Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

speed 150 motor ayarları

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    BOO_74 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2006
    Motosikleti
    Dominar 400UG tour ‘22, Xmax 250 '19
    selam,

    Türkiye'de satılan speed 150, yurtdışındaki speed 125 in güç ve tork değerlerini sağlıyor olarak görünüyor kağıt üzerindeki bilgilerde.

    150cc lik bir motor, (yada herhangi bir motor) ne yapılır da bir alt hacimdeki motrun özelliklerinde çalışması sağlanır ?

    karbüratör ayarı mıdır,

    krank mıdır?

    karbüratörün kendi midir?

    egsoz mudur, nedir bilen var mı?

    bi de bunu neden yaparlar ? düşük emisyon ? düşük yakıt tüketimi ? bilen var mı?
    B00_74
    Önce denge, hayatınızı dengeleyin !!!


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Prometheus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2004
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '14 BMW R1200GS
    Silindir kapağı büyütülerek 125cc hacmindeki motora 150cc denilir. Sonra gerisi hep aynı işte

    Motorların piston çapı ile strok bilgilerini yazarsan daha net yardımcı olabilirim.
    Onur Yollarda
    Facebook: http://www.facebook.com/OnurYollarda
    YouTube: https://www.youtube.com/channel/UC1TqEwgGS4AHvdmULc9qoIQ

  3. #3
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat
    Ertuğrul_Öz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ocak 2006
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Dışı büyük içi küçük sarı şey
    Belki yurt dışındaki speed 125 buradaki 150 nin değerlerini sağlıyordur?

    Büyük hacimli motosiklerden sağlıklı olarak daha düşük güç alınması için karbüratörlü motosikletlerde karbüratör ve emme manifoltu arasına ortası delik bir plaka yarleştirilerek motorun karbüratör üzerindeki vakum etkisi dolayısıyla yakıt girişi azaltılarak güç düşürülüyor.
    [COLOR="Blue"]Ne Kadar Yükseğe Çıkarsan, O kadar Yüksekten Düşersin. [/COLOR]

  4. #4
    BOO_74 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2006
    Motosikleti
    Dominar 400UG tour ‘22, Xmax 250 '19
    kullanım kitapçığında , ki şu anda karşımda

    8kW/8000 r/min = 10,72 BG (125cc için)

    8.8kW/7500 r/min = 11,80 BG (150cc için)

    9.9kW/7500 r/min = 13.28 BG (125cc için)

    12kW/6500r/min = 16.09 BG (150cc için)

    olarak 4 farklı güç değeri var.katalog 125cc ve 150cc için hazırlanmış. 150cc lik motor katoloğa göre 11.80 BG veya 16.09 BG olmak durumunda. nasılsa motomax sitesinde 8kw=10,72 BG değerini veriyor.

    yani bu kitapçığa göre 150cc motoru 16BG'e kadar çıkartmak mümkün. motor hacmiyle oynamadan (zaten 150cc) bu nasıl olur acaba?

    120kg luk bir motor için 10BG ile 16 Bg arasında hissedilir performans farkının olacağına inanıyorum.

    çap x stroke : 56.6mmx49.5mm diyor motomax'ın sitesinde.

    ne dersiniz?
    B00_74
    Önce denge, hayatınızı dengeleyin !!!

  5. #5
    Prometheus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2004
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '14 BMW R1200GS
    3,14 x 49,5 x 800,89 = 124.482 cc'dir bu arkadaş
    Onur Yollarda
    Facebook: http://www.facebook.com/OnurYollarda
    YouTube: https://www.youtube.com/channel/UC1TqEwgGS4AHvdmULc9qoIQ

  6. #6
    BOO_74 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2006
    Motosikleti
    Dominar 400UG tour ‘22, Xmax 250 '19
    bilgi kendi içinde doğru, orjinal kitapçığı da 125cc si 8kW dir diyor zaten.

    abi kesin geri zekalı bu motomax'çılar, ya siteye yanlış bilgi koyuyorlar, ya yanlış motor getiriyorlar. bu herifler niye 150cc - 8kW diye satıyor o zaman?

    bu işte bir iş var ama....
    B00_74
    Önce denge, hayatınızı dengeleyin !!!


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler