Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
34. sayfa BirinciBirinci ... 24323334353644 ... SonuncuSonuncu

MT-ATÖLYE İşi olmayan giremez!!!!

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #661

    Üyelik
    30 Mayıs 2010
    sorun yok hallolmuştur.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #662
    ugurapay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Nisan 2008
    Şehir
    İSTANBUL Üsküdar
    Motosikleti
    HYOSUNG GV250
    Benimde bu aralar canım sıkkın sebebi ise.
    Mct250 nin motor kulağı catlamıştı yağ atıyordu motoru usta dağıttı kaynattı ve topladılar yağ sorunu ortadan kalktı.
    Fakat daha önce olmayan sorunlar bu sefer olmaya başladı. Sağ piston randımanlı çalışmamaya motor gaz açtığında yığılma yapmaya başladı gazı kestiğinde ise motor kasmaya başladı. sağ eksozdan önce siyah sonra giri duman cıkmaya başladı motor aşırı ısınmaya başladı.
    Bu olay olunca karbürotör sökülüp temizlendi hava filitresi temizlendi sübap ayarı yapıldı bujiler değişti ve pipolar değşti.
    Şimdi eskisinden çok daha iyi gaza basınca uzayıp gidiyor kasma kalmadı ama birinci viteste kalkışlarda yani hafif gaz verince motor öksürmeye ve silkelemeye başladı bu sorunuda nasıl hallederiz bilgisi olan yardımcı olabilirmi .
    Ne olacak Bu Türkiye nin ve Tekstilin Hali http://www.apaydinmakine.net

  3. #663
    trgy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Aralık 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    HD xl 883
    beyler motorum özellikle sabahları kalkıştan bir süre sonra 1. vitese geçirdiğimde ya da boşa aldıktan kısa bi süre sonra stop ediyor,bir süre sonra düzeliyor bu ama sizce normal mi bu?daha soğuk havalarda bile yapmazdı bunu sizce nedeni ne olabilir?

  4. #664
    Acil112 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Nisan 2010
    Arkadaşlar başka Topic'e de yazmıştım ama cevap alamadım:
    motorum 9000Km yi geçti ikinci bakımda yaptırdığım subap ayarını şimdi ya da başka bir zaman tekrar yaptırmam gerekirmi?..
    112ciyiz

  5. #665
    hitt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mart 2006
    Motosikleti
    Yamaha Nmax125
    Alıntı bahadinli adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaslar deponun ıcındekı pası nasıl temızlerız.....ben gecenlerde aku asidiyle temızledım baya bı pas cıkardım......ıyı sökmus pası yanıı.....sonrada musluktakı suzgecı erıtmıs...ıcınde kalan pasıda komple karburatöre sokmus......nörecık sımıd depodakı pası komple atmak ıcın.........
    asitle temizlemeyi tavsiye etmem.deponun sacı korozyondan dolayı incelmişse depoyu delme ihtimalin var.benim bmw r26 nın başına geldi de oradan acı bir tecrübem var.ben kireç çözücü kullanmıştım deldim depoyu ondan sonra radyatörcüde parça kaynatıp tamir ettirdim.

  6. #666
    t.madde - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Kasım 2008
    Şehir
    izmir-buca
    Motosikleti
    mondial 151 rs gitti tvs apache rtr 150 geldi =)
    mondial 151 rs'nin lastik hava basıncı ne kadar ? lastiğin ebatları 130/60/13 şimdiden teşekürler

  7. #667

    Üyelik
    16 Haziran 2010
    Şehir
    manisa
    Motosikleti
    kanuni cup 100
    madem aramızda bi motor cu var benimde bi sorum olucak... abi benim yüzlük motorum var ön dişilyi büyüttüm 15 li taktım 1.2.3 de uzuyor ama 4 de atınca hiç birşey deişmiyor 3 te yüz yapıyorum 4 de aynı yüzü geçemiyorum ne yapmam lazım ayrıcam çok güzel motor yıkarım gölgede ve yaklaşık yarım saat yıkar yarım saat te silerim ;)

