Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Vites Aralıgı Cok Kısa

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    ohyeah - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Mayıs 2005
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    BMW F 650 GS DAKAR
    200 cc cross kullanıyorum sanki 1200 motor arabalar gibi zırt pırt vites degiştirmek gerekiyo vites aralıgı cok kısa tutulmus. on yada arka dişliyi buyuterek problemi cozebilir miyim? yaparsam bu yakıtı, performansı nasıl etkiler bide sakıncası olurmu?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Kawasaki - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Ekim 2004
    bir kaç dişli değişmesi pek bişe etkilemez.
    benim arka dişliği bir diş büyüttüm hissetmedim bile
    Durdurun dünyayı müsait bir yerde inecek var

  3. #3
    cuk_o - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Haziran 2005
    Şehir
    Başakşehir 4.etap/2.kısım/ikitelli/İSTANBUL
    Motosikleti
    Regal Raptor DD250E-9 (RC "racing cruiser")
    dostum çok kolay ya
    bak ben sana anlatayım ama sen tek başına deneme
    usta bir tamirciye gidersin tabi adamın başka bi işi olmaması lazım birazda sabırlı olması lazım şanzumanı sökersin dişlileri çıkartırsın sonra asıl işin başlar iki çubuk üzerinde sıralanmış dişliler görürsün bunlardan birisi son dişliye ordan zincire iletir motorun gücünü ordaki dişlilerin sırasını kaybetmeden sökersin tek tek sayarsın dişlileri bir veye iki diş küçültecek çekilde dişliyle değiştirirsin tabi aynı dişliden bulman gerekir (yani dişli aralıkları açıları aynı olmalıdır). mesela orjinaldekinin üzerinde 30 diş varsa 28 falan olanı ama açısı aynı olacak bide kumpasla ölçtüğünde aynı sayı çıkacak bu şekilde değiştirirsen dişlilerini maximum hızında artacaktır ama şuda gerçek istediğin performans accelerasyon eskisi gibi olmayacaktır biraz daha yavaş hızlanabilir motorun geriye eski dişlileri takmak isteyebilirsin
    etrafına bir baksana evrendeki herşey sana hizmet etmek için yaratılmış.........

  4. #4
    Süper Moderatör (BBRR) Barış Şuşut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2005
    Şehir
    marmaris
    canım kardeşim kendin demişsin cross diye ahada öyle olur cros ilk 50 metrede 3. vitese kadar çıkarsın arazide performans için öyle yapılmıştır motor yığılıp kalmasın diye
    asvalt yolda zorlar ama arazide veya toprak yolda coşar

  5. #5
    powerbyaydin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ağustos 2004
    Şehir
    ANTALYA
    Motosikleti
    suzuki gsr600 2009
    vardır bir bildikleri oynama orjinali ile
    ERASER WİLL COME BACK

  6. #6
    boy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2003
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    2016 Aprilia RSV4 RF
    Her motorun dişli aralığı, şanzımanı kendine özeldir. Motor hacmi büyüdükçe vites aralığı düşer, maksimum devir azalır. O motorla uğraşma derim. Masraf yapmak, yenisini almaktan pahalıya gelebilir.
    Hayatta en büyük eğlence başkasının yapamazsın dediğini yapmaktır.

  7. #7
    ohyeah - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Mayıs 2005
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    BMW F 650 GS DAKAR
    en iyisi hiç oynamıyım orjinal ayarlarıyla thanks


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler