Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 12

at taklidi yapan metaL

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    dertli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Haziran 2005
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    kangda lüx 125 T4
    arkadaşlar bence sorun 98 oktan benzinden kaynaklanmıyor olabilir. benim kangda lüx 125cc motorumda ilk aldığım günlerde shell 95 oktan kullanıyordum. daha sonra bazı arkadaşlarımın gazıyla 98 oktan kullanmaya başladım. ilk 2-3 depoda pek birşey fark etmedim yani performans olarak. hatta ilk aldığımda 1700-2000 devir arası çalışan motor bir anda 1500 ve altında çalışmaya başladı.ancak üçüncü depodan sonra belirgin bir biçimde çekiş ve hızın arttığına şahit oldum. hala 98 kullanıyorum şahsen memnunum.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22

    Üyelik
    12 Nisan 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda NX4 Falcon
    Arkadaşlar o ralli arabalarından çıkan pat pata pat tarzı sesler ve egzosttan çıkan ateşler benzin yakılmadan egzosta geldiği ve orada sıcaklıktan dolayı patladığı için oluyor aslında sağlıklı bir şey değil ama ralli arabaları sadece bir kaç gün en ağır şartlarda çalışması için dizayn edildiğinden önlem alınmıyor. Motorunuzdan böyle sesler çıkması hiç bir şeye vermezse bile egzostunuza zarar verir.

  3. #23

    Üyelik
    26 Mart 2005
    başlığı görünce, hani belki merak da etmişinizdir- n'oldu neymiş diye- yazıyım dedim.

    sorun shell den benzin almayı kesip, bp'ye abone olmakla çözülmüştür. motor 4500 de, problemsiz olarak hayatına devam ediyor.( 98 oktan devam)

  4. #24
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    metalcim tabelada sana oynuyorum. aman beni utandırma.
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar

  5. #25
    Forumdan Uzaklaştırıldı _Si_BeMoL_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Temmuz 2005
    Şehir
    MT - Eskişehir
    Motosikleti
    '91 Mz 251 ETZ
    demekkı neymıs???? benzını aldıgın yere dıkkat etcekmıssın.oyle her benzıncı benzıncı olamazmıs... bundan sonra napıyoruz??? benzın almadan once bı dusunuyoruz...

  6. #26
    profi66 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Haziran 2005
    Şehir
    ıstanbul
    Motosikleti
    DR800 / 990ADV
    arkadaşlar tüm topiği baştan sona okuduktan sonra birşeyler eklemek istedim, yararlanabileceğinizi düşünüyorum;
    1-genel olarak 80 li yıllardan başlamak kaydı ile motorlarda artık platin kullanılmamaktadır hele hele günümüzde imal edilen hiçbir motorda platin-meksefe vb. ateşleme elemanı kullanılmaz (Kanuni MZ ler hariç). Günümüzde bu sistemin yerini elektronik ateşleme üniteleri almıştır, bunlar üzerindede herhangi bir ayar yapılması gerekli değildir. tamircilerin dolduruşuna gelmeyin.
    2-BUrada yazıya dökülen sorunlar YAKIT BESLEME SİSTEMİ ile alakalı sorunlardır,
    Yakıt sistemi ise kullanılan yakıtın özelliğinden, besleme hortumlarına, yakıt filtresine, karbüratöre (ki bunun dikkat edilecek birkaç farklı detayı vardır) emme manifoltuna, emmesübablarına varıncaya değin birçok aşamadan oluşur.
    Yakıt sistemindeki ayarlamalar karbüratör üzerine toplanmıştır, jikle ayarı, hava ayarı, rölanti ayarı, vakum ayarı bunların kontrol edilebilir olanlarıdır.motorun her koşulda düzenli çalışabilmesi için bu ayarların senkronik olarak mükemmel pozisyona getirilmiş olması gerekir.
    3-motorda gaz kesme anından sonra meydana gelen patlamalar uygun olmayan karbüratör ayarlarından veya mükemmel çalışmayan egzost sübaplarından kaynaklanır, birincisi problem değildir muhtemelen karbüratörün hava ayarı yapılarak düzeltilir ancak ikincisi yani egzost sübablarındaki problemler canınızı yakabilir.
    yardımcı olabıldıysem ne mutlu bana.
    YAŞAMAYI SEVİYORUM!!!!!!!
    mpank


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler