Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Pulsar 200ns Şarj Sorunu

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    01 Temmuz 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Belirtmek İstemiyor
    selam dostlar, uğraştım uğraştım mantıklı bir fikre varmaya çalıştım, varsa konu hakkında deneyiminiz istekle merak ediyorum.

    özet geçeyim: motor ısınınca akü şarj olmuyor.

    motor soğukken:
    statör çıkışı rölantide 22v ac, 5000 devir civarı 70v ac. fazlar arası 4ohm (servis manüeli 1 ohm)
    konjektör çıkışı rölantide de 5000 devirde de 14v

    motor sıcakken:
    statör çıkışı rölantide 22v ac, 5000 devir civarı 70v ac. fazlar arası 4ohm (servis manüeli 1 ohm)
    konjektör çıkışı rölantide 12,5v de 5000 devirde de 13,5v

    yeni akü aldım taktım,
    tüm şase kablolarında 0 ohm görülene kadar zımparalandı, yüzey temizliği yapıldı tertemiz oldu.
    tüm soketler oksitlerden arındırıldı temizlendi.

    arızanın konjektörten olduğuna büyük olasılıkla eminim fakat, abisi ktm'de statör mimlenmiş, belki farklı bir deneyimi olan arkadaşım vardır.

    malum sevgili kuralkan zam yapmaktan hiç çekinmiyor. uyduruk bir konjektör 1200 tl olmuş.
    99rpm.com'dan statör + konjektör kargo dahil 1000 tl.
    aliexpress'de milletin ducatilere falan taktığı üniversal 3 fazlı mosfet konjektör 250 tl,
    aliexpress'de yan sanayi duke 200 konjektör 300 tl.

    ne yapacağımı şaşırdım dostlar.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    01 Temmuz 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Belirtmek İstemiyor
    sorunu çözdüm arkadaşlar. egzoz bilyasını değiştirdim. düzeldi.

  3. #3
    PHAETONW12 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ocak 2005
    Şehir
    izmir/tire
    Cevap veren olmadı diye kızmışsınız, keşke yaptıklarınızı yazsaydınız birine faydalı olabilirdi

  4. #4
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW R1200GS / Piaggio Medley / Peugeot Tweet
    Konjektor aşırı ısınıp şarjı kesebilir , ölçüm yaparken rölantide yada 1-2 dakikalığına 5000 devirde yüksek ısıya ulaşmadığı için çıkış görüyor olabilirsiniz..


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)