Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
21. sayfa BirinciBirinci ... 11192021222331 ... SonuncuSonuncu

MT-ATÖLYE İşi olmayan giremez!!!!

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #401

    Üyelik
    01 Nisan 2007
    Şehir
    İstanbul - Eyüp Sultan
    Motosikleti
    Mondıal 150 Mcx
    400.cü msj başarılı 25+
    4 Teker Bedenimi 2 Teker Ruhumu Taşır...!:cat:


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #402

    Üyelik
    25 Haziran 2006
    Alıntı GKN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    rezimli anlatım biraz uzun olucak ama çok ucuz fiyatlara servislerde yaptırabilirsin
    Burası atölye değil mi? Burada anlatılanların hepsini zaten servisler yapıyor
    Bi anlatan olsa, haftasonu motorla uğraşmak için bahane olur. Hadi paylaşımsever ustalar, bekliyoruz.

  3. #403
    tornado57 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mayıs 2007
    Şehir
    Sinop
    Motosikleti
    Mondial SFC 100 Automatic
    Bir arkadaş yapmış ve anlatmıştı,
    parçacılardan almış o çakmaklığın dişi kısmını ve kablolarını sigortayla bağlamış, uygun bi yere de yapıştırdın sonra silikonladım demişti yanılmıyorsam, güzel bir fikir,
    otomobillerde piknik vs de hep kullanırız, ayrıca otomobillerden takviye almanın da sağlar (2 ucu erkek/ jak ile) ve oto için düşünülen çakmak tipi aletleri çalıştırabilirsin, lamba şişirme pompası vantilatör, ( rampada motor şişmesin diye motora bile tutulabilir )
    ama hangi kablodan alırım falan dersen bilemem, ayrıca içteki ve dıştaki kablonun standart kutba bağlanması lazım otomobillerdeki gibi, yoksa takviye falan alamazsın, akünü bitirir bağladığuın araba falan..
    kolay gelsin...

  4. #404
    İHTİYAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2006
    Şehir
    İZMİR
    Motosikleti
    SUZUKI GS-500 E
    Anaaaa,cumartesi akşam akşam benim dükkanı açmışsınız yahu
    Kepenk sesini duyduydum bu ne diyordum.
    Haydi hükümeti yıkalım yerine AVM yapalım.

  5. #405
    Süper Moderatör Olcay Avşar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mayıs 2005
    Şehir
    İstanbul / Çekmeköy
    Motosikleti
    Honda NC 750X
    Alıntı İHTİYAR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Anaaaa,cumartesi akşam akşam benim dükkanı açmışsınız yahu
    Kepenk sesini duyduydum bu ne diyordum.
    Sorma abi tezgahdan izinsiz takım da alır bunlar

    Çocuklar bu arada o bahsettiğiniz çakmaklık montajı bir ampül bağlamak kadar kolay.

    Çok komplike bir iş değilki, + - o kadar iki tane kablosu var.

    Araya bir sigorta atın yeter
    "normal insanlar bir yerden bir yere gitmek için araba kullanırlar, motorcular ise motosiklet kullanmak için bir yerlere giderler"

  6. #406
    canavar_hk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Ocak 2006
    Şehir
    TEKİRDAĞ/Merkez
    Motosikleti
    Çok YaKıNDa GeliYooo !!!
    eğer sigorta atmışsa sigortayı çıkarıp etrafını aliminyum folyo ile kaplayın...ve yerine takın...haa ben dağın basında kaldım nerden bulcam aliminyum folyo dersen..sıgara pakedinin içindekı jeletini kullan

  7. #407
    imacosfx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Eylül 2006
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Minsk
    Atölye çok hoş beyler.. Yalnız 13-14 anahtarı gören var mı? Çekmeceleri alt üst ettim, bir türlü bulamadım.. Bir de dışarıdaki 3500 cc'lik makina kiminse, lütfen park ettiği yerden aracını kaldırsın..

  8. #408
    asm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Şubat 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    '13 Kymco G-Dink 250i
    Benim GT250R'ın bujisi su koydu. Çıkarttım,temizledim ve yerine taktım ve motor saat gibi çalışmaya başladı. Ama ertesi gün motoru ilk çalıştırmadan sonra stop ettiğimde bir daha çalıştıramadım.

    Bu söküp temizleme işlemini bir daha uyguladım ve aynen ilk durumdaki gibi oldu; ertesi gün ilk çalıştırmada sorun olmadı fakat hemen stop ettikten sonra -gene- çalışmadı.(oysaki ilk temizleme anından hemen sorna defalarca stop edip çalıştırdım,rahat çalışıyordu)

    Eminimki bujiyi söküp temizlesem gene çalışacak ama öbür gün gene çalışmayacak motor.

    Buji iyice temizlemiştim(zımparalamadan) ama ertesi gün açtığımda kapkara olmuştu. Motor 2-3 aydır hep rölantide çalıştırılıyor haftada bir. Acaba bizim bujinin değişmesi mi gerekiyor?

    İridium buji alayım diyorum. Galiba normale göre daha iyiymiş.

    Bilgi vereceklere şimdiden teşekkürler.
    Atın iyisi alayda,kabın iyisi kalayda belli olur.

  9. #409
    jesse - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Şubat 2006
    Motosikleti
    ''00 ZX-12R..00 cb1100,, "16 integra 750


    bir bahar sabahı saat 10:00 bu günümü motoruma ayırayım birkaç parça alet edevat deyip geçmeyin gerçekten çok işe yarıyor .. depodan arka kuyruga kadar söktük .. eksik gedik varmıdır diyerekten ...




    çıplak görmenizi istemezdim ama oldu bikere (((: parçaları güzel muhafaza edin neyi nerden çıkardıgınızı unutmayın .. sonra bu nerden çıktı bu nerdeydi demeyelim



    en çok gözüme çarpan egzost sisteminin kiri ve yoldan gelen çamurun suyun pas olma sorunuydu .. size tavsiyem zımpara vurmayın .. bütün kromu almış olursunuz .. ve git gide incelir .. sadece biraz kro parlatıcı çok şaşırtıcı sonuçlar göstercektir arexons chrom glanz bu iş için yeterli olacaktır .. ama bayagı bi ugraş gerektiriyor pes etmek yok




    eskisinden güzel oldugu açık ( gerçi burda kulandıgım için biraz rengi kaçmış) ...((:

    yani kısacası benim için güzel bir gündü .. eksigi gedigini tamamladım onu sildim temizledim .. sonra özenle topladım dikatlice .. son kat cilayı attıgımda saat 01:30 civarıydı .. geceyarısı karşısınaa geçtim ve oylece seyrettim ..

    açıkçası elimden heriş gelir yeterki biraz meraklı olalım .. sizde yapın bunu servis herzaman yok ama siz heran müdahale edebilirsiniz bu sezon gene soküp temizlicem ((: sizide beklerim ..
    bridge stone shirdge stone sharidge stone... ve tanrı lastikten kadını yarattı, sharon stone..
    Drift Religion

  10. #410
    tkalfaoglu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mayıs 2006
    Motosikleti
    Honda NC750S DCT
    Alıntı asm adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim GT250R'ın bujisi su koydu. Çıkarttım,temizledim ve yerine taktım ve motor saat gibi çalışmaya başladı. Ama ertesi gün motoru ilk çalıştırmadan sonra stop ettiğimde bir daha çalıştıramadım.
    Bunun sebebi motoru kısa süreli çalıştırmandan..
    Motorun bujileri zengin karışımla kısa sürede yaglanır.
    Çalıştırdıktan sonra iyice ısınması gereklidir.
    Kışın çok rastlanır buna, birkaç kere kısa süreli çalıştırma buna sebep olmaya yeterlidir.

    -turgut
    ---
    Honda NC750S..... Honda VFR 2008... Hyosung GT250R

  11. #411
    asm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Şubat 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    '13 Kymco G-Dink 250i
    Alıntı tkalfaoglu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bunun sebebi motoru kısa süreli çalıştırmandan..
    Motorun bujileri zengin karışımla kısa sürede yaglanır.
    Çalıştırdıktan sonra iyice ısınması gereklidir.
    Kışın çok rastlanır buna, birkaç kere kısa süreli çalıştırma buna sebep olmaya yeterlidir.

    -turgut
    Teşekkür ederim bilgilendirme için
    Atın iyisi alayda,kabın iyisi kalayda belli olur.

  12. #412
    intercom - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Haziran 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Kawasaki 750 LTD (avartardaki)
    Motoru rölantide kisa VEYA uzun süreli calistirmak turgutun dedigi gibi faydasindan cok zarli oldugunu bircok yerde okudum. sonunda almanyada tanistigim BMW mühendisi bir adam da bunun neden zarali oldugunu anlati.

    ana kriter: rölantide calisan motorun yagi düsük devirde seyir eden bir motordan daha yavas isinmasi ve böylece koruma görevini daha gec basariya ulasmasi. tüm motorlu üreticelerin tavsiyesi: motoru calistirip yag 80 dereceye cikana kadar, yaklasik 10 dk, düsük devirde seyir etmek.

    daha da zararlisi kisin kulanilmayan motorlari 5-10 dakkika calistirmak ve 1-2 hafta boyunca kulanmamak. sebebi: 1-yukarda bahsedilen asinma 2-karburatorde her sefer ucup giden ve benzin tasi denilen beyaz ve sert minarellerin karbüratörde birinki yapmasi imis

    saygilar
    all you need is love

  13. #413
    asm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Şubat 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    '13 Kymco G-Dink 250i
    İntercom,sizede -bilgilendirme için- teşekkürler.
    Atın iyisi alayda,kabın iyisi kalayda belli olur.

  14. #414
    bur-k@ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mayıs 2006
    Şehir
    izmir-ankara- kısa süre istanbul :)
    Motosikleti
    cbr 125 pert oldu :(
    arkadaşlar merhaba zincirim gevşedi ayarın nasıl yapılcağını tam bilmiyom ama iki tane somun var arka maşada onlarla yapılcak biliyorum .. bana şöyle yapsan daha sağlıklı olur şeklinde akıl verecek olan varmı ? daha önce hiç yapmadım bu işlemi görüşlerinizi bekliyorum

    45 dk sonra nihayet buldum

    Alıntı denizcimuzaffer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Berlinetta arkadaş, zincirin arka dişli ile ön dişli arasında kalan mesafenin tam orta kısmından baş parmağın ile 2 kg gibi bir kuvvetle bastır, zincir 10 derecelik bir açı yapacak kadar aşağıya iniyor ise ayar tamamdır. Daha boş ve ya gergin ise, arka tekerlek civatalarını çok az gevşetip, zincir germe mekanizmasını kullanarak ger ya da boşalt. Zincir ayar mekanizması, arka maşanın arkaya bakan ucundadır. Genelde 13 mm anahtar ile döndürülebilecek bir civatadır. Dikkat: mekanizmanın kontraları ve ya emniyet sistemi olabilir, öncelikle onu gevşetmelisin. Zor değil, bir kaç kez üst üste yaparsan anlayacaksındır. Fazla gergin olursa zincire zarar verdiği gibi, dişlilere ve yataklarına da zarar verir. Çok gevşek olursa sürüş sırasında zincir atabilir ki sonuçları tekerlek kilitlenmesinden tut da dişli yamulmasına kadar kötü sonuçları olabilir.
    ÖĞRENMEDEN,ÇALIŞMADAN,YORULMADAN,RAHAT YAŞAMANIN YOLLARINI ARAMAYI ALIŞKANLIK HALİNE GETİREN MİLLETLER;ÖNCE HAYSİYETLERİNİ, SONRA HÜRRİYETLERİNİ,SONRA İSTİKLALLERİNİ,KAYBETMEYE MAHKUMDURLAR. K.ATATÜRK

  15. #415
    mates - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Nisan 2008
    Şehir
    Diyarbakır
    Motosikleti
    Kuba KEE 100 2017
    motorunuzu her akşam yerine alırken yumuşak bir bezle silin (genellikle kaportalılar için) rengi hiç solmuyor Benim motor 15 aydır bende her gören sıfırmı diye soruyor mağazadaki motordan bi farkı yok zaten silmekte max. 3 dak. sürüyor

  16. #416
    bur-k@ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mayıs 2006
    Şehir
    izmir-ankara- kısa süre istanbul :)
    Motosikleti
    cbr 125 pert oldu :(
    zincire operasyon çektim ama ani gaz verip yüksek devirlerde bırakınca silkme yapıyo gibi sanki beceremedim gibi yarın servise götürcem bari işin ehli birine baktıralım
    ÖĞRENMEDEN,ÇALIŞMADAN,YORULMADAN,RAHAT YAŞAMANIN YOLLARINI ARAMAYI ALIŞKANLIK HALİNE GETİREN MİLLETLER;ÖNCE HAYSİYETLERİNİ, SONRA HÜRRİYETLERİNİ,SONRA İSTİKLALLERİNİ,KAYBETMEYE MAHKUMDURLAR. K.ATATÜRK

  17. #417

    Üyelik
    15 Mayıs 2008
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    BMW R 50 Alacağım inşallah....
    1954 model motora yeni piston sekman ve ve piston kolunu değiştirdim. Ama sanki supaplardan ses geliyor gibi. Acaba Piston ve piston kolu yüksek mi kaldı. Yardımcı olursanız sevinirim. Birde motoru zorlayınca conta patlatıyor. Pistonu değiştirdikten sonra yine patlatırmı.
    çirkin kadın vardır. midesiz erkek çoktur.. Votkanın bir suçu yoktur.

  18. #418
    burock1985 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Mayıs 2008
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Yamaha MT-07
    slmlar bende birsey sorucam 125zn için hava filtresini temizlemek için nerresini sokucem? ve filtreyi nasıl temizliycem? benzinle yag ile felan diyorlar.

  19. #419

    Üyelik
    22 Ocak 2007
    Şehir
    istanbul-Avcılar
    Motosikleti
    honda cbr125 repsol
    3 gun once bir kaza gecirdim motoru sağ yattı ve tutanak tuttuktan sonra honda servisine gittim.hasar tespit için.
    sağ ön gidon borusu eğilmiş.servisin dedğine gore on amortüsor borular hafif eğilmiş.burasını pek bi mantığım almıyor ama servis dediğine gore vardır bişi.
    verhasıl bu eğik boruları tornacıda veya herhangi baska biryerde düzelttirmem mumkunmudur.bunu yapabilicek ustalar biliyormusunuz istanbul avrupa yakasında.oneri ustalarınıza ihtiyacım var.

  20. #420
    mach1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2008
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    mondial zn125 (pırpır)
    Alıntı burock1985 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    slmlar bende birsey sorucam 125zn için hava filtresini temizlemek için nerresini sokucem? ve filtreyi nasıl temizliycem? benzinle yag ile felan diyorlar.
    Filtre sol üsteki kara kutuda.İlk olarak hava ile temizle sonra yağın içinde 10dk beklet güzelce sık ondan sonra aynı yerine tak ama kara kutunun içinide bezle sil.

    Alıntı spawnem adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    3 gun once bir kaza gecirdim motoru sağ yattı ve tutanak tuttuktan sonra honda servisine gittim.hasar tespit için.
    sağ ön gidon borusu eğilmiş.servisin dedğine gore on amortüsor borular hafif eğilmiş.burasını pek bi mantığım almıyor ama servis dediğine gore vardır bişi.
    verhasıl bu eğik boruları tornacıda veya herhangi baska biryerde düzelttirmem mumkunmudur.bunu yapabilicek ustalar biliyormusunuz istanbul avrupa yakasında.oneri ustalarınıza ihtiyacım var.
    Eğer bozukluk varsa %100 yapılamaz hıza binindece dengesizlik olur.
    Malımızı mülkümüzü bir horoz taşır,keyfimizi Sultan Mecit vapuru taşıyamaz
    Drift Religion


    REKLAM ALANI
21. sayfa BirinciBirinci ... 11192021222331 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)