Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 12

BU ALET YAKITI DÜŞÜRÜR MÜ?

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21

    Üyelik
    16 Nisan 2003
    ariftoteles arkadaşım şöyle demiş:

    ahahahah sen bana 1lt ile 65 km de değil- 1lt ile 50 km giden bimotor bul hemen alacam o 125 lik scooter motoru. evdeki hesap Çarşıya uymuyo malesef. bu yapılan testler bırakın bayır aşşağı arka ayaklığa dikip azıcık gaz vererek yapılan testler belkide
    sevgili ariftoteles, vermiş olduğum linkler kendi motoruma ait "kinetic gf 125" linkleridir, honda kinetic linki değildir.senden ricam özellikle ilk linkteki yakıt harcama hesaplaması için kullanılan yönteme dikkat etmeni rica ediyorum.elemanlar motoru uzun yolda sabit hızda, şehir içinde ve yine uzun yol en düşük yakıt tüketimi yapacak vites ve çok düşük bir süratte deniyorlar.sehpaya alıp boşta denenmiyor.hatta bu testi yapan adamın adı sanıda yazıyor.

    zaten hepsi bir yana kendim yüksek hızda kullandığımı ve 1 litre ile 40 km gittiğimi yazdım.daha düşük devirde 50 km rahat gideceğinide yazdım.bana güvenmiyorsan gel motoru kendin dene de dedim.daha ne istiyorsun anlamadım.almanyadan bmw mühendislerinimi davet edeyim benim motorun benzin harcamasını hesaplamaları için?

    motorumun sıfır fiyatı 2.800 ytl. ben sana 2.350 ye verecem.istiyorsan resimlerinide yollarım.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22

    Üyelik
    19 Mart 2005
    iyide hocam ben vitesli motor demiyorum scooter yaptığın alıntıya dikkat etersen 125 lik scooter motoru dedim vitesli motorlar zaten dahada az yakıyor bu arada kinenikler az yakıyor zaten onu ordada dedim ben kinetik scooterlerin türkiye distribitör sayfasını sormuştum ? sırf yakıtı ve rahatlığı için kinetik scooter alınır bence ama honda kinetik olacak ikinci el 98 cc lik bulursam bitane değerlendireceğim..

  3. #23
    chocolateman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Aralık 2004
    Şehir
    KONYA
    Motosikleti
    XT 660X
    O aletten ben motorsikletime taktım, 45 milyona almıştım marka belirtmeyeceğim, ilk ölçümlerde yakıtın düşüşü gözle görülür bir şekilde belli oldu %15 gibi oranlarda. Sonradan motorsikletin ayarı bozuldu, şimdilerde denemedeyim. Şu kesin yalnız, oktan artışı özelliği olduğu için, performansı etkiliyor. Yinede tavsiyem, iyi bir tamirci ile motorsiklete güzel bir ayar yaptırmanızdır. Ayarsız motorsikleti, su ile çalıştırsan yine çok yakar
    Free Motorcycle Team

  4. #24

    Üyelik
    25 Haziran 2005
    Motosikleti
    Keeway ARN 125
    arn ile 100 km de 2.8 LT benzin yakıyorum.siteden bazı şeyler kopyalamak her motor için geçerli bir çözüm değil.bunun tork farkı var, beygir farkı war.örneğin.125 cc 50 hp motor sence 1 litre ile 50 km gider mi? ne kadar ekmek o kadar köfte..
    ..:: KEEWAY ARN 125cc ::..
    Weight:105KG-Single Cylinder,4Strokes,Air Cooling-Compression Ratio:9.5:1-Power:6.2 KW/7500R/MIN 8,4 hp-Ignition Mode : CDI-Clutch:Dry Shoe,Acentric-Front:Disk/ABS,Rear:Disc/Drum-Alarm, Foldable remote Control

  5. #25
    MeTaL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Mayıs 2005
    Şehir
    Antalya / Merkez
    Motosikleti
    Artık Yok ama Olacak ...
    Ali alakaya maydonoz senin dediğinde, ilk olarak 125 cc 50 hp motor olmaz. İkinci olarak Hp ile benzinin alakası yoktur. Mesela benim YBR 12,5 Hp senin ARN 8,5 Hp ama benim YBR daha az yakıyor. Neden? Benimki manuel şanzuman ve istediğim gaz aralığını kullanabiliyorum ama seninki auto olduğu için belli devirlerde gidiyor ve kısıtlayamıyorsun. Tabii ki yapıldığı teknoloji ve yapılış amacıda önemli bir motorun az yakıp yakmamasında ...
    Eşini Seviyorsan, Onun (2 teker) Hayallerini de Seveceksin.

  6. #26

    Üyelik
    25 Haziran 2005
    Motosikleti
    Keeway ARN 125
    @metal

    1 ) 125cc 50hp motor ekteki resimde mevcut.olmaz olmaz diye birşey yoktur.


    özellikleri
    125cc , 50 hp@12.500 rpm, 6 vites, 17" jantlar 12 litre benzin deposu.



    2 ) arn ile ybr arasındaki aktarma organlarının farkını anlamışsın.Yakıt farkıda ortada.koray adında bir arkadaş egsozu deldirerek hava filtresini sökerek hp yi artırdı.dolayısıyla motorun çekişi de arttı ama daha çok yakmaya başladı.

    bunları tartışacak başlık bu değil.benim altımdaki motor benim işimi görüyor.bilmediğim birşeyi de buraya yazmıyorum.tek tek mesajlarımı okuyabilirsin.
    ..:: KEEWAY ARN 125cc ::..
    Weight:105KG-Single Cylinder,4Strokes,Air Cooling-Compression Ratio:9.5:1-Power:6.2 KW/7500R/MIN 8,4 hp-Ignition Mode : CDI-Clutch:Dry Shoe,Acentric-Front:Disk/ABS,Rear:Disc/Drum-Alarm, Foldable remote Control

  7. #27
    fener1907 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Haziran 2005
    Şehir
    istanbul / G.O.Paşa
    Motosikleti
    Keeway KW250-H SUPERSHADOW
    Şöyle ki, manyetik alandan geçen moleküller, manyetik alan sayesinde iyonize hale geliyor, bununla beraber her bir molekül ayrı ayrı oksijen ile temasa geçip daha iyi yanma lortamı bulur.Bu durumda; manyetik alanın yakıt tasarruf prensibi, bu yanmadan atılan yakıtı yakarak elde edilen tasarruftur
    Arkadaşlar motorun çalışma prensiplerinden sıkıştırma ve patlamayı ne yapıcaklar.İyonları önce ayırıp sonra hava benzin ile sıkıştırıp mı patlatıyorlar?
    Böye bir saçmalık olmaz.Otomativ sektöründe muhendisler tasaruf yapmak için sıkıştırma ve patlatma zamanını azaltıp tork güçünü yükseltmeye çalışıyorlar.Bunlarda hala yakıtı ayrıştırmaya çalışıyor.Sadeçe saçmalık başka bir şey ddeğil

  8. #28

    Üyelik
    23 Ağustos 2005
    Şehir
    istanbul
    takma onu boş ver bir işe yaramıyor.

    arada peygamber vitesine takıl daha iyi.
    motorcu motorcunun arkadaşı,dostu ve kardeşidir


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler