Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
10. sayfa BirinciBirinci ... 8910111220 ... SonuncuSonuncu

MT-ATÖLYE İşi olmayan giremez!!!!

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #181

    Üyelik
    04 Mart 2007
    Şehir
    Gaziantep
    Motosikleti
    Skygo > SG200GY-2
    Ellerine saglık cok güzel acıklamıssın ama ben fazla cakmam bu elektrik işlerinden, bu yüzden sana bir sorum olacak belki sizin icin basit bir sorudur. Bir tane arkaya takılan kutu bagaj aldım üzerinde fren lambası var aldıgım kişi sagolsun baglantılarınıda yaptı fren tutunca yanıyor fakat ben bu lambayı far acıkkende kullanmak istiyorum, şimdi baglantıyı yaptıgı fren kablolarının üzerine bende bir ara kabloyla fardan gelen kabloyuda baglasam nasıl olur tehlikelimidir yoksa dogrumudur?
    Şimdiden tsk. ederim ...
    LAWLESS GH:bounce: ST


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #182
    -CRiminAL- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Aralık 2005
    Şimdi dostum eğer çantadaki fardan gelen kablo iki taneyse bi seçim yapmak zorunda kalacaksın.Ki büyük ihtimalle farın içindeki ampul tek telli.Yani senin motorunun farının içindeki gibi değil.Bu durumda sen fardan direk çekeceğin bi (+) hattı çantandaki lambaya girince istediğin olur ancak bu sefer de frene bastığında bi değişiklik olmaz.Arkandaki sürücünün dikkatini çantaya çekeceğin için frene bastığında altta kalan senin kendi farındaki ışık artışı gözden kaçabilir.
    Ancak çantandan gelen kabloda 3 kablo varsa o zaman boşta kalan kabloyu direk stoplara bağlarsın.Önce bunu kontrol et istersen.Eğer iki kablo varsa böyle bırakman güvenliğin açısından yararına olacak kanaatindeyim

  3. #183

    Üyelik
    04 Mart 2007
    Şehir
    Gaziantep
    Motosikleti
    Skygo > SG200GY-2
    Alıntı -CRiminAL- adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şimdi dostum eğer çantadaki fardan gelen kablo iki taneyse bi seçim yapmak zorunda kalacaksın.Ki büyük ihtimalle farın içindeki ampul tek telli.Yani senin motorunun farının içindeki gibi değil.Bu durumda sen fardan direk çekeceğin bi (+) hattı çantandaki lambaya girince istediğin olur ancak bu sefer de frene bastığında bi değişiklik olmaz.Arkandaki sürücünün dikkatini çantaya çekeceğin için frene bastığında altta kalan senin kendi farındaki ışık artışı gözden kaçabilir.
    Ancak çantandan gelen kabloda 3 kablo varsa o zaman boşta kalan kabloyu direk stoplara bağlarsın.Önce bunu kontrol et istersen.Eğer iki kablo varsa böyle bırakman güvenliğin açısından yararına olacak kanaatindeyim



    evet cantadan gelen koblo sayısı 2 tane ve takan arkadas bunları arka stop lambasına giden kabloları keserek onlara bagladı... ama onların yanında iki tanede normal park lambasına giden 2 kablo var bende diyorumki ek kabloyla ben bu cantadaki lambayı hem frene hem park lambasına baglayayım, yani gündüz park lambası kapılı olacak enazından fren sıktıgımda yanar aksam da parkı yaktıgımda normal yanık kalır yani sürekli yanık kalacagı icin freni sıktıgımda bi reaksiyon olmaz ısıkta... demek istedigim şimdi cantadan gelen 2 kabloyu 4 kablo yapsam 2sini frene 2 sini parka baglasam bir zararı olurmu? galiba bu defa anlatabildim
    LAWLESS GH:bounce: ST

  4. #184
    yamyamaha - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Temmuz 2006
    Şehir
    manisa - izmir
    Motosikleti
    kymco Xciting500 geti gy 200 ( skygo ) & cbf 150
    herkese selamlar bole bir konu acılması guzel olmuş arkadaşa teşekurler edıyorum . parmaklarına saglık bole bir konu acdıgın için
    benimde paylaşmak istediyim bir kaç küçük bilgi var
    1 ekzozun nıkalajını temizlerken kesınlıkle yanıcı ve parlayıcı madde kullan mayın ( eksoz sıcakken ve motor çalışıyorken ) kızarmış piliçden daha kızarık olursunuz .
    2 eksoza yapışan ayakkabı tabanlarını , mutfak tencereleri için satılan kaliteli çelik bulaşık telleriyle temizliye bilirsiniz Ben crpdon dan ole yaptım biraz sıvı detarjan ve az bişi motor yağı kullanın yanında kalıtelı olmasına önem verın onlar çizmiyor nıkalajı
    bunu acılen yazıyorum 2 sayfada bole bir problemı olan arkadaşa cevap olsun diye yeni okudum daha once bir arkadaşım benzınle eksoz temizlemeye kalktı ve sıcak eksozdan alevlenen benzin yuzunden ciddi yanıklar oluştu ölumden dondu allah kımseye kotu gun gostermesın

