Senin Bahsettiğin Sorunu Doğurmaz Oradan Hava Alma Vakumu Düşürür Ve Az Benzin Gitmesini Sağlar Bu Da O Sorunu Yaratmaz Yani Isınınca Contalar Yumuşuyor Ve Hava Alıyor Dersek Bu Devirin Yükselmesine Değil Düşmesine Neden Olur Çünkü Fakir Karışım Gider. Dediğim Olayı Yaptınmı Sorun Çözülmeli Ama Yine Olmadı Diyelim Eğer Otomatik Jikle Varsa Karbüratör Üzerinde Ona Bak. Ama Bence Yine Benzin Ayarındandır Soğukken Ayarlanmıştır Ve Isınca Daha İyi Yanma Olduğundan Güç Arıp Devir Yükseliyordur. Aynı Sorunu Bende Yaşadım Çünkü. Hatta Benimki Otomatik Olduğu İçin Daha Sıkıntılı Oluyordu Durduramıyordum Yol Ortasında Karbüratörle Uğraşmış Tamir Etmiştim. Tekrar Kolay Gelsin Sana.
Reklamlar
-
movistar adlı üyeden alıntı
evet izah ettiginiz gibi servisteydim bugun sonuç karbüratordenmiş cumartesi yapılacak.
@bahadinli usta
bisey bılıyozda konusuyoz heri...
sizde benım gıbi 3-3,5 mılyar cıvarı motordan zarar etseniz ögrenırdınız neyın ne oldugunu.....
yardımım dokunduysa ne mutlu bana....
jeolog25 adlı üyeden alıntı
Kardeş Öncelikle Kusura Bakma Geç Yazdım Ama Pek Sık Girmiyorum.
Manifolt Konusunda Söylediklerin Doğru Contalardan Hava Alabilir Tabi Düşük Bir İhtimal Ama Kompresöre Sert Ve Çok Yuklenmekten Belki Olabilir Ama Bu Senin Bahsettiğin Sorunu Doğurmaz Oradan Hava Alma Vakumu Düşürür Ve Az Benzin Gitmesini Sağlar Bu Da O Sorunu Yaratmaz Yani Isınınca Contalar Yumuşuyor Ve Hava Alıyor Dersek Bu Devirin Yükselmesine Değil Düşmesine Neden Olur Çünkü Fakir Karışım Gider. Dediğim Olayı Yaptınmı Sorun Çözülmeli Ama Yine Olmadı Diyelim Eğer Otomatik Jikle Varsa Karbüratör Üzerinde Ona Bak. Ama Bence Yine Benzin Ayarındandır Soğukken Ayarlanmıştır Ve Isınca Daha İyi Yanma Olduğundan Güç Arıp Devir Yükseliyordur. Aynı Sorunu Bende Yaşadım Çünkü. Hatta Benimki Otomatik Olduğu İçin Daha Sıkıntılı Oluyordu Durduramıyordum
Yol Ortasında Karbüratörle Uğraşmış Tamir Etmiştim. Tekrar Kolay Gelsin Sana.
jeolog abııı bende zemın etüd fırmasında sondörum....
gecen cuma gunu morsette anahtarı unutum kafama dong ettı...5 tan dikiş attılar....tanısalım kaynalasalım....
-
31 Aralık 2010, 17:19
#23
slm arkadaşlar konu eski ama buaralar aynı sorunu yaşadığım için bu başlık altına yazmak istedim.aynen benim motosikletimdede ısınınca devir 3bin ciwarında takılı kalıyor boştaykende aynı sonra kendikendine yawas yawas iniyor 1500 e.we aşırı benzin kokusu we aşırı yakıt sarfiyatı war.5liraya gittiğim yolu 10 liraya gitmeye basladım.jikleden şüpelendim bugün jiklenin telini söktüm komple ama değişen bişey yok.sonuç olarak kalkışlarda titretme düşük dewirlerde boğulma benzin kokusu we aşırı yakıt tüketimi war hala.karbüratör hawa ayarındanmı yapıyor olabilir bu arada motosikletm cbx 250 twister.
-
31 Aralık 2010, 18:26
#24
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Karburatör bakılmak istiyor.Sanki ana memeyi kontrol eden iğneli diyafram bozulmuş.
-
31 Aralık 2010, 21:30
#25
_OLD_ adlı üyeden alıntı
Karburatör bakılmak istiyor.Sanki ana memeyi kontrol eden iğneli diyafram bozulmuş.
verdiğiniz ceva içn teşekkürler.karbüratörde sorun olduğu kesin ama malesef aydın da servis yok,motorun en son bakımını yapan usta da karbüratörden anlamadığını söyledi.en yakın kuşadasında war.bu şekilde sürmeye dewam ettiğim sürece zaten servis parasınıda yakıta vermiş oluyorum )öğrenciyken sahip olunabilecek en son motsikletlerden birisi 250 ve üzeri hacimdeki honda.parçaları çk pahalı küçük yerlerde markaya göre muamele yapan ustalarda çok..şimdilik yapabilceğm bişey yok sanırım bir süre yatırcaz motoskleti.
-
Emiş manifoltundan hava alıyor olabilir..
Vakum hortumlarına bir bak çatlamış olabilirler.
вιкє мє αρяιℓια 'яѕ 250'
tuem
-
Boğulma oluyorsa benzin çok hava az gidiyordur. böylelikle benzinin tamamını yakamadığı için burnuna çiğ benzin kokusu geliyordur.
Bir 4 silindirlilere, Birde 2 zamanlılara hastayım.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)