Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Cdi ünitesi 50 cc

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    20 Şubat 2022
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    rks blazer 50cc
    Merhabalar arkadaşlar birkaç yere yazım kusura bakmayın

    Bilgisi olan arkadaşlardan fikir istiyorum.
    Rks blazer 50 motorum var 80 cc ye çevrilmiş. Aldığımda çalışmıyordu bende buji, buji kablosu bobin cdi ünitesi hepsini değiştirdim motor çalıştı ancak km 70 i gösterdiğinde motor tekliyor ve tam gaz verince öne yığılıyor ne yaptıysam çözemedin en son eski cdi ünitesini taktım şimdi kadranı deviriyor ancak sabahları ilk startta zor çalışıyor baya bi marşa basmak gerekiyor belki 1 dakikadan fazla bi fikri olan varmı?
    Yeni bir cdi ünitesi alsam düzelirmi acaba. Belli devirden sonra avansı auarlayamıyor galiba.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Kural [ Z ] - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ocak 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bkz. İmza =>
    Sorun bujide olabilir. Bujiyi yeni değiştirmiş olmanız birşeyi değiştirmez. Buji uyumsuz, hasarlı veya üretim hatalı olabilir. Katalogdan orjinalde kullanılması gereken buji kodunu bulun ve o kodla uyumlu kaliteli bir buji ile tekrar deneyin.

  3. #3

    Üyelik
    20 Şubat 2022
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    rks blazer 50cc
    Usta eski cdi yi takınca tekleme yok kadranı deviriyor ama sabahları ilk marş belki 10 sefer denedikten sonra alıyor yeni üniteyi takınca tek marş çalılıyor ama 70 de felan tekliyor dahada gitmiyor... bujiyle alakası olduğunu düşünmüyorum keza olsa iki ünitede de sıkıntı aynı olmalı zaten bujide ngk üzerinden çıkanın aynısı

  4. #4
    mavellen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mayıs 2016
    Başka bir model motorsiklette buna benzer bir olay yaşamıştım. Bende sorunu çözememiştim. Ustam voltaj regülatörü arızalı demişti. Onu değiştirdikten sonra anlamsız teklemeler ortadan kalkmıştı.
    Sekvebuzlu bunu beğendi.

  5. #5

    Üyelik
    02 Nisan 2021
    Selam,
    Buji olma ihitmali var cr7hsa kullanabilirsin ya da c7hsa.
    2. seçenek manyeto bobini yani alttaki resimdeki siyah parça ucunda gri yuvarlak olan (bazen eğiliyor temas etmediği için yapabiliyor.

    ,

    3. seçenek cdi aküden beslemeli muhtemelen ben de bir tane almıştım geçen 125lik motora ama hem geç ateşliyor hem de ses çıkarıyordu bunları kontrol et ona göre bir yol izleriz.
    Sekvebuzlu bunu beğendi.

  6. #6

    Üyelik
    20 Şubat 2022
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    rks blazer 50cc
    çok teşekkür ederim kontrol edeceğim ancak 2 cdi ünitesinde de farklı sorunlar oluyor ben yinede cdi ünitesinden yanayım. sonradan aldığım yan sanayi cdi ünitesi erken ateşleme yaptırıyor ve motora marş yaparken sıkışıyor hatta gaz verince motor sıkışıyor gibi oluyor. orjinalince marş güzel çeviriyor ama çok geç alıyor anlık stop edip basınca sorun yok hemen alıyor ama aradan zaman geçince çok geç alıyor sanki cdi ünitesinin içindeki transistörmüdür nedir artık bilmiyorum bi güç kalması lazımmışta kalmıyormuş gibi oluyor bu cdi ünitesi akü beslemeliyse aküden mi elektrik gelmiyor acaba yada geç geliyor yada az geliyor, yada kendi ürettiği elektrikten ateşleme yapıyorsa statör mü geç elektrik veriyor yada az veriyor çözemedim... bukadar detay verdim çünkü bende otomobil tamircisiyim az çok anlıyorum

  7. #7

    Üyelik
    02 Nisan 2021
    Kablolamayıda kontrol etmen lazım aküden gelen kabloda bir kesik falan var mı diye eğer şüphen varsa diğer türlü beyin ateşlemeyi bildiğiniz üzere manyeto tasının üstündeki küçük mıknatıs bobinden geçince kıvılcım atıyor.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)