Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motoruma.com
Motomax
REKLAM ALANI

bws paylaşım akü 1 yılda bozulur mu?

    CFMOTO Z Force 550
    REKLAM ALANI
  1. #1
    aggressive - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ağustos 2005
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Suzuki İnazuma
    bws kullanıcısıyım 2006 şubatta aldım ve 2 aydır akü problemi yaşıyorum.
    bws kullanıcısı dostlardan bilgi almak istiyorum 1 yılda bu motorun aküsü biter mi?


    servise gittim kaç defa ık mık ettiler yapılan işe servis fişi yazmak istemiyorlar.garantiden değiştiririz yok olmaz değiştirmeyiz aldı gitti. beldeyamadan bi yetkili gaziosmanpaşa servisine yönlendirdi gidin bedelsiz değişecekler dedi. orası motoru bırakmalısın dedi el kadar akü için motoru bırakacağım olacak iş değil ne yapacaksınız dedim. gerekli kontroller varmış.

    fren müşirleri otomatik jigle gibi şeyler konrol edilecekmiş ben oradayken kontrol etti şarj normal eski aküyü şarj edelim dedi.

    eskiyle ne işleri var ise aküyü bıraktım şarj edeceklerdi 10saat durmalıymış. ertesi günde siz burdayken diğer işlemleri yaparız dediler ertesi gün aküyü taktılar diğer yapacakları işleri benim yanımda yapmak mı istemediler anlamadım sesimide çıkarmadım.beni yolcu ettiler güya 13,8volt olmuş eve gelip bir ölçtüm 12,6volt çıktı akü.

    ya servis yalan konuşuyor yada akü gayet ölü ki eve gelene kadar çalışan motorda kendinden geçti.el kadar aküyü değiştirmeye eriniyorlar tekrarlarsa motoru getirip bırakmalıymışım onlar yol yapmalı test etmelilermiş tabi malımız bisiklet gibi ya 3000ytl lik mal olunca hizmette tabi bu kadar vasat oluyor.

    r1 e biniyor olsak böyle olmazdı sanırım.karşı komşum 2005 toyota yaris aldı (ikinci el) aracında akü problemi çıktı. satın almak için bana akücü sordu.sonra en iyi yetkili servisten alırım demiş gitmiş aracı bırakmış servise sorgusuz sualsiz aracın aküsünü değişip vermişler hizmet anlayışına bakın garantiden kullanıcının haberi dahi yok değişim yapılarak müşteriye veriliyor.


    beldeyamada garantili olan mala daha hizmet vermeyi bırakın başından savıyor anladım ki markaya güvenip almalı garantiye değil. birde ücretli bakımları yaptırarak soyulmayın derim elinizden geleni kendiniz yapın servisin eli değdikçe berbat oluyor heryeri motorun


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    REKLAM ALANI
    Motomax
  2. #2
    teknikhoca - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Kasım 2006
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    Mondial 150 ZAT
    Merhaba aggressive;

    Garanti şartları ile ilgili olarak her firmanın uyguladığı prosedür farklıdır. Sana bir hikaye anlatayım. Amerikada bir adam elinde dört lastikle satıcı dükkana gelir ve "Bu ne biçim servis anlayışı kardeşim. Eşimin arabasında bu lastiklerden hiç memnun değilmiyiz." diye ortalığı birbirine katar. bunun üzerine sahibi, "ne oldu beyefendi isteğiniz nedir" diye sorar. Adam daha da hiddetli, "bu lastikleri alın ve paramı verin" der. Sahibi, gayet sakin "tabiki" deyip şahsın lastiklerinin parasını verir. bu bir müşteri anlayışıdır. Dahada ilginç olanı, o dükkanda hiç lastik satılmıyor olmasıdır.

    Kimi firmalar, prestij ve kariyer uğruna müşteriyi memnun etmek için ellerinden geleni yaparken, kimileri de malın satışından sonra yaptığı kötü hizmetle neler kaybettiğinin hala farkında değildirler.

    Ayrıca, Yamaha gibi bir ismi temsil etmek de gerçekten yürek isteyen bir olaydır. Eminim, konuyu bir başka servis ile çözebilecek, yada servisi distrbütör firmaya şikayet ederek sorununu çözebileceksin.

