Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Bando Marka Tahrik Seti Hakkında

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    AzÇok - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ocak 2018
    Şehir
    İstanbul-İzmir
    https://urun.n11.com/yedek-parca/tah...rza-P510246187
    Burgman UH200 skuter için Bando marka 23x18 20 gram varyatör baga takımı aldım. Henüz takmadım. Fakat, elimdeki orijinal bagalarla karşılaştırdığımda silindir çapının 1 mm. daha düşük olduğunu fark ettim. Burgmanusa forumlarında aslında 24mm. olduğunu okumuştum. Fakat elimde yetkili serviste takılan orijinal baganın ambalaj poşeti duruyor. 23x18 20 gr. yazıyor. Bu şekilde takmayı düşünüyorum. Fakat, silindir çapının düşük olması nedeniyle varyatörü yeterince açamayacağını ve buna bağlı olarak son hızda düşüş olacağını düşünüyorum. Belki motor biraz daha seri olabilir vs vs.
    Sonuçta can sıkıcı. Orijinal bagaya göre 4 kat daha ucuz olması teselli. Taktıktan sonra tekrar yazacağım.

    Burgman için Bando marka baga almayı düşünenler bu konuyu dikkate alsınlar derim.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    AzÇok - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ocak 2018
    Şehir
    İstanbul-İzmir
    Burgman'ım hala yatıyor. Bugün daha önce aldığım bando marka bagaları bugün taktırayım dedim(23x18 20 gr). Usta 23mm. yerine 24mm. olması gerektiğini söyleyerek takmadı. Benim gibi Bando marka kullanmak isteyenler için 24x18 21 gr ölçülerde olanı var. Onu alacağım.

  3. #3
    alp_tunay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Temmuz 2006
    Şehir
    iZMİR
    Motosikleti
    cbf1000-cygnus
    Ah bu suzuki ler.
    Adamlar öyle bir motor yapmış ki tek markaya çalışmışlar...
    An125 varken 15 bin km bindiğim kayışı tedbir amaçlı bando ile değiştirdim..

    150 km yapmadan kopardı.Sonra başka bir çinli taktım.. Lambada nerdeyse tekere kalkıyor ama 60 km yi geçmiyordu.. En sonunda 15 bin km yaptığım kayışı geri taktım 30 bin km de paraya kıyıp orijinali ile değiştirdim.
    Bagalar kesinlikle orijinal , kayış mutlaka mitsuboshi olmalı...
    Hava filtresi ve bujiyi bile seçen bir motor..

  4. #4
    AzÇok - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ocak 2018
    Şehir
    İstanbul-İzmir
    Alıntı alp_tunay adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ah bu suzuki ler.
    Adamlar öyle bir motor yapmış ki tek markaya çalışmışlar...
    An125 varken 15 bin km bindiğim kayışı tedbir amaçlı bando ile değiştirdim..

    150 km yapmadan kopardı.Sonra başka bir çinli taktım.. Lambada nerdeyse tekere kalkıyor ama 60 km yi geçmiyordu.. En sonunda 15 bin km yaptığım kayışı geri taktım 30 bin km de paraya kıyıp orijinali ile değiştirdim.
    Bagalar kesinlikle orijinal , kayış mutlaka mitsuboshi olmalı...
    Hava filtresi ve bujiyi bile seçen bir motor..
    Yetkili servisi aradım. Orijinal kayış 2 bin liraya yakın. Orijinal baga 590 TL. Bu parayı en azından inatçı olduğum için vermem. Bando Japon firması. Gebze'deki fabrikada üretiliyor. Fiyatı orijinalin üçte biri. Bir şans vereceğim. Kayış 10 bin km. bagalar 5 bin km. gitse bana yeter. Orijinal baga ve kayış 6 bin km.de mevta oldu. Çok büyük sorun olmadı. Çünkü, motor yatıyor.

  5. #5

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 Suzuki V-Strom 650A
    Orijinalin bu kadar kısa gitmesi garip yalnız. En az 15-20.000km gitmesi beklenir herhalde?

  6. #6

    Üyelik
    01 Nisan 2019
    Alıntı AzÇok adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yetkili servisi aradım. Orijinal kayış 2 bin liraya yakın. Orijinal baga 590 TL. Bu parayı en azından inatçı olduğum için vermem. Bando Japon firması. Gebze'deki fabrikada üretiliyor. Fiyatı orijinalin üçte biri. Bir şans vereceğim. Kayış 10 bin km. bagalar 5 bin km. gitse bana yeter. Orijinal baga ve kayış 6 bin km.de mevta oldu. Çok büyük sorun olmadı. Çünkü, motor yatıyor.
    23*18 ölçülerinde performans baga takmayı değerlendirebilirsiniz hocam. Hem varyatörü açmada sıkıntı olmaz hem de ilk kalkış performansı artar.

  7. #7
    AzÇok - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ocak 2018
    Şehir
    İstanbul-İzmir
    Alıntı Cyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Orijinalin bu kadar kısa gitmesi garip yalnız. En az 15-20.000km gitmesi beklenir herhalde?
    Bir süre oturduğum yer çok dik bir yokuşun başındaydı. Bu sayede skuterlerin en zayıf noktasını öğrenmiş oldum. Skuterde ilk kalkışı(yani hiç hızlanamadan) çok dik bir yokuşta yapmak zorundaysanız kayış ve bagaların ömründen yersiniz. Suzuki'ye kusur bulmuyorum yani. Varyatör, debriyaj gibi güç aktarma üniteleri daha önce kullanmış olduğum Yamaha XCity250'ye göre çok daha pürüzsüz çalışıyor. Şu anda mevta denilen baga ve kayışın ilk kalkış titreşimi Sıfır Yamaha Xcity250 kadar değil. Sadece aynı sürati yapmak için +800 fazla devir çeviriyor. Biraz daha böyle gidecek.

    Alıntı impetum adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    23*18 ölçülerinde performans baga takmayı değerlendirebilirsiniz hocam. Hem varyatörü açmada sıkıntı olmaz hem de ilk kalkış performansı artar.
    Bu ölçülerde Polini baga var. Orijinalden biraz daha ucuz. Ben Bando markasını denemeye karar verdiğim için bando aldım. Orijinal baga ambalajında 23x18 ebat yazıyor. Fakat Bando marka almaya kalktığınızda aynı ebat yazmasına rağmen 1 mm. küçük kalıyor. Bu nedenle usta aldıklarımı takmadı. 24x18 21gr. bando baga taktırmayı düşünüyorum. Bakalım sonuçları ne olacak.
    Cyan ve espresso bunu beğendiler.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler