Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Senkron ayarı hakkında yardım lazım arkadaşlar.

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    habili - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Kasım 2010
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    2001 CBR 600F4i
    2001 CBR 600F sahibiyim motorum 2.500 devirin altında sert gaz açtığımda gaz yemiyor önce bi yığılıyor devir 3.000- 3.500 e geldiğinde normale dönüyor sonra uzuyor ve şuan 30 km de 20 TL lik benzin içiyor biraz devirli kullanıyorum.Egsozdan çiğ benzin atmıyor yüksek devirleride gayet canlı ve torklu fakat kalkış anında her viteste bu durum söz konusu bunun nedeni hava ayarıyla ilgili olabilirmi yani karışımdaki oksijenin fazla veya az gelmesiyle ilgili ve eğer böyleyse bunu nasıl düzeltebilrilim bilgisi olan arkadaşlardan yardım bekliyorum.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    26 Kasım 2018
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    YZF R25
    10 bin km'de ustam banada dedi ama bu senkron ayarı acaba r25^'lerde gerek var mı buna bilmiyorum. Bir kaç kere daha duymuştum bu senkron ayarını konuyu takipteyim...

  3. #3
    bassturbin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha Xj6 Diversion F
    Sabah veya ilk çalıştırma nasıl hemen çalışıyormu, ısınınca motor veya yeni çalıştıktan sonra rolantide düzgün çalışıyormu?

    R25 e gerekmez motorunuz 40 50 bin km olmadıkça.Normalde 10 değilde 20 binde bir yapılabilir veya tavsiye edilir.Her 1den fazla silindir olan makineye senkron ayarı gerekir motosiklet olması gerekmez, her silindirde birer enjektör veya karbüratör olması yeterlidir.
    yağızkoç05 bunu beğendi.

  4. #4

    Üyelik
    26 Kasım 2018
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    YZF R25
    Alıntı bassturbin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sabah veya ilk çalıştırma nasıl hemen çalışıyormu, ısınınca motor veya yeni çalıştıktan sonra rolantide düzgün çalışıyormu?

    R25 e gerekmez motorunuz 40 50 bin km olmadıkça.Normalde 10 değilde 20 binde bir yapılabilir veya tavsiye edilir.Her 1den fazla silindir olan makineye senkron ayarı gerekir motosiklet olması gerekmez, her silindirde birer enjektör veya karbüratör olması yeterlidir.
    ben bu ustalardan bıktım ya ne çektim bunlardan fantezi arıyorlar kendilerine resmen o zaman :( , teşekkürler bilgilendirmen için

  5. #5
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW R1200GS / Piaggio Medley / Peugeot Tweet
    senkron ayarı bozuksa belirtisi yazdığınız gibi olmaz , yüksek vites ama biraz düşük hızda giderken kesiklik tekleme gibi belirtileri vardır , yokuş çıkarken veya gaza yüklendiğiniz durumlarda senkron biraz bozuk olsa dahi sorunsuz ivmelenir , sizin yaşadığınız akselerasyonda zor devirlenme hava yakıt karışımındaki düzensizliklerin etkisi olabilir , supaplarda kaçak vs fiziksel problemler de olabilir..

  6. #6
    habili - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Kasım 2010
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    2001 CBR 600F4i
    Sabahları hava soğukta olsa tek marşta daha dokunurken alıyor 6 aydır hiç ikiletmedi rolanti 2 binde başlıyor cigle açtığı için sonra normal rolanti devrine düşüyor 1.100 e fakat o sırada egsozdan beyaz duman atıyor hemde bayağı bi fazla bu durum rolanti düşünce düzeliyor ve benzin kokusu alıyorum bu olurken.Rolantisi düzgün sabit 1.100 de oynama olmuyor hiç.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 09:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:10 ----------

    Alıntı Nikkfurie adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    senkron ayarı bozuksa belirtisi yazdığınız gibi olmaz , yüksek vites ama biraz düşük hızda giderken kesiklik tekleme gibi belirtileri vardır , yokuş çıkarken veya gaza yüklendiğiniz durumlarda senkron biraz bozuk olsa dahi sorunsuz ivmelenir , sizin yaşadığınız akselerasyonda zor devirlenme hava yakıt karışımındaki düzensizliklerin etkisi olabilir , supaplarda kaçak vs fiziksel problemler de olabilir..
    Motoru alalı yaklaşık 7 ay oldu ustamla gittik aldık sonrada tam anlamıyla ağır bakımdan geçirdim subalarada bakmıştık sorunsuzdular motor daha 37 binde 6 ay önce motorun egzantrik zincir +gergi değişti debriyaj set olarak değişti sonra senkron ve subap ayarı yapıldı yapılırken yanındaydım izledim.Makina saat gibiydi şuanda çalışma düzeni o şekil fakat sorunu anca lastik değiştirince anladım geçen hafta rosso 3 takım lastik aldım böyle olunca motor kaymıyor ozaman farkettim motor 2.500 - 3.500 arası yığılıyor ben hep lastik kayıyor sanıyordum meğer motor yığılma yapıyormuş.Eğer sorun hava yakıt karışımındaysa bu durumda nasıl düzeltebilirim motor enjeksiyonlu sonucta sensörler var ayar yapılıcak bir yer varmı bunun için ? TPS sensörünü kontrol etmiştim biraz ayar yaptık çok az bir sapma vardı fakat sorunu çözmemişti.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:18 ----------

    Motorumun senkron ayarı düzgün hepsi eşit bile olsa hava ayarı fazla açıksa yığılmaya neden olabilirmi .Hava ayarı oranı elle ayarlanabiliyor ise değer yüksek verilmişse ? Yani demek istediğim motor örnek veriyorum hava 5 oranda geliyorsa benzin 1 oran olacak şekilde ayarlıyor beyin.Bu durumda hava 6 oranda gelse sonuç olarak oksijen sensöründen gelen hava değeri yüksek olacağı için beyin 1.5 oranda benzin verse yığılmaya neden olabilir mi ?.Çünki motorumun kalkış anındaki yığılma haricinde hiç bir sorunu yok gayet güzel ivmeleniyor 3.000 devir üzerinde ve motor normalinden çok yakıyor 30 km mesafeyi 20 TL ye gidiyorum bu değer çok yüksek ve olması gerekenden biraz daha yüksek vibrasyon var devir yükseldikçe artan her viteste bu da hava yakıt oranıyla meydana gelebilecek bir durummudur ?

  7. #7
    bassturbin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha Xj6 Diversion F
    Senkron ayarı en son yapılmış, öncelikli rolantide durmama 5 10 15 sn gibi sürekli sabit gaz vererek orta devir veya biraz üstünde tutarak gazı kapatınca rolanti aynı devirde durmaz, 1000 1200 800 1300 devirde gibi durur birkaç sn. sonra sabit rolantiye geçer.Bu ayar orta ve üst devirde %10 15 gibi etki eder hava ayarı senkronda yapılan.

    Aklıma ilk gelen yakıt pompası ve sonrası tps sensörü.Motoru kullanmadan boşta gaz verin yavaş yavaş açın 7 8.000 devire kadar.Sonra bunu çeyrek gaz açarak deneyin 20 30 saniye 5000 devirde tutun.Aynı 3000 devirdeki kesmeler oluyorsa yakıt oralarda yetişmiyor pompa devir aldıktan sonra yakıt yetişiyor gibi olur bozuk olunca veya çok gaz açarak gidince devir kesmesi sonra açılması gibi yapar.3.sü ekjektörlerin biri arızalı veya düzgün çalışmıyor olabilir.Bujileri söküp kontrol edin çok ıslak siyah çıkacakmı.Buda tekleme yaptırır.En öncesi hava filtresinide kontrol edin tozlanmış veya temizleme içün hava tutulmuşsa değiştirin.

    O hava filtresine hava tutmak yağlı olanlar için dahada filtreyi tıkar.

    Tekrar aklım tps sensörü diyor �� çünkü belirli devir aralığında yığılma var.Aynısını boşta gaz verdiğindede yapıyorsa sorun vardır.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 01:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:16 ----------

    O bahsettiğiniz 5 hava oranı vs. evet aynen öyle olur, egt-egzost gaz ısısına göre yani lambda sensörünün ölçümüne göre de enjektörden yakıt beyin vasıtasıyla ayakıtı açıp kısar.Egzostunuz orjinalmi yoksa açıl susturucumu ve lambda sensörü takılımı egzost borusuna?