    Aküye gelince. Benim motorum çin malı. Ben aldıktan 2 ay sonra akü 1.5 volt pile döndü. Garantiye girmiyormuş. Akü, motorlarla birlikte gelmekte ve burada suyu ve asidi eklenmektedir. Ancak, showroomda bekletilen motor, gereksiz yere birkaç defa marşa basılmışsa, ve 6 aydan fazla kuru olarak bekletilmişse, kurşun plakalarda ne yazıkki dökülmeler meydana gelir. Buda akünün ömrünün çabuk bitmesi demektir. Motor firmaları genelde bu parçanın ucuz olması nedeniyle üzerinde durmazlar. Akü ayrıca motor firmalarının ürettiği bir ürün olmadığı için garanti de vermek istemezler. Bence garantiden değişmiyorlarsa, (ki değişmeyebilirler) yeni bir akü alarak, motorunun gereksiz yere oynanmasını önlemiş olursun (derim)

  3. #3
    SaLToN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Aralık 2006
    Şehir
    Gaziantep
    Motosikleti
    Beyaz AT
    Ben motorumu aldığımın 5. ayı benzin depom deponun alt kısmından delindi. bende farkında olmadığımdan depoyu full ledim ve benzin heryeri mahfetti. ertesi gün servise gittim. servis bana aynen şöyle dedi. senin depoyu garantiye sokalım ama gelmesi biraz uzun sürebilir. onun için senin depoyu tamir ettirelim sen depo gelene kadar kullan. aradan 2 ay geçmesine rağmen bugun gittim ve sordum ne oldu bu depo halen gelmedimi. Servis şöyle dedi firmadan yazı geldi depoyu göndermediler -Neden? (Açıklama)Servis sorunu giderdiğinden yeni depo gönderemiyoruz. Ve birde eksozumla bir sorun yaşadım ve yine servisin dediği bu garantiye girmez. eksozda hiçbir darbe yok gıcır gıcır -olsun bu garantiye girmez -iyide peki siz neye garanti veriyosunuz -himm kem küm motorda bi sorun olursa garantiye girer istersen bırak motoru kaynak ettirelim.

    Firma müşteri anlayışı nedir bilmiyor. Servisede ne diyelim imam os..rsa cemaat ne yapar.

    Alıntı aggressive adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    [B]servisin eli değdikçe berbat oluyor heryeri motorun
    Bu konuda kesinle doğru söylüyorsun ben her motorumu bırakıp geri aldığımda mutlaka bi yerinde bi problem oluyor ve geri aldıktan sonra her tarafım yağ oluyor.

  4. #4
    teknikhoca - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Kasım 2006
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    Mondial 150 ZAT
    Salton merhaba;

    Şu anda bir yandan resim çizip, biryandan da sizleri takip etmeye çalışıyorum.

    Şu servis meselesi aslında önemli. Ben Adana'da dikkat ettim, Adam gibi bir yer yok. Yani, hep küçük, alelacele açılımış, eski jawa veya mz ustalarından ibaret servisler görüyorum. "Servis" hizmeti denildiğinde, servise giren aracın probleminin anlaşılması, müşteriye sorunun açıklanması, müşterinin araçsız kalması ve bu durumda mağdur olması göz önünde bulundurularak arızanın en kısa sürede giderilmesi, arızanın giderilmesi süresince müşterinin uygun bir yerde bekletilmesi, servis elemanlarının gerek görünümleri gerekse tavırları ile güven vermesi anlamı ortaya çıkar.

    Motor sahibi oldum olalı, servislere gidemiyorum. Çünkü, servisten herkesin beklentisi farklıdır. En azından servis elemanlarının sizden daha fazla şey bilmesini bekliyorsunuz, yada sizi tatmin edici cevaplar vermesini. Müşteri aksi olabilir, pimpirikli olabilir, ukala veya uysal da olabilir. Serviler buna uygun davranmak zorundadırlar. Ancak ne zaman servise gitsem, hep karşımda tok bir satıcı, lütfen ilgilnen bir eleman, her an tüylerinizi yolmaya hazır bir çırak görüyorum. Buda rahatsız ediyor. bu konuda özellikle teknik terminoloji konusunda eğitimli usta sayısı az. Oluşması zaman alır. Ama eğitim kurumlarının buna eğilmesi gerek. Yoksa bu zamanında bilgisayar sektöründe olduğu gibi, artık sadece büyük arızalar dışında servise kimse gitmeyecek.