  8. #668

    Üyelik
    30 Nisan 2010
    Şehir
    kütahya
    Motosikleti
    mondial 125 kt/jawa 350 TS
    dıslı oranlarını hesapla motoruna gore http://www.sprocketcalculator.com/ ondan sonra dıslıyı tak ona gore motorun gucu yetmeyebılır demek ıstedıgımı daha ıyı anlyacaksın

  9. #669

    Üyelik
    16 Haziran 2010
    Şehir
    manisa
    Motosikleti
    kanuni cup 100
    yardımcı olursan sevinirim ya msn adresimi versem eklermisin orda konusalım aydınlatırsam sevinirim Ram0x4518@hotmail.com bekliyorum

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:42 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:36 ----------

    bana yardımcı olucak birini arıyorum bazı sorularım olucak motorum hakkında

  10. #670
    Unique693 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Kasım 2008
    Şehir
    Bolu
    Motosikleti
    CBR 600F4İ
    Alıntı yakamoz043 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    dıslı oranlarını hesapla motoruna gore http://www.sprocketcalculator.com/ ondan sonra dıslıyı tak ona gore motorun gucu yetmeyebılır demek ıstedıgımı daha ıyı anlyacaksın


    Bu verdiğin siteyi nasıl kullanıcaz bılgın var mı ? LINKS diye bişey var onun altındakiler ne işe yarıyor ?
    HONDA

  11. #671
    AKUSTİK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ocak 2010
    Şehir
    İZMİR
    Motosikleti
    VN 800
    arkadaşlar vn 800 kullanan varsa aranızda sormak istiyorum. bu makinanın yedek parçasını bulmak zor. bildiğiniz bir yer var mı acaba vn 800 parçası elinde olabilecek. tşk.

  12. #672

    Üyelik
    05 Temmuz 2010
    Honda spacy 110 maxi scooter için hangi madeni yağı önerirsiniz.yağ konusunda hiç bi bilgim yok.teşekkürler

  13. #673
    çaylaks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ağustos 2007
    Şehir
    NİLÜFER/ B_U_R_S_A
    Motosikleti
    DAELİM S2 250
    merhabalar 250cc su sogutmalı motorumda çok ilginç bi sorunla karşı karşıyayım.motora tek kişi bininci hiçbir problem yok ancak iki kişi bindigimde bir süre sonra gaz kesiyor ve stop ediyor.biraz durduktan sonra tekrar çalıştırıorum gene 2 kişi biniyorum ya gidiyor yada tekrar stop edebiliyor???soğutma sistemiinden süphelendim ve tüm kontrolleri yaptım.müşür fan swich karbiratör suyu gibi bunlar ok.anacak bişeyi fark ettim kapalı otoparkımda rölantide motoru ayaklıkta çalıştırıorum aşırı derecede ısınıyor.hararet ibresi daha 5 dk gecmeden hareketleniyor:S daha ilk çalıştırdıgım süre içerisinde 5 10 dk larda sanki yola çıkmışım yormuşum gibi bi durumla karşı karşıyayım.tecrübesi önerisi olan varsa cvplarınız beklıorum motorseverler....
    Mehmet ali (MALİ) Daelim S2 250
    16 GN 340
    0536 220 07 52 olumsuz_asi@hotmail.com

  14. #674

    Üyelik
    03 Temmuz 2010
    Şehir
    iskenderun
    Motosikleti
    mondial 100kh
    bi tavsiye de benden nikelaj yada krom kaplı egzozst 'larınızın üzerinde yanık, ayakkabı yanığı,leke ve benzeri kirleri METAL CLEANER adlı temizleyici var,,bulamazsanız bıçak bileyen ve çaydanlık tamiri yapan yerlerde tencere parlatıcısı satılır.lekeli yeri ıslatıp üzerine yedirin nemli bir bezle ovalayın....

  15. #675

    Üyelik
    28 Ekim 2009
    tüm bilgileriniz için teşekkürler arkadaşlar benim de zamanım oldukça sizlere katılıcam şimdilik allaha emanet olun kazasız bir sürüş dilerim herkese

  16. #676
    GKN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2006
    Şehir
    İstanbul-Hasanpaşa
    Motosikleti
    R1
    Alıntı deja03 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Honda spacy 110 maxi scooter için hangi madeni yağı önerirsiniz.yağ konusunda hiç bi bilgim yok.teşekkürler
    40yada 50 numara api sg ve üstü peerformans seviyesinde istediğin yağı kullanabilirsin.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:12 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:09 ----------

    Alıntı çaylaks adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    merhabalar 250cc su sogutmalı motorumda çok ilginç bi sorunla karşı karşıyayım.motora tek kişi bininci hiçbir problem yok ancak iki kişi bindigimde bir süre sonra gaz kesiyor ve stop ediyor.biraz durduktan sonra tekrar çalıştırıorum gene 2 kişi biniyorum ya gidiyor yada tekrar stop edebiliyor???soğutma sistemiinden süphelendim ve tüm kontrolleri yaptım.müşür fan swich karbiratör suyu gibi bunlar ok.anacak bişeyi fark ettim kapalı otoparkımda rölantide motoru ayaklıkta çalıştırıorum aşırı derecede ısınıyor.hararet ibresi daha 5 dk gecmeden hareketleniyor:S daha ilk çalıştırdıgım süre içerisinde 5 10 dk larda sanki yola çıkmışım yormuşum gibi bi durumla karşı karşıyayım.tecrübesi önerisi olan varsa cvplarınız beklıorum motorseverler....
    Motorunda benzin otomotiği görevi gören benzini vakumlayan diyafram mantığı ile çalışan bir parça var, bu parça iki kişi bindiğin zaman fazla güç verdiğin için gazı daha fazla açtıığın için daha fazla ısınmakta veısındığı zaman içindeki diyafram vakum dolayısı ile sıkışmakta. Motor doğal olarak stop ediyor. Bir süre beklediğin zaman soğuyunca geri açılıyor diyafram çalışotırıp devam ediyorsun. Bir servise götürmelisin motoru, hallederler..
    GKN MOTORS

  17. #677
    AzRaİL42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Haziran 2010
    Şehir
    Iraq Ebabil...
    Motosikleti
    Scoo AngeL...
    Çorbada Benimde Tuzum Olsun

    1)Fren Balatası Alırken Fren Balatasının Renginin Yeşil Olmasına Dikkat Edin Ayrıca Üzerindeki Çentiklerin Görünürlüğünün Fazla Olduğuna Emin Olun Yeşil Renk Kaliteli Demektir Bu Arada

    2)Akünüzü Söküp Başka Bir Motoru Çalıştırmak İçin Onun Motoruna Takviye Yaptıysanız Akünüzü Kendi Motorunuza Taktıktan Sonra Farları Yakmayınız Çünkü Akünüzün Sarjı Bitmiş Diğer Motora Taktığınız İçin Ters Düz Oluyor İçindeki Akü Suyu Buda Elektirikğin Açığa Çıkmasına Sebeb Oluyor Kısaca Kendi Motorunuza Tekrar Taktığınızda Akünün Sarj Etmesi İçin Farlarınızı Yakmayın Ve 1-2 Tur Fazladan Atın.(Bu Olayla Genelde Scooter'lerde Karşılaştım)

    3)Motorda Hava Akışının Olduğu Yani Hava Flitresiyle İlgili Olan Bütün Bölümleri İtinayla Kontrol Edin En Ufak Bir Delik Boşluk Vs. Gibi Şeylerin Motorunuza Yapa Bilicekleri Şunlardır
    Motor Seri Atak Kalkmaz&50-60Km Hız Arasında Bİr Yığılma Meydana Gelir Bunları Yaşıyorsanız Motorunuz Biyerden Hava Kaçırıyor Demektir Dikkatlice Kontrol Edin.(Aynı Sorunu Ben Yaşadım Bir Bez Parçası Tıkadım Ve Çok Şey Fark Etti)

    4)Motorunuzu Yıkadıktan Sonra Arka Fren Balatası Ve Kayışlar Islanacağı İçin Frenleme Olmaz Onun İçin Zank Die Yola Fırlamayın FRENLERİNİZ TUTMAZ Yoksa Frenlerinizi Ve Kayışlarınızı Kurutmanın En İyi Yoluda Arka Frene Gücünüz Yettince Asılın Ve Gazı Verin Yaklaşık 45 Sn. Kadar Ondan Sonra Frenlerinizin Eskisinden Daha İyi Tutduğunu Göreceksiniz Çünkü Hem Frenin Üzerindeki Toz Pislik Gidiyor Yıkandığı İçin Hemde Kurutmuş Oluyorsunuz.
    Motosiklet bir özgürlük ve keyif aracıdır. Bu özgürlük ve keyfin en önemli ve öncelikli koşuluysa kask kullanımıdır.
    Kask, motosiklet sürüş güvenliğinin en önemli ve olmazsa olmaz koşuludur.

  18. #678
    çaylaks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ağustos 2007
    Şehir
    NİLÜFER/ B_U_R_S_A
    Motosikleti
    DAELİM S2 250
    Alıntı GKN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    40yada 50 numara api sg ve üstü peerformans seviyesinde istediğin yağı kullanabilirsin.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:12 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:09 ----------



    Motorunda benzin otomotiği görevi gören benzini vakumlayan diyafram mantığı ile çalışan bir parça var, bu parça iki kişi bindiğin zaman fazla güç verdiğin için gazı daha fazla açtıığın için daha fazla ısınmakta veısındığı zaman içindeki diyafram vakum dolayısı ile sıkışmakta. Motor doğal olarak stop ediyor. Bir süre beklediğin zaman soğuyunca geri açılıyor diyafram çalışotırıp devam ediyorsun. Bir servise götürmelisin motoru, hallederler..
    Teşekkürler GKN.ben kendim buldum sorunu ve hallettim servisin yaptığı pisliği topladım.bakıma gönderdiğimde karbiratörü temizlemişlerdi bende burdan yola çıkarak kontrol ettim karbiratöre hava girişi borusunun kelepçesi tam sıkılmamış.baktığımda takılı gibi duruyor ancak motora iki kişi binince ağarlığın oturmasıyla motor bloğu ile hava filtresi esnio ve hava giriş borusu çıkıp girio.böylece motora gereğinden daha fazla hava girişi oluyor ve motor bayılıyo.bir ikinci hata GKN ın bahsettiği benzin dagıtımını yapan parçadan karbiratöre benzin giden küçük hortum şasenin altından değil üstünden geçiyor ve ikinci kişi motora binince bu benzin hortumu bagajla şase arasında sıkışıyor motora az benzin gidiyor.Sonuç: çok hava az benzin zengin karışımın tersi motor bayılıp duruyor.

    neyseki hallettim sorunu teşekkür ederim yardımcı olan arkadaşlara yolunuz açık olsun...
    Mehmet ali (MALİ) Daelim S2 250
    16 GN 340
    0536 220 07 52 olumsuz_asi@hotmail.com

  19. #679

    Üyelik
    23 Temmuz 2010
    Şehir
    AKHİSAR
    Motosikleti
    90 MODEL JAWA 350+YAMAHA CRİRTON+SCOOTER 50 CC
    slm herkeze bendede bi jawa var çift silindir 350 cc topladım ii oldu ateşleme sistemini değiştiricem elektronik yapıcam malzemeyi ne kullanayım hangi modelin ateşleme gurubu olur bilgisi olan arkadaşlardan yardım bekleniyor

  20. #680

    Üyelik
    30 Temmuz 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha mt09
    arkadaşlar dünden beri bu topicteyim 34 sayfayı okudum bende birkaç soru sormak istiyorum
    jinlun 150-5 motosikletim var geçtiğimiz hafta motosikleti söktüm cok fazla bilgim olmadıgı için motoru şaseden ayırmadım ön çatalda üzerinde motoru falan güzelce sarıp şaseye boyadım koltukları yenidne deri kaplıyorum
    sıkıntım krom kaplı bölgeler çil çil paslanma yapmılar bunları geçirmemin bir yöntemi varmı yoksa tekrarmı krom kaplanması lazım
    anadolu yakasındayım krom kaplayan yerleri biliyorsanız yer ve fiyat söyleyebilirseniz sevinirim


    REKLAM ALANI
34. sayfa BirinciBirinci ... 24323334353644 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)