Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
43. sayfa BirinciBirinci ... 334142434445 ... SonuncuSonuncu

MT-ATÖLYE İşi olmayan giremez!!!!

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #841
    Karalı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Mayıs 2014
    Şehir
    istanbul cennet
    Motosikleti
    2teker
    Selam.10000km bakımında arka firen balatası değişti şuanda 15000km'de
    Surum; ön disk pürüzsüz arka disk'te çok hafif pürüz'lü olduğunu farkettim 1mm'nin yarısı kadar belki dahada az ileride sıkıntı çıkarır mı arka firen balatası degistireyimmi ne yapayim?
    Ustanın taktığı balata'mı dandik brenta marka bir fikir verirseniz sevinirim


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #842
    ergün1968 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ağustos 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    NC 700 SA
    Sert balata geç aşınır ama disklerinizdeki aşınmayı arttırır.Sinterli tabir edilen bakır karışımlı balataları tercih edin.Hemen her marka balatanın farklı türleri mevcut.Brenta nın hangi tipi var üzerinde acaba? Hafif çizikler olabilecek aşınmalar.

  3. #843
    Karalı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Mayıs 2014
    Şehir
    istanbul cennet
    Motosikleti
    2teker
    Alıntı ergün1968 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sert bata geç aşınır ama disklerinizdeki aşınmayı arttırır.Sinterli tabir edilen bakır karışımlı balataları tercih edin.Hemen her marka balatanın farklı türleri mevcut.Brenta nın hangi tipi var üzerinde acaba? Hafif çizikler olabilecek aşınmalar.
    Hangi tip oldugunu bilmiyorum ebc balata'mı alıp taktirsam?ama disk ne olacak odamı değişecek?

  4. #844
    ergün1968 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ağustos 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    NC 700 SA
    Disk o şekilde kalacak,bir sorun yaratmaz.
    Karalı bunu beğendi.
    AKILLI OLALIM;DÜNYADA EŞİ BENZERİ OLMAYAN BU MÜKEMMEL COĞRAFYAYA,TÜRK İNSANINA VE TÜRK'LÜĞE SAHİP ÇIKALIM.100 YILI AŞKIN SÜRDÜRÜLEN TÜRK ULUSUNU BÖLMEYE YÖNELİK OYUNLARA ALET OLMAYALIM.HEPİMİZ KARDEŞİZ.NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE...

  5. #845
    mahyo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Haziran 2013
    Şehir
    İzmir-Ankara
    Motosikleti
    HYOSUNG GT 250
    Arka frende organik-kevlar karışımı balatalardan tercih edin. Ön fren için ise sinter metal balatalar candır. Ama diski çabuk aşındırır. Diskte bariz şekilde dengesiz aşınma olursa tornalatabilirsiniz. Oto sanayideki tornacılar 10 TL ye tornadan geçiriyorlar.Yeni gibi olur. Fakat üreticinin verdiği min. disk kalınlığının altına inmemeye çalışın.
    Karalı bunu beğendi.
    Dikkatli bakıyor musunuz?

  6. #846
    Karalı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Mayıs 2014
    Şehir
    istanbul cennet
    Motosikleti
    2teker
    Torna değilde taşlama yaptirsam daha iyi olmazmi

  7. #847
    mahyo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Haziran 2013
    Şehir
    İzmir-Ankara
    Motosikleti
    HYOSUNG GT 250
    Alıntı Karalı adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Torna değilde taşlama yaptirsam daha iyi olmazmi
    Hayır. Taşlama dengesiz olabilir. En güzeli tornacılar elmas bıçakla diskin üzerinden 0.2mm- 0.3mm gibi bir miktar alıyorlar. o zaman disk yeni gibi oluyor. Tabi çok dengesiz bir aşınma varsa. Diski tırnağınızla bi yoklayın çok fazla dalgalanma varsa yaptırabilirsiniz. Fakat o kadarcık kilometrede o diskin bozulacağını sanmıyorum.
    telike ve ergün1968 bunu beğendiler.
    Dikkatli bakıyor musunuz?

  8. #848
    Karalı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Mayıs 2014
    Şehir
    istanbul cennet
    Motosikleti
    2teker
    Alıntı mahyo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hayır. Taşlama dengesiz olabilir. En güzeli tornacılar elmas bıçakladeğiştirmekrinden 0.2mm- 0.3mm gibi bir miktar alıyorlar. o zaman disk yeni gibi oluyor. Tabi çok dengesiz bir aşınma varsa. Diski tırnağınızla bi yoklayın çok fazla dalgalanma varsa yaptırabilirsiniz. Fakat o kadarcık kilometrede o diskin bozulacağını sanmıyorum.
    Çok fazla dalgalanma yok çok hafif 1mmden daha az yani balata değişimi yaparsam diski'de degistirmem yada tornaya gerek varmı?

  9. #849
    mahyo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Haziran 2013
    Şehir
    İzmir-Ankara
    Motosikleti
    HYOSUNG GT 250
    Alıntı Karalı adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çok fazla dalgalanma yok çok hafif 1mmden daha az yani balata değişimi yaparsam diski'de degistirmem yada tornaya gerek varmı?
    Gerek yok balatalarınızdan memnun değilseniz sadece balataları değiştirin yeter. Onu da kendiniz değiştirin balata değişimi içinde ustaya gitmeyin
    Karalı bunu beğendi.
    Dikkatli bakıyor musunuz?

  10. #850
    Karalı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Mayıs 2014
    Şehir
    istanbul cennet
    Motosikleti
    2teker
    Memnunum balatalardan işte ileride sıkıntı çıkarır diye korkuyorum diske daha fazla zarar vermeden
    cevapların için teşekkür ederim
    mahyo bunu beğendi.

  11. #851
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    06 Mart 2011
    Şehir
    İstanbul / Silivri
    Motosikleti
    Kawasaki VN 800
    Disk kalınlığı tek ölçü ise yani baglantı yerleri balataların çalıştığı yüzey ile aynı kalınlıkta ise satıh taşlamada taşlat, kalınlık farkı varsa diskte fatura varsa taşlayamazlar zaten. Eğer diskte elle hissedilen bariz bozukluklar varsa taşlama yada tornada tezmizlet ama temizlerken kalınlık ölçüsü limitlerden düşecek ise yenisi ile değiştirmen gerekir.
    Karalı ve ergün1968 bunu beğendiler.

  12. #852
    Karalı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Mayıs 2014
    Şehir
    istanbul cennet
    Motosikleti
    2teker
    Selam beyler cbr600f'te kullanılmış leovince sbk karbon tüp egzozu ninja250'de kullansam sıkıntı olurmu fiyatı 500tl napayım alayımmı

  13. #853
    telike - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ağustos 2012
    Şehir
    İzmir/Bornova
    Motosikleti
    KTM 450 EXC-F
    Bu egzoz tüpü meselesini ben de merak ediyorum.

  14. #854
    Karalı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Mayıs 2014
    Şehir
    istanbul cennet
    Motosikleti
    2teker
    Egzoz konusunda bilgisi olan yokmu??

  15. #855
    Dusty - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Aralık 2014
    Motosikleti
    Honda TransAlp XL650V
    Hacılar farklı zaman ve koşullarda ikidir başıma geliyor. Normal normal hızlanıyorum, vites değiştirirken birden alet redline'a giriyor, debriyaja basılı kalmışım da gazı köklemişim gibi tepki veriyor. Öyle mal gibi kalıyorum şeridin ortasında. Bikaç sn debriyaja basıp, gazla oynayıp filan uğraştıktan sonra düzeliyor. Motor sanki biraz önce yarın yokmuşçasına bağıran benmişim gibi aslanlar gibi kaplanlar gibi yoluna devam ediyor.

    Sorun ne olabilir?

  16. #856

    Üyelik
    09 Ekim 2011
    Alıntı Dusty adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hacılar farklı zaman ve koşullarda ikidir başıma geliyor. Normal normal hızlanıyorum, vites değiştirirken birden alet redline'a giriyor, debriyaja basılı kalmışım da gazı köklemişim gibi tepki veriyor. Öyle mal gibi kalıyorum şeridin ortasında. Bikaç sn debriyaja basıp, gazla oynayıp filan uğraştıktan sonra düzeliyor. Motor sanki biraz önce yarın yokmuşçasına bağıran benmişim gibi aslanlar gibi kaplanlar gibi yoluna devam ediyor.

    Sorun ne olabilir?
    Hacı gaz telini, hem elcik hemde motora yakın olan baglantı yerlerini bir kontrol et .sanki gaz teli bir yerlerde takılıyor gibi....
    Dusty bunu beğendi.

  17. #857

    Üyelik
    10 Aralık 2014
    Motosikleti
    Honda SES 150 Dylan
    şu eksoz olayını bilen yokmu ? misal 300 cc için akrapovic eksozu 150 cc ye ara boru yapıp takabilirmiyiz ?

  18. #858
    Karalı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Mayıs 2014
    Şehir
    istanbul cennet
    Motosikleti
    2teker
    Selam ustalar sorum şu; firen balataları bittiği zaman çakma balata çakılıyormuş istediğimiz kalitede ve gayet başarılı bir performans veriyormuş ancak diğer balatara göre biraz daha kısa ömürlü oluyormuş bu konuda bilgisi olan varmı

  19. #859

    Üyelik
    07 Ağustos 2008
    Arkadaşlar bir tane monster 600 buldum. Motor 2011 yılından beri garajda yatıyor. 2011 yılında ben kullanmıştım tıkır tıkır çalışıyordu. Ama şuanda lastikleri olduğu yerde durmaktan yırtılmış durumda. Muhtemelen aküsü de bitmiştir. Bu motoru alsam bana ekstra masraf neler çıkartır. Bu motoru kaça alırsam zarar etmem. Motor 1998 model ve 28000 km de. Motor km sini 1998 - 2006 yıllarında yapmış.

  20. #860
    porsche911tt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Şubat 2010
    Şehir
    Beyşehir
    Motosikleti
    ramzey qm200
    Arkadaşlar uzun süre yatan motor için aklınızda olsun, ilk çalıştırmada çok hassas olun, er-5 te egz. zinciri kıran biliyorum, o yüzden bence yağ değişmeli marşa basmadan önce işin ehli kontrolleri yapmalı, ben olsam bujiyi söker biraz yağ damlatır, sibop ayar kapaklarını söker içeriyi yağlar,komprasyon olmayacağı için ilk hareketi volantın ordan elle verirdim
    Carbondioxid bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
43. sayfa BirinciBirinci ... 334142434445 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)