Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Garip bir kesici sorunum var

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    11 Temmuz 2022
    Kuba 100 sport motorum var. Aküsü yok şuan öldüğü için söktüm. Motor çalışırken eğer far düğmesi kapalı olursa 7000 devirde kesiciye giriyor daha fazla yükselmiyor devir. Eğer açarsam farı olması gerektiği devirlerde kesiciye giriyor. Bu sorun nerden kaynaklanır?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Motoseverrr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Haziran 2021
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar Ns200 15"
    Motorun farı açtığınızda kesicide sesi değişiyormu yoksa sadece göstergedemi değişiklik görüyorsunuz?

  3. #3

    Üyelik
    11 Temmuz 2022
    Sesi de değişiyor. Daha boğuk bi kesici.

  4. #4
    Motoseverrr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Haziran 2021
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar Ns200 15"
    Sizin sorununuz çok saçma bir durum, Cglerin tesisatını az çok bilirim ama far tesisatı ile cdi tesisatının yakından uzaktan alakası yok, yeni akü ile denemenizi tavsiye ederim.

  5. #5

    Üyelik
    11 Temmuz 2022
    Sanırsam sadece farla alakası yok çünkü dörtlü düğmesini açınca da aynı şey oluyor. Genel elektrik tesisatında sıkıntı var ama nerde bilmiyorum.

  6. #6
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW R1200GS / Piaggio Medley / Peugeot Tweet
    Şase bağlantısında oksitlenme vs olabilir , sargı elektrik yükü değişince bobinde yada cdi da voltaj yetersiz gelebilir , akü olmaması sargıyıda zorluyordur , kısa süre sonra iflas edebilir , akü parasından daha fazla masraf açabilir..yada biz şom ağızlıyızdır yıllarca böyle çalışabilir ;)
    Muhammet64 ve espresso bunu beğendiler.

  7. #7
    Motoseverrr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Haziran 2021
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar Ns200 15"
    Alıntı Muhammet64 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sanırsam sadece farla alakası yok çünkü dörtlü düğmesini açınca da aynı şey oluyor. Genel elektrik tesisatında sıkıntı var ama nerde bilmiyorum.
    Elektrik tesisatınızdaki sadece yeşil olan kabloların uçlarını ve soketlerini kontrol etmenizi tavsiye ederim. Aydınlatma kabloları mavi(far), mavi beyaz(far), yeşil (şase) kahverengi (park), sinyal grubu ise turuncu veya mavi ve yeşildir. genel olarak yeşil olan uçları kontrol etmenizi deponun altındaki cdi beynini kontrol etmenizi tavsiye ederim 4lü flaşör ise motor bloğunun hemen arkasında bulunur. Tüm kablolarda eziklik açık olmadığından emin olun.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:54 ----------

    Alıntı Nikkfurie adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şase bağlantısında oksitlenme vs olabilir , sargı elektrik yükü değişince bobinde yada cdi da voltaj yetersiz gelebilir , akü olmaması sargıyıda zorluyordur , kısa süre sonra iflas edebilir , akü parasından daha fazla masraf açabilir..yada biz şom ağızlıyızdır yıllarca böyle çalışabilir ;)
    Hocam Cglerin güzel yanı parçalarının çok ucuz olması, kaliteli bir akü 300-400 tl ama Cg statör 195 tl tüm contası üse 65 tl .
    Muhammet64 ve Thesinner83 bunu beğendiler.

  8. #8

    Üyelik
    11 Temmuz 2022
    Kontrol edeceğim.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)