    şimdi formu okudumda bi arkadaşım bezınle sılme yanarsın demiş biz okumadan yazınca bole çift baskı olmuş ne diyelim vatan saolsun eh bizde bişiler soleyelım ozaman ki faydamız olsun motor contasının orıjinalini bulamadıgınızda ince klingirik conta (dogru yazmışımdır umarım) yı istedıyınız şekılde kesın kilingirik bulamazsanız ince bir kartonda olur. sonra cıft taraflı olarak kırmızı sılıkon dedıklerı yağan ve ısıdan etkılenmeyen dayanık lı sıvı contayı surun cok ince olarak sürünki fazlalıklar taştıgında sılındırın içinde pislik olarak kalmasın ama mutlaka yerıne taktıktan sonra bekleyın kurusun şimdilik bukadar

  5. #185
    -CRiminAL- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Aralık 2005
    Alıntı Apower adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    evet cantadan gelen koblo sayısı 2 tane ve takan arkadas bunları arka stop lambasına giden kabloları keserek onlara bagladı... ama onların yanında iki tanede normal park lambasına giden 2 kablo var bende diyorumki ek kabloyla ben bu cantadaki lambayı hem frene hem park lambasına baglayayım, yani gündüz park lambası kapılı olacak enazından fren sıktıgımda yanar aksam da parkı yaktıgımda normal yanık kalır yani sürekli yanık kalacagı icin freni sıktıgımda bi reaksiyon olmaz ısıkta... demek istedigim şimdi cantadan gelen 2 kabloyu 4 kablo yapsam 2sini frene 2 sini parka baglasam bir zararı olurmu? galiba bu defa anlatabildim


    Tabi ki olur yapabilirsin.Yalnız kutuplara dikkat et.Parklardan gelen şasiyi almana gerek bile yok zaten fren lambasından şasiyi almışsın.Sadece parklardan gelen (+) hattı ek kabloyla çantanın (+) hattına gir dediğin gibi yanar.
    Ben sadece farkedilebilirlik açısından yapma demiştim.Elektrik açısından sorun yok.

  6. #186
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    26 Aralık 2006
    yha motor olarak ne alimm arkadaşlar kanunimi mondialmı

  7. #187
    İHTİYAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2006
    Şehir
    İZMİR
    Motosikleti
    SUZUKI GS-500 E
    Alıntı can-ahmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yha motor olarak ne alimm arkadaşlar kanunimi mondialmı
    Deniz motoru al,hem balık tutarsın.
    Haydi hükümeti yıkalım yerine AVM yapalım.

  8. #188
    intercom - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Haziran 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Kawasaki 750 LTD (avartardaki)
    uzun yolla cıkacagım dan, cep, mp3, digicam akküsünü benzincelerde bekleyerek doldurmamak icin ne yapsak diye düşündüm.
    arabalar icin sıgara cakmak soketi aldım iki de kablo, bir de sigorta aldım. aleti koltuk altına vidayalarak bir kablosu sigortalı (+) akküye bagladım.

    masraf 20ytl.
    bu ara akü üm biterse, yardımcı olamk istiyen arabanın cakmağına baglanmak yeteri oluyor

    sevgiler
    all you need is love

  9. #189
    kozmiktohum - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mart 2006
    Motosikleti
    ESKİDEN-250MCT
    arkadaşlar kendim dizayn edip yaptırdığım cc barı krom nikelaj kaplattıracak yer
    arıyorum ama piyasada bulamadım bildiğiniz bir yer varmı arkadaşlar

    ümraniyede oturuyorum

    saygılar
    büyük okyonuslarda küçük balık olacağına küçük göllerde büyük balık ol

  10. #190
    teknikhoca - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Kasım 2006
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    Mondial 150 ZAT
    "Deniz motoru al,hem balık tutarsın."


    Abi harikasın ya.

  11. #191
    denizcimuzaffer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Kasım 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda Beat ve denizciforesight :))
    OOO tam bana göre olmuş burası, ben de varım

    arkadaşlar, şu kaybolan civataların yerine dişleri uyan herhangi bir tane takmayınız. örneğin Blok üzerinden sökülen civatalar yumuşak malzemedir, yerine çelik malzemeli civata takarsanız bu sefer de Blok ücerindeki deliği yalama edersiniz. Yine; titreşimler olduğundan kullanılan somunlar kendinden kontralı olmalıdır, aksi takdirde ne kadar sıkarsanız sıkın, gevşeyip düşecektir.