  8. #8
    habili - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Kasım 2010
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    2001 CBR 600F4i
    Boşta gaz verdiğimde rahat gaz yiyor her şey normal sadece kalkış anında motor viteste iken 3.000 devire kadar motor yığılıyor boğuluyormuş gibi yapıyor ve yavaş yavaş 3 bine geliyor 3 binden sonra normal ivmeleniyor ve motorda gazı kestiğimde rolanti devrine düşüyor dalgalanma olmuyor tps voltajını ölçtüm normal çıktı 3 bin devirin üzerindeyken hiç bir viteste hiç bir devirde yığılma olmuyor çıldırmalık bi durum var 2 günde makinanın servis manuelini inceleye incele ingilizceyi öğrendim resmen

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 01:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:29 ----------

    Alıntı bassturbin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Senkron ayarı en son yapılmış, öncelikli rolantide durmama 5 10 15 sn gibi sürekli sabit gaz vererek orta devir veya biraz üstünde tutarak gazı kapatınca rolanti aynı devirde durmaz, 1000 1200 800 1300 devirde gibi durur birkaç sn. sonra sabit rolantiye geçer.Bu ayar orta ve üst devirde %10 15 gibi etki eder hava ayarı senkronda yapılan.

    Aklıma ilk gelen yakıt pompası ve sonrası tps sensörü.Motoru kullanmadan boşta gaz verin yavaş yavaş açın 7 8.000 devire kadar.Sonra bunu çeyrek gaz açarak deneyin 20 30 saniye 5000 devirde tutun.Aynı 3000 devirdeki kesmeler oluyorsa yakıt oralarda yetişmiyor pompa devir aldıktan sonra yakıt yetişiyor gibi olur bozuk olunca veya çok gaz açarak gidince devir kesmesi sonra açılması gibi yapar.3.sü ekjektörlerin biri arızalı veya düzgün çalışmıyor olabilir.Bujileri söküp kontrol edin çok ıslak siyah çıkacakmı.Buda tekleme yaptırır.En öncesi hava filtresinide kontrol edin tozlanmış veya temizleme içün hava tutulmuşsa değiştirin.

    O hava filtresine hava tutmak yağlı olanlar için dahada filtreyi tıkar.

    Tekrar aklım tps sensörü diyor �� çünkü belirli devir aralığında yığılma var.Aynısını boşta gaz verdiğindede yapıyorsa sorun vardır.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 01:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:16 ----------

    O bahsettiğiniz 5 hava oranı vs. evet aynen öyle olur, egt-egzost gaz ısısına göre yani lambda sensörünün ölçümüne göre de enjektörden yakıt beyin vasıtasıyla ayakıtı açıp kısar.Egzostunuz orjinalmi yoksa açıl susturucumu ve lambda sensörü takılımı egzost borusuna?
    Evet sensör takılı devil egsoz var açık bu durumda hava ayarı yüksek ayarlanmış olabilirmi bu nedenle makina çok yakıyor ve düşük devirde yakıt ve hava makinayı boğuyor olma ihtimali varmıdır ?

  9. #9
    bassturbin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha Xj6 Diversion F
    Evet aynen öyle devir bandının bir kısmında tökezleme yapar.orjinal egzostu veya susturucusu duruyorsa lambda sensörünü takıp bu şekilde denenebilir tekleme yığılma olmazsa yakıtıda ortalama 100 km de normal kullanımda 5.5 6.5 litre arası çıkarsa o tekleme işi sensör ve egzostan kaynaklanır.Normal şartlarda egzost takılınca açık tüp-susturucu, motor fakir olur, beyinle enjektör arasına elektronik parça takılıp tekrar ayar yapılır bu sefer enjektörler doğru çalışır.Motorun hava yakıt oranı veya en uygun hava yakıt oranı vardır dinamometrede bu ölçülerek yapılır.

    Alt devirde motor gitmiyor üst devirde motor uçuyor söylemide bundan dolayıdır.genelde egzost takınca alt orta devirler ölüdür tork olmaz orjinal kadar.

  10. #10
    habili - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Kasım 2010
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    2001 CBR 600F4i
    Hesapladim suan alet 100 km de 10.7 litre yakiyor devirli kullaniyorum açık egsozun kalkista yigilma yapmasi gerekiyor fakat alet resmen 3 bin devir altinda boguluyor gaz yemiyor senkron duzgun ustama sordugumda yukarda belirttigim o havayi kisma olayi yapilmiyor dedi boyle oluncada yapilabilecek bisi kalmiyor ama bu yakit tuketimi asiri yuksek 1000 cc makina gibi yakiyor

  11. #11
    ExTReMa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2007
    Şehir
    Lüleburgaz..
    Senkron saati bulursan eğer ayar yapmak kolay fakat bence senin sorunun Senkron ayarı ile ilgili değil arkadaşım. Neden dersen Senkron ayarı bozuk 600 f rölanti de dalgalanma yapar. Bence TPS sensörüne ve üst eksantrik miline yönel. Zincir sentesine baktır. Onun haricinde alt devirleri öldürecek başka bişey yok. Lambda sensörü 2001 modelde zaten bulunmuyor.

  12. #12
    Volkan76 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ocak 2019
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Urbangini Volta Ala Cubagani
    Alıntı Nikkfurie adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    senkron ayarı bozuksa belirtisi yazdığınız gibi olmaz , yüksek vites ama biraz düşük hızda giderken kesiklik tekleme gibi belirtileri vardır , yokuş çıkarken veya gaza yüklendiğiniz durumlarda senkron biraz bozuk olsa dahi sorunsuz ivmelenir , sizin yaşadığınız akselerasyonda zor devirlenme hava yakıt karışımındaki düzensizliklerin etkisi olabilir , supaplarda kaçak vs fiziksel problemler de olabilir..
    Bence haklısın Nikkfurie, motora fazladan yakıt gidiyor. Motora, düşük devirde fazla yekıt verirsen yığılır, hatta boğulur ve titrer ve soğuk iken hemen çalışır. yüksek devirde fazla yakıt verirsen aldığı bol havayla tork kazanır. Yakıt tüketimi çok fazla olur.
    Bendede vardı, sıfır motorlarda müşteriye sunulurken hem3n çalışsın diye belki hava gaz ayarında gaz biraz açılıyor. Başkaları aynı motorla 100km'de 3 litre tüketirken ben 50 km ancs yapabiliyordum. Hava gaz ayarı yaptım, düzeldi.
    Sizdede yakıt fazla geliyor. Sebebi ise hava gaz ayarsizlığından, tam kapanmayan jikle veya otomatik jikleden, karbiratördeki inenin yerine tam oturmamasına kadar fiziksel sorunlar olabilir. Bence garantisi hala var ise, garantiye girmesi gereken bir durum. Yetkili bir servis ile görüşüp, hatta ütertici firmayla konuşup sorunu garanti kapsamında çözdürmeye çalışın, kolay gelsin.

  13. #13
    ExTReMa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2007
    Şehir
    Lüleburgaz..
    Alıntı Volkan76 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bence haklısın Nikkfurie, motora fazladan yakıt gidiyor. Motora, düşük devirde fazla yekıt verirsen yığılır, hatta boğulur ve titrer ve soğuk iken hemen çalışır. yüksek devirde fazla yakıt verirsen aldığı bol havayla tork kazanır. Yakıt tüketimi çok fazla olur.
    Bendede vardı, sıfır motorlarda müşteriye sunulurken hem3n çalışsın diye belki hava gaz ayarında gaz biraz açılıyor. Başkaları aynı motorla 100km'de 3 litre tüketirken ben 50 km ancs yapabiliyordum. Hava gaz ayarı yaptım, düzeldi.
    Sizdede yakıt fazla geliyor. Sebebi ise hava gaz ayarsizlığından, tam kapanmayan jikle veya otomatik jikleden, karbiratördeki inenin yerine tam oturmamasına kadar fiziksel sorunlar olabilir. Bence garantisi hala var ise, garantiye girmesi gereken bir durum. Yetkili bir servis ile görüşüp, hatta ütertici firmayla konuşup sorunu garanti kapsamında çözdürmeye çalışın, kolay gelsin.
    2001 600f enjeksiyonludur arkadaşim hava ayari yapılmaz. O işi tps sensörü ayarlar gazın ne kadar açık olduğunu okur ve beyine iletir. Beyinde ona göre ateşleme avansini ve enjektör püskürtmesini ayarlar
    вιкє мє αρяιℓια 'яѕ 250'
    tuem

  14. #14
    Volkan76 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ocak 2019
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Urbangini Volta Ala Cubagani
    Alıntı ExTReMa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2001 600f enjeksiyonludur arkadaşim hava ayari yapılmaz. O işi tps sensörü ayarlar gazın ne kadar açık olduğunu okur ve beyine iletir. Beyinde ona göre ateşleme avansini ve enjektör püskürtmesini ayarlar
    İlk başda modeli belirtmiş zaten, yorumları okurken ilk yazılanı unutmuşuz.
    Ama enjeksionlu olması demek karbiratör yok demek değil, hemde cbr 600f de her 4 silindirin başında direk birer ayrı karbi var. Yani emme manifoldsuz 4 karbiratör, dimi. Enjeksionda gazın hava akımıyla silindire alınması değil, enjektörlerle elektronik yardımıyla emme esnasında valve odasından basınç ile püskürtülmesi, değilmi. Biraz araştırdım, cbr 600f lerde karbiratör temizliğiyle sonuçklar buldum. En basidi sistemden temizleme sprayleri püskürtmek. Servis defteri mevcutsa nekadar bakımları yapîlmış belli olur. Tefuaratlı motor, kapsamlı bir bakımda neyi sis neyi toz sarmış belli olur. Bakımsız ise senkronazisyonda tutmaz, beyinde sağlıklı çalışmaz. Birde arkadaş açık eksoz derken emisyon sensörü çalışmıyorsa, beyin, 0 emisyon ver gazı diyorda olabilir.
    İşiniz rasgele...

    Oldschool goldschool, eskiden mekanik mekanikdi, şimdi ekeltromekanik olmuş bir avuca sığdırmışlar. Tek kullanımlık, ayarı bile kaçsa kim uraşcak okadar ince işlerle.

  15. #15
    ExTReMa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2007
    Şehir
    Lüleburgaz..
    Karbüratör gerçekten yok onun yerine geliştirilmiş enjektör üniteleri var ve her silindir başına 1 adet düşüyor. Eksozda oksiy sensörü de yok bu modelde herşeyi TPS sensörü veya akışmetre de denen parça yardımı ile yapıyor. Açık eksoz olması da o kadar fark etmez aynı modelden bende kullanıyordum çünkü.

  16. #16
    Volkan76 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ocak 2019
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Urbangini Volta Ala Cubagani
    Doğrudur. PGM-FI gelişmiş elektronic injection fuel supply olarak geçiyor.
    Bu sitede motorun baya bir detayı geçiyor.
    https://www.kappabikes.xyz/honda-cbr...s-routing.html

    1992-93 senesinde ben MR2 MK1 ile almanyanın en hızlı porsche s4 ve 600cc leri tokatlarken, o sene Honda CBR 900 RR Fireblade yeni çıkmıştı. O zamanının katili olarak tanınıyordu.

    En gidi yıllar, şimdi tabda yazdığımı zor okuyorum.

  17. #17
    bassturbin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha Xj6 Diversion F
    https://youtu.be/oHIFSvzxG8w

  18. #18
    habili - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Kasım 2010
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    2001 CBR 600F4i
    Arkadaşlar sorunum hala çözülmedi bakmadığım incelemediğim kısmı kalmadı bir miktar yığılma olması normal açık egsozdan dolayı kompresyon az oluyor fakat motor 3 bin devirin altında iken hiç güç yok yani gazı yavaş açarsam sorun yok normal ama sert mesela 4 de bir oranında açıyorum bir anda motor yığılıyor devir yavaştan 3 e yaklaşırken normale dönüyor bu durum 1-2 saniye sürüyor devirin 3 bine gelmesi.Motor çok yakıyor 27 km mesafede 20 TL lik bir yakıt söz konusu buda 100kmde 11 litreye yakın bir değer bu normal değil fakat çiğ benzin atmıyor benzin kokusu da yok bu alet bu yakıtı yakıyor.Devirli kullanıyorum fakat gene yüksek bir rakam son çare egsoz içine küçük katalizör petekleri var önü hafiften sututurucu eklenmiş onlardan satın aldım geldiğinde takıp deneyeceğim kompresyona etkisi olurmu acaba ona bakıcam ve merak ettiğim bir durum var headerslerin birleştiği 4 den 2 ye düştüğü yerin orada biraz geniş bir boğaz var oranın içinde katalizör gibi bir şey varmıdır r6 larda var ve eğer benim makinadada bu var ise ve yıpranmış yada kopup uçmuşsa bu yığılmaya neden olabilirmi kompresyon yetmeyeceği için emin olun sabah akşam araştırıyorum her ihtimali düşünmeye başladım.

  19. #19
    ExTReMa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2007
    Şehir
    Lüleburgaz..
    Eksozda kat be oksijen sensörü yok bu modelde

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:08 ----------

    Alıntı bassturbin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    https://youtu.be/oHIFSvzxG8w
    Şafak nasılsın arkadaşım uzun zamandır görüşemiyoruz
    вιкє мє αρяιℓια 'яѕ 250'
    tuem

  20. #20
    habili - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Kasım 2010
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    2001 CBR 600F4i
    Alıntı ExTReMa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Eksozda kat be oksijen sensörü yok bu modelde

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:08 ----------



    Şafak nasılsın arkadaşım uzun zamandır görüşemiyoruz
    Oksijen sensörü var aşa da bağlı bir sensör manifoltların birleştiği kısımda farklı bir şey olacağını sanmıyorum onun.


    REKLAM ALANI
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)