Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

cvt montaj ve motor ayarları

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    teknikhoca - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Kasım 2006
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    Mondial 150 ZAT
    Değerli motorsiklet dostları;

    Şu anda asya 125T modeli bir scooterim var. ÜZerindeki tüm parçaları demonte ettim. Ancak CVT kayışını sökemiyorum.

    kayışın motora bağlı olan volanının üzerinde bir adet somun var onun açılması imkansız gibi. arka tekerin bulunduğu kısımda ise arka tekerden daha hızlı dönen bir tabbur var (arka tekeri 1 tur çevirirsem bu tambur 4 tur atıyor) bu sistem nasıl demonte edilebilir?

    Motora sübab ayarı yaptım. Açtığımda motor soğukken sübabları neredeyse sıkılıydı. Ben 0.10 sentil ile emme ve eksoz sübablarına boşluk verdim. Doğru ayarlarını bilen bir arkadaş var mı?

    son bir soru, karbüratörü topladım. ancak motor çalışmadı. Benzin otomatiğinden gelen bağlantıları sanırım yanılış yaptım. Bunu bana bir şema ile gösterecek bir arkadaş var mı?

    Şimdiden teşekkür ederim.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    umutpoy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mayıs 2006
    Motosikleti
    Mondial 125 ZN namı diğer düldül
    önceklikle hoş geldin akış ve tahrik sistemi ile ilgili bilgileri buradan bulabilirsin:
    http://www.motosiklet.net/forum/show...E+de%F0i%FEimi
    kayışı sökememen çok normal çünkü çektirme denilen özel bir alet gerekiyor şöyle tarif edeyimüç kollu mengene gbi bişey volana takılıyo ortasına da uygun anahtar sokuluyo böylece çıkıyo(alet hakkında verdiğim bilgiler umarım anlış değildir
    hortum konusuna gelince sizinkinin aynısı olan mondial 125 ZN nin motor resmi umarım yardımcı olabilir

  3. #3
    teknikhoca - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Kasım 2006
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    Mondial 150 ZAT
    Teşekkür ederim. İnan çok yardımcı oldu

    Bu arada sübab ayarı değerim doğru mu?
    servisler sübab ayarlarını kafalarına göre yapıyorlar ve kitabcıklarda yazmıyor

  4. #4
    umutpoy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mayıs 2006
    Motosikleti
    Mondial 125 ZN namı diğer düldül
    sübab ayarını bilmiyorum ne yazikki :(

  5. #5
    Süper Moderatör Olcay Avşar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mayıs 2005
    Şehir
    İstanbul / Çekmeköy
    Motosikleti
    Honda NC 750X
    Hem eksoz hem emme için 0,10 olmaması lazım, benzer bir scooter ın kitabında biri için 0,8 biri için 0,10 okuduğumu hatırlıyorum, ama hangileri olduunu hatırlıyamadım maalesef.

    CVT kayışını sökmek içinde, arka tekerde bahsettiğin konik diski iki elinle tutup kendine doğru sıkarsan kayışın bollaştığını göreceksin. Elinle çıkarabilmen lazım yani.

  6. #6
    BİSANCI_42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Temmuz 2006
    Motosikleti
    YOK
    genelde subap boşluğu emme için 0.5mm eksoz için 0.6mm olduğunu biliyorum....yanlışsam düzeltin


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler