MotoAVM Motosiklet Aksesuarları
Kapat
Üye Girişi
46. sayfa BirinciBirinci ... 36444546

MT-ATÖLYE İşi olmayan giremez!!!!

    Mondial E-xtreme Max 150
    Başlangıç için Motosiklet Modelleri
    Hero Karizma
  1. #901
    fz6_fazer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2010
    Şehir
    alanya
    Motosikleti
    ybr 125 esd
    Alıntı Olcay Avşar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tubeless lastiği cant yanaklarından düşürmek çok ama çok zor.

    Mantar yama yapayım diye sökmeye çalıştım, levye ile filan olacak iş değil. işgence ile deneyeyim dedim, yine olmadı. İki kişi uğraştım ama nafile.

    Yeni lastiği takmanın çok daha kolay olacağına inanıyorum, ama canta oturan lastiği çıkarmak çok zor bir iş.

    Plastik kelepçe taktiğini biliyordum, fakat şpanzet (adı bu, farklı ölçüleri vardır) iyi numaraymış
    Denemek lazım,lastikçinin yakınlarında bir yerde denemek gerekir,beceremezsek,yaptırırız
    Araç Yük Şabitleme Bantı,muhtemelen hırdavatçılarda bulabiliriz
    Teşekkürler Olcay Avşar
    YAMAHA


    AVM Forum
    DRD Motorbikes Riders Serving Riders - Motorcudan Motorcuya Hizmet
    Motomax
  2. #902

    Üyelik
    04 Aralık 2015
    Şehir
    eskişehir
    Motosikleti
    mondial rx3i evo
    Arkadaşlar merhaba öncelikle. 125 cc sym marka bir motorum var ikinci el aldım ilk aldığımda 27 kuruş yakıyordu cikle devresini değiştirdim ciklede takılı kaldığı için ondan sonra düştü fakat motor hala km'de 20-22 kuruş yakıyor araba gibi mübarek karbüratörün benzin iğnesi ayarlı değil zaten karbüratör ayarından olduğunuda düşünmüyorum çünkü tıkır tıkır çalışıyor motor. ne yapmamı önerirsiniz?Tavsiyeleriniz için teşekkürler şimdiden.

  3. #903
    Recep demire - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Kasım 2015
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    Ybr125 Cafe Racer
    Alıntı mustafan. adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar merhaba öncelikle. 125 cc sym marka bir motorum var ikinci el aldım ilk aldığımda 27 kuruş yakıyordu cikle devresini değiştirdim ciklede takılı kaldığı için ondan sonra düştü fakat motor hala km'de 20-22 kuruş yakıyor araba gibi mübarek karbüratörün benzin iğnesi ayarlı değil zaten karbüratör ayarından olduğunuda düşünmüyorum çünkü tıkır tıkır çalışıyor motor. ne yapmamı önerirsiniz?Tavsiyeleriniz için teşekkürler şimdiden.
    Hava filtresi ve buji kirliyse değiştir hocam. İkisi de kirlendikçe yakıtı artırıp performansı düşürür. Zaten ucuz parçalar

  4. #904

    Üyelik
    18 Ocak 2017
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200NS
    https://www.youtube.com/watch?v=TOcfk2HsdlU

    Bu arıza hatasını çözen var mı? Yoksa direk servise mi gitmeliyim?

    Motorun en son gösterge panelindeki ve konsoldaki hareketli yerlere WD-40 sıktım ama 1 saat önce bu ikazın olmadığına eminim. Yardımlarınızı bekliyorum. daha 860 km de. Pulsar 200ns 2016 model

  5. #905
    allpower - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Eylül 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Suzuki İnazuma (2017- )
    Herkese merhaba. Arkadaşlar küçük bir sorum olacak.
    Motoru kapalı vaziyette orta sehpaya alıp, 1. vitese geçirip debriyajı bırakıp, arka tekeri elimizle güç kullanmadan ileri geri döndürmeyi denesek,küçük de olsa döndürebilirmiyiz yoksa yerinden kımıldamaz mı?
    Konu hakkında doğru bilgiye sahip arkadaşlar cevap yazarsa sevinirim.
    yada kendi motoru üzerinde deneyebilecek arkadaşlarda cevaplayabilirler.

  6. #906

    Üyelik
    17 Mayıs 2011
    Alıntı allpower adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Herkese merhaba. Arkadaşlar küçük bir sorum olacak.
    Motoru kapalı vaziyette orta sehpaya alıp, 1. vitese geçirip debriyajı bırakıp, arka tekeri elimizle güç kullanmadan ileri geri döndürmeyi denesek,küçük de olsa döndürebilirmiyiz yoksa yerinden kımıldamaz mı?
    Konu hakkında doğru bilgiye sahip arkadaşlar cevap yazarsa sevinirim.
    yada kendi motoru üzerinde deneyebilecek arkadaşlarda cevaplayabilirler.
    Yazdıklarım TEK silindir için tecrübe ettiğim durumdur , 4 silindir/2 silindirde durumu tecrübe etmedim.

    Döndüre bilirsiniz , ancak bu dönme kuwet uygulamadan krank kolu uzunluğuna göre santimetreler ile olup , sonrasında kompresyon / sıkıştırma / üst ölü noktaya kadar cm' lerce ancak olur.

    Aksi durumda hiç hareket etmiyorsa hafif kuvvet ile , piston sıkıştırma pozisyonunda stop etmiş demektir , daha kuwet uygulanarak el ile yine döner karbüratörlü modelde nefes almaya benzer ses duyulur rahata düşüp sonrasında yine sıkışma/egzoz/emme vs durumuna geçer.
    allpower bunu beğendi.

  7. #907
    Enis Yıldız - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Eylül 2016
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Ybr 125 ESD
    Arkadaşlar 2012 ybr kullanıyorum. 12500 kmde. 2-3 hafta önceye kadar sorunsuz jiglesiz ve gaz vermeden tek seferde marşa basıp biniyordum son zamanlarda ilk çalıştırma esnasında motor zorlanmaya, gaz yememeye ve çalıştırdıkça stop etmeye başladı. Hava filtresi ve bujisi yaklaşık 200-300 km önce değişti. Sizce karbüratörü söküp temizlemeli miyim ?

  8. #908

    Üyelik
    17 Mayıs 2011
    Alıntı Enis Yıldız adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar 2012 ybr kullanıyorum. 12500 kmde. 2-3 hafta önceye kadar sorunsuz jiglesiz ve gaz vermeden tek seferde marşa basıp biniyordum son zamanlarda ilk çalıştırma esnasında motor zorlanmaya, gaz yememeye ve çalıştırdıkça stop etmeye başladı. Hava filtresi ve bujisi yaklaşık 200-300 km önce değişti. Sizce karbüratörü söküp temizlemeli miyim ?
    Değiştiğiniz bujinin orjinal ve bir önceki ile aynı kod'da olduğunu kontrol edin.

    Benzini daima evvelden deneyimlediğiniz istasyondan alın , istasyonlar arası ciddi farlar var benzin kalitesinde..

    Bu aralar güney akdeniz açık hava ancak don ayaz durumunda , buda etken olabilir sizin izmirde kıyı olduğu halde kuru soğuk var ise normaldir.

    Benzin filitresinide kontrol edin hatta yenikeyin , su tutan filtre ayazdan donup beslemeyi geciktitiyor olabilir.

    Karbüratöre en son müdahale edin derim.

  9. #909
    Enis Yıldız - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Eylül 2016
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Ybr 125 ESD
    Alıntı Carbondioxid adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Değiştiğiniz bujinin orjinal ve bir önceki ile aynı kod'da olduğunu kontrol edin.

    Benzini daima evvelden deneyimlediğiniz istasyondan alın , istasyonlar arası ciddi farlar var benzin kalitesinde..

    Bu aralar güney akdeniz açık hava ancak don ayaz durumunda , buda etken olabilir sizin izmirde kıyı olduğu halde kuru soğuk var ise normaldir.

    Benzin filitresinide kontrol edin hatta yenikeyin , su tutan filtre ayazdan donup beslemeyi geciktitiyor olabilir.

    Karbüratöre en son müdahale edin derim.
    Buji orjinal ve olması gereken buji. Değişimini kendim yapmıştım, tork anahtarım falan olmadığı için kendim göz kararı sıkmıştım. Az ya da çok sıkılmış olması böyle bir etki yaratır mı ?


    Bajaj Dominar 400
    Başlangıç için Motosiklet Modelleri
    Hero T-Sport
46. sayfa BirinciBirinci ... 36444546

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)