    Basit ama işe yarar bir önerim daha var. ellerimiz yağlanıp kirlendiğinde, sabunlarla çıkaramıyoruz, deterjanlar elimize zarar veriyor, özellikle benzinle temizlenince kuruyup çatlıyor. Çözüm kolay, hidrolik yağ ile ellerinizi ovuşturun, bezle silin, sonra yağın gitmesi i,çin yıkayın, tertemiz olacaktır
    Poturdak

  12. #192
    İHTİYAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2006
    Şehir
    İZMİR
    Motosikleti
    SUZUKI GS-500 E
    Alıntı denizcimuzaffer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    OOO tam bana göre olmuş burası, ben de varım

    arkadaşlar, şu kaybolan civataların yerine dişleri uyan herhangi bir tane takmayınız. örneğin Blok üzerinden sökülen civatalar yumuşak malzemedir, yerine çelik malzemeli civata takarsanız bu sefer de Blok ücerindeki deliği yalama edersiniz. Yine; titreşimler olduğundan kullanılan somunlar kendinden kontralı olmalıdır, aksi takdirde ne kadar sıkarsanız sıkın, gevşeyip düşecektir.

    Basit ama işe yarar bir önerim daha var. ellerimiz yağlanıp kirlendiğinde, sabunlarla çıkaramıyoruz, deterjanlar elimize zarar veriyor, özellikle benzinle temizlenince kuruyup çatlıyor. Çözüm kolay, hidrolik yağ ile ellerinizi ovuşturun, bezle silin, sonra yağın gitmesi i,çin yıkayın, tertemiz olacaktır
    Bir ekte benden ellerimizdeki yağ ve kir,suyla temas eder etmez derimiz tarafından emilip derinlere deri dokumuzun içine ulaşır.
    Halbuki kiri asıl cözecek malzemeyi örneğin sıvı sabunla ellerimizi hiç suya deydirmeden ovalayıp durularsak ellerimiz memur eli gibi oluyor.

    Siz yinede hidrolik yağını kıymetli teninize mecbur kalmadıkça temas ettirmeyiniz.
    Haydi hükümeti yıkalım yerine AVM yapalım.

  13. #193
    cgl125 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2005
    Şehir
    istanbul
    arkadaşlar peki bu iki zamanlı motorların yanan yağdan dolayı egzoslarından çıkan beyaz dumana bi çözüm bulabilecekmiyiz var mı bilgisi olan bulaşık teli diyenler var ne diyosunuz arkadaşlar bide mevcut boyanın üstüne boya yapmadan önce uygulanabilecek alternatif işlemler nelerdir zımparalama sulu,tinerli zımparalama gibi şeyler dışında neler var ha bide tabi kendi imkanlarımızla uygulayabileceğimiz şeyler olursa iyi olur kumlama falan da imkanlar dışında
    her şey mümkün değil
    hiç bir şey de imkansız

  14. #194
    kozmiktohum - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mart 2006
    Motosikleti
    ESKİDEN-250MCT
    Çok zor bi soru sordum heralde cevap veren yok
    büyük okyonuslarda küçük balık olacağına küçük göllerde büyük balık ol

  15. #195
    İHTİYAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2006
    Şehir
    İZMİR
    Motosikleti
    SUZUKI GS-500 E
    Alıntı kozmiktohum adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar kendim dizayn edip yaptırdığım cc barı krom nikelaj kaplattıracak yer
    arıyorum ama piyasada bulamadım bildiğiniz bir yer varmı arkadaşlar

    ümraniyede oturuyorum

    saygılar
    Bursada olsan bir şey söylerdim.

    Alıntı kozmiktohum adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çok zor bi soru sordum heralde cevap veren yok
    Sorunun zorluğundan başka biliyor olmakta lazım.
    Buradan başka,sanayide bir tornacı vs esnafa sorsan onlar daha içi içe olduklarından bilebilirler.
    Sanal alemin gerçek dünya ile birleşmesi şart.
    Haydi hükümeti yıkalım yerine AVM yapalım.

  16. #196
    denizcimuzaffer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Kasım 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda Beat ve denizciforesight :))
    Kontak anahtarım bozulduğunda hakkatten dağ başında kalakaldımdı. Scooter ların çoğunda kolayı var. Kontak anahtarı kablolarına ulaşın, genelde bagajdaki bir yıldız tornavida yeterli oluyor. İşte oradaki kablo Jack larını ayırırsanız, motoru Kick Start ile çalışmayı engelleyen sistemi devreden çıkarmış olursunuz. Bundan sonra motoru ayakla çalıştırabilir ve tamircinize kadar gidebilirsiniz. Yolda benzin almak için durduğunuzda motoru stop etmek gerekecektir, ancak marş anahtarı olmadığından ne edecez?? Ayakkabınız ile Egzost borusunu tıkayın yeter. Eğer stop etmesi uzun sürüyorsa o arada biraz da gaz verin ya da jigleyi çekin.
    aslında çok işe yarayan bilgiler ama Birilerine Yol mu göstermiş oldum ne
    banno1957 bunu beğendi.
    Poturdak

  17. #197
    İHTİYAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2006
    Şehir
    İZMİR
    Motosikleti
    SUZUKI GS-500 E
    Alıntı cgl125 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar peki bu iki zamanlı motorların yanan yağdan dolayı egzoslarından çıkan beyaz dumana bi çözüm bulabilecekmiyiz var mı bilgisi olan bulaşık teli diyenler var ne diyosunuz arkadaşlar bide mevcut boyanın üstüne boya yapmadan önce uygulanabilecek alternatif işlemler nelerdir zımparalama sulu,tinerli zımparalama gibi şeyler dışında neler var ha bide tabi kendi imkanlarımızla uygulayabileceğimiz şeyler olursa iyi olur kumlama falan da imkanlar dışında
    Benzine yağı rastgele benzinci karıştırıyorsa tabiki zabıtadan kaçan kokoreçci gibi yolları dumana boğarsınız.

    2 T yağ alıpbir bidonda kendiniz karıştırırsanız aradaki farka şaşıracaksınız.
    Çünkü 2T yağlar benzinle kolay karışıp pulverize olur ve yanarlar.

    Eski boyayı,boya söküculerle sökebilirsiniz.
    http://www.emrehan.com.tr/g_henkel_yap.asp?id=131
    Nitromors; modern ve etkili bir boya sökücüdür. Kıvamlı ve jölemsi formülü ile hem dikey, hem de yatay yüzeylerde kullanılabilir. Kalın boya uygulanmış yüzeylerde derinlemesine nüfuz ederek, yüzeye zarar vermeden boyayı söker. Yanıcı, yakıcı ve asidik değildir.

    Nitromors Boya Sökücü ; yağ bazlı, emaye, emülsiyon ve sentetik boyaları, lak, şellak ve plastik kaplamaları, fırın ve poliüretan boyaları, katran ve diğer kaplamaları, selülozik, akrilik ve sentetik oto boyalarını çabuk, emniyetli ve kolay çıkarılır. Ahşap, metal, sıva, taş ve beton yüzeyler üzerinde kullanılır.

    Haydi hükümeti yıkalım yerine AVM yapalım.

  18. #198
    ARBETUS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Gebze\Kocaeli
    Motosikleti
    '93 Kawasaki EN 500 Vulcan
    Alıntı kozmiktohum adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çok zor bi soru sordum heralde cevap veren yok
    bekle lem bulacam sana nikelajcı. sen de amma armut piş ağzıma düş meraklısısın ne demişler ilim tibet tede olsa gideceksin. nikelajcı gebze de de olasa geleceksin.

    sağlıcakla.
    '04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS

  19. #199
    cgl125 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2005
    Şehir
    istanbul
    kozmiktohum krom kaplama bulabilrsin sanayide biçok yerde nikelaj pahalı olur biraz pek uğraşan da yok bildiğim kadarıyla
    ihtiyar teşekkürler sanada tavsiyelerin için fakat ne kadar karıştırsakta mutlaka içindeki yağ yanacak diye düşünüyorum ki bidonda olmasa da depoya benzin koyduktan sonra castrolün iki zamnlı yağını koyuyorum castrol zaten resmen reaksiyona giriyo benzinle oldukça güzel çözünüyo karışıyo içinde ama ona rağmen baya bi sallayarak motoru karıştırmaya çalışıyorum fakat yinede aynı duman sorunu ben acaba egzosa bi filtre gibi bişey uygulayabilirmiyiz diye düşünüyorum
    her şey mümkün değil
    hiç bir şey de imkansız

  20. #200

    Üyelik
    12 Aralık 2006
    Şehir
    istanbul(şincilik)
    Motosikleti
    yukı 250 2006 şopar.
    slm arkadaşlar duyduğuma göre ikitellide galvano sitesi varmış orada baya bi nikelajcı varmış


    REKLAM ALANI
10. sayfa BirinciBirinci ... 8910111220 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)