  5. #5
    aggressive - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ağustos 2005
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Suzuki İnazuma
    kafamı duvarlara vurmak istiyorum el kadar aküyü değiştirmeye eriniyorlar.markaya ve kalitesine laf ettiriyorlar.özenerek hevesle aldım bws mi aynısından amcam yıllardır kulanıyor sorun yok ama garanti süresi içinde 10 ayda akü bozulursa sorun var demektir.bakımlarını muntazam yaptırdım ama gördüm ki yamahada garanti hahaha.koç grubundan bir yetkili servisliğimiz var babamın şirketi ama biz hiç böyle yapmıyoruz parçayı inanın elimizde olmadığında müşteri mağdur olmasın diye tanıdık bir yetkili satıcının teşhirdeki ürününden söküp taktık ama nerde her yetkili servisde bu anlayış.ah ah

  6. #6
    teknikhoca - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Kasım 2006
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    Mondial 150 ZAT
    bugün dünyada çin mallarına rağbet edilmesinin sebebleri arasında, iyi diye niteleyebileceğimiz marka temsilcilerinin sorumluluklarını yerine getirmemesi değilmidir?

  7. #7
    aggressive - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ağustos 2005
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Suzuki İnazuma
    teknik hocam sana hak veriyorum doğrusun valla

  8. #8
    TuğrulÖzbek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Aralık 2006
    Şehir
    adana - ceyhan
    Motosikleti
    Dorado Akida 125 cc Scooter
    kullanıcı hatasındandır.
    japon markaların hatalı olduğu nerede görülmüş
    japon motor fanatikleri nerede
    imza yok parmak izi daha garanti yaşasın biyometrik imza
    motosiklet seçerken gösterdiğiniz özeni yöneticileri seçerkende gösteriniz

  9. #9
    teknikhoca - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Kasım 2006
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    Mondial 150 ZAT
    Bunun fantizimle ne alakası var dostum TuğrulÖzbek? Bir markanın fanatiği olmak, ondan doğacak zararlara göz yummak değildir ki. Bilakis, firmalar hata yapamaz demiyorum. Ancak BÜYÜK FİRMALAR, hata yaptıkları zaman bunu abul edip, hatayı düzeltme yoluna gitmelidirler. Bu yanlış kanı yüzünden Türk mallarını yıllarca ikinci sınıf görmedik mi? Ben Zealsun da kullanıyorum, Asya'da. Memnunmusun dersen evet. Ama önermediğim markalardır. Sebebi ise, malın kalitesizliği değil, satış sonunda insanları doyurucu olmamalarıdır. Lütfen!

  10. #10
    Gökhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2006
    Şehir
    Rize
    Motosikleti
    F 650 GS
    arkadaşım bence sorununu beldeyamaya bildir. ve servisin yaptıklarını anlat. çözüm bulcaklarını düşünüyorum.
    bir bilgi almak için sitelerinde verdikleri mail adresine konu ile ilgili bir mail göndermiştim. ertesi gün cevabı geldi yani maillerini kontrol ediyorlar bence sende bu mail adresine konu ile ilgili bir mail at. sorununa çözüm bulurlar diye düşünüyorum...

    beldeyama@beldeyama.com.tr

  11. #11
    teknikhoca - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Kasım 2006
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    Mondial 150 ZAT
    katılıyorum

  12. #12
    myheart - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Mayıs 2006
    Şehir
    Bolu Merkez
    Motosikleti
    Honda CRF 250 L
    evet sen ana merkeze soyle yardımcı olacaklardır. Hiç olmadı www.sikayetvar.com a bildir. Bi ara ordaki mesajlara baktıgımda firma arkasında durup tuketiciyi mutlu sona ulaştırmıstı...
    Binlerce Kilometre Bile Tek Bir Adımla Başlar...

  13. #13
    TuğrulÖzbek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Aralık 2006
    Şehir
    adana - ceyhan
    Motosikleti
    Dorado Akida 125 cc Scooter
    Alıntı teknikhoca adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bunun fantizimle ne alakası var dostum TuğrulÖzbek? Bir markanın fanatiği olmak, ondan doğacak zararlara göz yummak değildir ki. Bilakis, firmalar hata yapamaz demiyorum. Ancak BÜYÜK FİRMALAR, hata yaptıkları zaman bunu abul edip, hatayı düzeltme yoluna gitmelidirler. Bu yanlış kanı yüzünden Türk mallarını yıllarca ikinci sınıf görmedik mi? Ben Zealsun da kullanıyorum, Asya'da. Memnunmusun dersen evet. Ama önermediğim markalardır. Sebebi ise, malın kalitesizliği değil, satış sonunda insanları doyurucu olmamalarıdır. Lütfen!
    hocam sözüm sana değil.
    sözüm çin motorları konularına bodoslama giren japon fanatiklerine
    kırdıysam kusurum affola
    imza yok parmak izi daha garanti yaşasın biyometrik imza
    motosiklet seçerken gösterdiğiniz özeni yöneticileri seçerkende gösteriniz

  14. #14
    teknikhoca - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Kasım 2006
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    Mondial 150 ZAT
    Dostum TuğrulÖzbek.



    Sana kırılmak........ asla. Yazılarını büyük bir ilgi ile takip ederim. Fikirlerini her zaman takdir ederim. Sadece Japoon-Rus karşılaşmasına neden olmak istemedim. Formlarda karşılaşıyorum. İnsnalar birbirlerini fazlaca kırıyorlar. Bazı markaların hatalı yönlerini kabullenmeyip, üstüne birde eleştirenleri ağır şekilde sorguluyorlar. Bune neden olmak istemedim. Bu form bir harika.

  15. #15
    aggressive - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ağustos 2005
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Suzuki İnazuma
    arkadasım japonların fanatiği olurum tabiki yıllardır kimin motoruna biniyoruz ve ayrıca beldeyamanın mail adresine mail geçtim ama neticeyi servisten alamadım yetkılı gidin değiştirecekler diyo servis değiştirmeyip eskiyi şarj ediyor.aynı zamanda şikayervar.com a da yazdım ama beldeyama o sitelere para yedirecek bir yapıda değil daha arızalı garantili cihazlarına bakıp onarım hizmetini sağlamıyorlar saygılarımla

  16. #16
    TuğrulÖzbek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Aralık 2006
    Şehir
    adana - ceyhan
    Motosikleti
    Dorado Akida 125 cc Scooter
    o zaman sende alacaksın yamahanın daha servisli bir motorunu rahat edeceksin
    imza yok parmak izi daha garanti yaşasın biyometrik imza
    motosiklet seçerken gösterdiğiniz özeni yöneticileri seçerkende gösteriniz

  17. #17
    aggressive - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ağustos 2005
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Suzuki İnazuma
    sıfır bws alıp eskiten arkadaşlardan cevap bekliyorum akülerinizin ruhuna ne zaman el-fatiha dediniz

  18. #18
    aggressive - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ağustos 2005
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Suzuki İnazuma
    dün sabah servisle ve beldeyamadan beni taaa gaziosmanpaşadaki servise yönlendiren zatı muhterem beyle konuştum muhterem benim motorumu başka motor sanmış (telefon görüşmesinden duyduğum ybr125) servis de muhterem beyde bws lerde bu şekil bir sorun olmuyor dedi bundan dolayı değişimi yapmayacaklarmış demek ki sorun bende suç benim ki ücretli bakımları yaptırıp garanti denilen mağduriyet abidesini göklere çıkartıp rezilliğe sebep oldum.el kadar akü 70ytl neymiş efenim servisle konuşun iskonto yapsınmış.yani ybr125 e binseydim değişim olacaktı.telefonu kapatırken bana yardımcı olamadığınız ama genede teşekkür ederim dedim.bu garanti işlerliğini pardon işlemezliğini sanayi ticaret bakanlığına kadar ayyuka çıkartacağım siz garanti devre dışı kalmasın diye ücretli bakımları yaptırın o garantiye girmez bu hiç girmez desinler ve birileri zenginliğine zenginlik katsın bu politikalarla biz ileri değil olduğumuz yerde sayıklarız.

  19. #19
    TuğrulÖzbek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Aralık 2006
    Şehir
    adana - ceyhan
    Motosikleti
    Dorado Akida 125 cc Scooter
    keşke çinli alsaydın. hiç değilse böyle bişey olduğunda aküsü 30 ytl olurdu
    imza yok parmak izi daha garanti yaşasın biyometrik imza
    motosiklet seçerken gösterdiğiniz özeni yöneticileri seçerkende gösteriniz

  20. #20
    pegasus1983 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ağustos 2006
    Motosikleti
    ramzey 2004 sport
    slm arkadaşım şimdi senin sorunu basit bi şekilde çözelim sana yiye git saf akü asiti al akünün içindeki asiti komle boşalt sonra saf asiti aküye doldur 2 gün kapaklar acık bekle fazla koyma taşmasın asit 2 gün sonra aküyü kısa devre yap kutup başlarından ve gözleri tek tek kontrol et eğer gözlerde kaynama var ise akün bozulmuştur eğer yoksa akü asiti özellğini kaybetiği için şaarz tutmuyodur o yüzden sorun yaşamışsın demektir eğer asiten ise sorunun kalmamış demektir aküyü bi şarj et sonra güle güle kullan bu sorunlar sık sık oluyor akülerde eğer az bi elektirik varsa şu an akünde sorun yoktur aküde dediğim gibi asit özeliğini kaybetmiştir


    BLUE MOTOR
    Hero Motosiklet

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler