yabancı dilde yayınlanan bu dökümanların türkçeye çevrilmesi herkesin yararına olur düşüncesindeyim orjinalinin bulunduğu sayfalar ile birlikte büyük bir kaynak elde etmiş oluruz.
yabancı dilde yayınlanan bu dökümanların türkçeye çevrilmesi herkesin yararına olur düşüncesindeyim orjinalinin bulunduğu sayfalar ile birlikte büyük bir kaynak elde etmiş oluruz.
[CENTER]imza yok parmak izi daha garanti yaşasın biyometrik imza:cat:
motosiklet seçerken gösterdiğiniz özeni yöneticileri seçerkende gösteriniz[/CENTER]
ewet çok iyi olur ama hepsi ingilizce konu konu dağıtsakmı ki mt ye
ama güzel bilgiler var gibi.
MoToCroSS RuLeZZ
tsk ederım abıcım...uygulamaya deger......
tamam abı dedıgın dogru...kum pası cıkarır...peki depoya goydumuz kumun hepisini depodan nasıl cıkaracık.... :silenben
muslugun ordan cıkarırızda hepsını cıkaramayızkı...ben ıcındekı sıvıyı bıle zor cıkarttım bı yerlerınde mutlaka kum kalır.....
neyse bılgın ıcın ağol abıcım....
kopek zincirimi,inek zincirimi,
abıcım benım elım bıraz agırdır..mesela vıda sıkarken bı kaçtanesını mutlaka yalama ederım....depoya zınrıcı gorsam kesın zıncır deponun bı yerınden cıkar.... bılgı ıcın tsk abı.....
bıde mazotla iyice calkaka dedıler.....işe yararmıkiiii????????????
benzin dolum yapılan yerden çıkadabiliriztamam abı dedıgın dogru...kum pası cıkarır...peki depoya goydumuz kumun hepisini depodan nasıl cıkaracık...
[CENTER]imza yok parmak izi daha garanti yaşasın biyometrik imza:cat:
motosiklet seçerken gösterdiğiniz özeni yöneticileri seçerkende gösteriniz[/CENTER]
abı ordan cıkmazkıı.....yanı benım depoda cıkmaz....mesela jawada olsa cıkardıda....bu motoroda cıkmaz......
nasıl anlatıyım bılmıomkı....cıkmaz işte....yanı depoyu komple benzın doldursak....oda 14 lıtre etse...14 un yaklasık 10 lıtresı kapaktan cıkarda 4 u cıkmaz.....ne demek ıstedımı anla işte......
ikiteker.org sitesinde bu konu ile ilgili bir başlık olacak orada deponun içini epoksi yada benzeri bir şey ile kaplamadan bahsediyorlardı. başlık şu an aklımda değil ama o sitede bir arama yapabilirsen sonuca ulaşabilirsin
kolay gelsin.
[CENTER]imza yok parmak izi daha garanti yaşasın biyometrik imza:cat:
motosiklet seçerken gösterdiğiniz özeni yöneticileri seçerkende gösteriniz[/CENTER]
İhtiyar abi topiğin önemli bir kısmı tebrik teşekkür ve terennümden oluştu zaten...benim nacizane önerim bu önerileri ilk sayfada güncelleyerek (kendi yorumunla tabi)
1.sayfa...(atıyorum) gs 500 depo içindeki pas sorunu ve sunulan önerler..(BAHADINLI) vs ...siyah karakterle...parantez içinde sorun sahibininde ismin yazarsın...fazlada eziyet olmasın sana...
1.sayfa yağ kullanımıyla alakalı öneriler...(İHTİYAR)
diye ilk mesajını güncelleyebilirsin...ne dersin...çünkü ilgi göreceği ve 1-2 ay sonra okumak isteyenler 289 cevap ve 25.256 kere görüntülendi detayına takılıp okumak istemeyeceği...ve bilmesi gereken şeyi farkedemeyeceği şişecek bir topik olacak...ne dersin...
bahadınlı hocam depo değiştirsen acaba kaç para tutar...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
[
bahadınlı hocam depo değiştirsen acaba kaç para tutar...[/QUOTE]
motorun statör(sarj bobını) yokkı turkıyede deposu olsun.....
Yeni üye olarak bende bir Mz 251 kullanıcısıyım ve şimdi bu bilgilerde benden olsun ön amatisörden 5cm kesilip ve direksiyondanda kısaltma yaparsak karburatörün yönü aşşa iyice düşük olacağı için performansı dahada artıyor birazda dişlilerle oynarsanız manyak bi alet oluyor Mz'cilere duyrulur arkadaşlar...
He arkadaşlar bişeyi unutmuşum birde yağ, debriyaj ve gaz tellerini deiştirmeniz gerekiyor neden mi ? Çünki dönüslerde tehlike uyandırabiliyor, mesela benim yaptığım gibi eski alman mzlerin telleri gayet güzel uyumlu oluyor
bence amasöru kesmeye gerenk yok...dıreksıyondan kısaltmak yeterlıdır....bende gs500 ü öyle yapcam.....
performansı artırıyor....benzını de artırıyor....mz ın dişliler zaten cok büyük....benım ılk motor 350 jawa idi..arkadastada 251 vardı....dişliyi gördumde benım jawadan buyuktu...ama benım gara cavama genede yetısemıyodu....gercı arada hacim ve +1 silindir var ama 251 21 beygırmıs....cavam 18 beygır.... genede mz duman yutuyor
Ön amatisörü kesmemin sebebi, abicim biliyorsunki Mz lerin önleri baya bir yukarda duruyor ,hem görünüm açısından hemde yol tutuşu açısından amatisör kısaltmak ıyı oluyor ama o ölçüyü yakalaman lazım biz iki kişi torna atölyesınde 5 cm lik parcayı alabılmek için tam 3 saat uğraştık he bu arada yakıta gelince hiç fark etmedi sadece gaza fazla asılıyorsan malum olarak her türlü yakar ,ama şu senin jawana gelince onu ikiye katlarım birde fark atarım üstüne birde dişli takarım
bahadinli ikinci el depo arasan ikinci el ilan sitelerine bak derim ben mutlaka bulursun yada sızdırmıyosa benzin hortummuna filitre tak belli aralıklarla degiştir oda olmazsa deponun altını komple kesitirip temizler ve kaynakla kapatabilirsin gsnin elektirik tesisatıda deposuda satılık olarak ben gördüm ilan sitelerine bi göz at istersen birde depo kapagının alyanlı kısmını sökersen daha fazla yer kumlama için kazanabilirsin sanırım eger deponu zincirle temizlemeyi düşünüyosan egzantirik zincirini öneririm ben sana sanırım en az hasarı o verir marmaristen selamlar
özgürlügüm benligim motosikletim beni dizginliyen herseyden nefret edenim:bounce:
abıcım cok sağol.....ya depo önemlı değil.....onu her türlü hallederım..sadece baska yöntemlerde varmı dıye bı sorayım dedım....depo ile sorunum sadece pas....sızdırma falan yokkk...depoyu hallederımde.....
önemlı olan sarjı halletmek.....benım sarj bobını ecıcık yandıda...saracka USTA da bulamadık......siz depoyu bosverın....sarj bobınını halletmeme yardımcı olun.....
bahadından slm lar.....
www.bahadin.de
bahadinli http://www.sahibinden.com/displayitem.php?a=2675564 bu adreste var bir şeyler
99 GSXR 750 Sargı regülatör Stator GSXR750 This is a Stator off a 99 GSXR 750,
diyor fakat güzel fiyatı var 350 YTL
başka yabancı sitelerde 120 USD civarı fiyatı var normal kargo istersen + 15 USD
135 USD yapar yaklaşık 200 - 250 arası biter gibi yabancı siteleri dolaş bence genelde 15 günde geliyor
[CENTER]imza yok parmak izi daha garanti yaşasın biyometrik imza:cat:
motosiklet seçerken gösterdiğiniz özeni yöneticileri seçerkende gösteriniz[/CENTER]
turgrul abı cok sağol......suan konyadayımda bı tene bobıncı buldum ve bıraktım benım kömuru.....1suan elınde iş varmısta(trafo sarıoo) işi bıter bıtmez benım kömurude saracak.....insallah olur.....
herkese c ooooook cok tsk ederım......
egzos boyama:
presto flux (yaldızlı) 600 dereceye dayanıklı, dizel arabamın egzos manifoldu ve susturucuları boyandı. iki yıldan beri bozulmadı. tectane zink spray (gri) motorumun egzos borusunu boyadım. netice çok iyi. bu iki sprey boya büyük hırdavatçılarda 15-20 ytl arasında satılıyor.
dansmc.com oldukça faydalı bir site gibi görünüyor. size oradan birkaç şey aktarayım:
4 zamanlı bir motoru vurdurarak çalıştırmanız gerekirse vitesi 2'ye aldıktan sonra motor kompresyona bininceye kadar geri geri iteleyin, (böylece motoru emme zamanına getirmiş olursunuz) sonra debriyajı çekip koşturun gerisini biliyorsunuz. bunu yapmazsak motor bir çevrim boşa dönecek ikincide çalışacak yani bizi daha fazla yoracaktır.
bir motoru güçlendirmeye çalışmaktansa onu satıp daha güçlüsünü almak daha ucuza malolur.
iki zamanlı cadde motorlarını uzun süre yarı gazda sabit hızla kullanırsak silindir ısısı giderek artıyor ve sekman kaynatma tehlikesi doğuyormuş. değişken devirlerde gidildiğinde silindire alınan taze karışım motor soğumasına yardımcı oluyormuş.
bunun gibi birsürü bilgi var sitede baştan sona incelemek lazım.
Bir daha hangi ana doğurur bizi?
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)