Firma demek maliyet-kar hesabı demek. Türkiye'deki sözünü ettiğiniz araştırma birimi için personel, yönetici, hukuçu vs. 50-60 kişilik bir departman mı daha ucuza gelir? Yoksa tüketiciyi uyandıracak bilgiler yayınlamak mı?
Aracımı korumak adına verecekleri bilgileri öğrenmek benim de işime gelir. Piyasada sahte ürünler cirit atarken bir üreticinin önlemleri yoksa o zaman aklıma kötü şeyler gelir. Ambalaj vs bir kaç detayı farklı yaparak bozuk bir üretim partisini veya sahte vs. ürünü doğrudan üreticinin kendisi el altından piyasaya sürüp farklılıkları öne sürerek sorumluluktan yırtamaz mı? Sorumluluk konusu da çok dert değil ülkemizde. Sahte gıda üreticilerinin bile önemli bir sıkıntı yaşadıklarını sanmıyorum.