Bu enjektörleri görmüşsündür motosikletine en uygun olanı sen seçersin
10 cc olanlar benim işaret parmağım kalınlığında ve aynı uzunlukta (boy 185 kilo 88)
50 cc olan yaklaşık 2000 km işini görür diye tahmin ediyorum
geri kalan ilk mesajda verilen hortum ve vana hepsinin toplam maliyeti 2 tl yi geçmez
hortum ve vanayı akvaryumculardan bulursun
enjektörü siyak kauçuk olanlardan al sapı ile kauçuk birbirinden ayrılı böylece sapla uğraşmak zorunda kalmazsın
enjektöre yapı doldurduktan donra sapı çıkarıp kauçuğu arkaya kapak olarak kullanırsın
yanlız kauçuğa enjektör iğnesini saplaman lazım yoksa hava almadığı için yağ aşağı akmaz
geri kalan senin marifetine kalmış belki bu linkteki sana örnek olabilir
http://kawazr7.home.xs4all.nl/motor/mzbp/
güzel fikir hemde hiç masrafı yok
bakalım motoru alalımda ona göre bi çare düşünecez
konumuzla alakası yok ama dun motorun arka jantını temızlerken bırsey kesfettım sızınle paylasmak ıstedım, bılıyorsunuz zıncırın yagları arka janta dagılıyor ve temızlemek epey zor dun evde cıllıt bang kır ve kırec cozucuyu buldum ve deneyım dedımjanta sıktım ve temız bır sungerle hafıf sıldım ve sonrasında suyla duruladım ve jantta hıc yag ve toz lekesı kalmadıgını gordum mukemmel sonucyanlız lastıgı beyazlattı onuda ayakkabı sungerıyle parlattım.
bim de satılan beyaz sprey şişede yağ çöz var ben onla temizliyorum jantı zinciri tekerleğe de bir zarar verdiğini görmedim
İnanmak zorunda değilsen ilk mesajında belirttin zaten inanmadığını. Burada herkes sadece kullandığı ürünler hakkında yorum yapacak olsa kimsenin mesaj yazmaması gerek. Ben detaylı araştırmalarımı yapmıştım zamanında ayrıca kullananları da biliyorum. Ve senin takdırdığın dandik sistemlerden daha gelişmiş ürünlerdi.
Sen aya veya mars a gittinmi? ama kafanda mutlaka bir fikir vardır bunlarla ilgili? neyse ben kullanacakları uyarayım da.
işte bende onu diyorum sen sadece kulakdan duyma fikirlerin var ben kullandım
çok merak ettim senin araştırdığın ürünlerden bir tanesini buraya ayrıntısıyla bi anlat
biz de cahilliğimizden utanalım
İngilizcen varsa bu linki okuyabilirsin:
http://www.webbikeworld.com/r4/cameleon-motorcycle-chain-oiler/
En altta bu sistemleri kullananların yorumlarıda var. İnceleme sonucu ve yorumlar sonucu: zincirin tam olarak ne kadar yağlandığından emin olunamıyor. Dış faktörler mesela kasisler ve ters rüzgarlardan yağlamanın verimi farklılaşabiliyor. Kullanıcılardan bir tanesi yağ haznesinin garajına boşaldığını yazmış.
Ayrıca bir arkadaşımın yurtdışından getirip motorunda bir süre kullandıktan sonra sistemin yağı damlatmayı durdurması ve kendisinin bundan habersiz kaç km gittiğini bile bilmemesi var. Belki ürünün hatası belki kendi hatası onu bilmiyorum. Ancak sonuç olarak bu sistemlerin taktım oldu zincir gerektiği gibi yağlandı durumundan farklı sonuçlar doğurabileceği durumudur.
2 buçuk saat araştırma sonunda bunu mu bulabildin bir tek
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:27 ----------
(ne gıcığım arkadaş hehe)
her sayfa sonu bi kavga bi dalaş bu ne ya..
Doğru yüz kişi yalanlasa da DOĞRUDUR.
Yanlış yüz kişi doğrulasa da YANLIŞTIR.
Dürüst olun DANSÖZLERİ kimse sevmez
En güvenilir motosiklet ekipman incelemesi yapan sitelerden biri, 5 paragraf inceleme yazılmış, resimlere bakıp "sallamışlar". Anlayamadın dimi yazıları? dil bilmemek kötü ama cehaleti savunmak acizce. Yahu ne yaparsan yap banane. Şuraya iki dk girip bişeyler yazıyoruz bilgi paylaşıyoruz okuyup anlayıp yorumlamaktan aciz zatı muhteremin yazdığına bak git akşama kadar yağla naparsan yap.
şimdi netice ne beyler şu araba su püskürtme pompasıyla mı yapıyoruz yoksa lpg pompasıyla mı yapıyoruz bu işlemi onu deyiverin hele
yoksa direk şırıngaylan damlatıyoruz mu??
Şu osco denen zımbırtı zaten scottoiler parasında ve manuel elle yapılan bişi,
diğer türlü 90 numara yağ mı kullanmamız gerekmekte?
hocam ben atikerden selenoid valf aldım buda ben zannediyordunki şişenin içinde yağı çekiyor
meğersem yukarıdan beri akan yağı valf sayesinde elektrik kesilince kapatıyor böylece vanayı aç kapa unuttum derdi olmuyor elektrik gelince valf açılıyor yağ damlatmaya başlıyor.
çok sıcaklarda 140 no yağ normal havalarda 90 no yağ kullanmışlar daha çnce bu sistemi yapanlar.gayette memnunlar benim şimdiye kadar masrafım bi selenoide 20 tl verdim şişe vana hortum 2.5 tl bide yağ koyarsın 10 tl o kadar.
Sanayiye uğradığım bi ara bende alayım şu selenoid valfden güzelce sabitleyip hazır edeyim...
Teşekkürler..
Sadece LPG işleri ile uğraşanlarda mı oluyor bu?
Hazır topic şenlensin bide video koyayım...
internette araştırdım atikerinkini buldum 15 lira kargosu falan 20 yi geçerdi.
sanayide atikere gittim 25 dedi 20 verdim.
böyle iki ucuna benzin hortumu girenlerden al.of konumunda dursun vana elektriği verince valf açılıyor yağ akıyor.on da durunca elektrik olsada olmasada akıyor
ben motoru alınca tesatı döşeyeceğim
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)