Unuversal Gösterge Saati Bağlantı Sorunu.
-
Reklamlar
-
ducati monster serisinde immobilizer ecu gösterge ortak çalıştığı için gösterge değişimi olmuyor ya da millet kabloları uzatıp sele altına orjinali koyup universal göstergeyi görünür yere takıyordu belki sizde de aynı olay olabilir çünkü bu göstergeler karbüratörlü motorlarda çalışıcak gibi basit bir sisteme sahip
-
Sizin dediğinize göre göstergeyi sökünce ducati monster immobilizer den sebep çalışmıyor. Ozaman şu sonuca varabiliriz benim motosiklet göstergesiz çalıştığı için immmobilizer göstergeye bağlı değil.
Benim kafama takılan şey ilk fotoğrafra 249s ile universal göstergenin hangisi hangisine karşılık gelecek.
Şöyle dahada açıklayıcı olayım.
GEARS N = GN
GEARS 1 = G1
GEARS 2 = G2
GEARS 3 = G3
GEARS 4 = G4
GEARS 5 = G5
GEARS 6 = G6
FUEL LEVEL = FUELI
EFI = MULFONCTION LIGHT
ABS = ABS
Gibisinden fakat geri kalanlarını çözemedim.
-
Çözebildiklerimi yazayım;
ROTATION RATE : Rev (Devir Göstergesi)
SIGNAL LEFT : TL (Turn Left)
SIGNAL RIGHT: TR (Turn Right)
CATHODE - : GND (Bu gösterge lambaları için topraklama yada akü (-) kutup başı.Ama yüzde yüz emin değilim.Siyah kablo olması gerekli.
SPEED + /SPEED SİGNAL : Bunlardan ikisinden birinin hız göstergesi olması gerekli SPD ye bağlanacak.
HIGH BEAM : HB (Uzun far)
Bunların dışında sizin göstergedeki
-EOL : Engine Oil Level.Yani yağ ışığı seviye göstergesi ama yeni göstergede nereye gelecek bilmiyorum.
-Göstergeye giden kırmızı kablo genelde gösterge lambalarına enerji vermek için akü (+)olur.
Şimdilik çözebildiklerim bu kadar.
-
Thracian adlı üyeden alıntı
Çözebildiklerimi yazayım;
ROTATION RATE : Rev (Devir Göstergesi)
SIGNAL LEFT : TL (Turn Left)
SIGNAL RIGHT: TR (Turn Right)
CATHODE - : GND (Bu gösterge lambaları için topraklama yada akü (-) kutup başı.Ama yüzde yüz emin değilim.Siyah kablo olması gerekli.
SPEED + /SPEED SİGNAL : Bunlardan ikisinden birinin hız göstergesi olması gerekli SPD ye bağlanacak.
HIGH BEAM : HB (Uzun far)
Bunların dışında sizin göstergedeki
-EOL : Engine Oil Level.Yani yağ ışığı seviye göstergesi ama yeni göstergede nereye gelecek bilmiyorum.
-Göstergeye giden kırmızı kablo genelde gösterge lambalarına enerji vermek için akü (+)olur.
Şimdilik çözebildiklerim bu kadar.
Teşekkür ederim.
GEARS N = GN
GEARS 1 = G1
GEARS 2 = G2
GEARS 3 = G3
GEARS 4 = G4
GEARS 5 = G5
GEARS 6 = G6
FUEL LEVEL = FUELI
EFI = MULFONCTION LIGHT
ABS = ABS
ROTATION RATE = REV
SIGNAL LEFT = TL
SIGNAL RIGHT = TR
CATHODE- = GND ( Çinliler bunu yeşil kablo yapıyorlar ) Çin haricinde herkes de siyah kablodur.
SPEED+ SPEED SIGNAL = SPD fakat bunu üstüne takınca denemem lazım muhtemelen speed+ dediği 12 volt speed signal dediği spd ye bağlanacak.
HIGH BEAM = HB
EOL : Engine Oil Level (Bu unuversal göstergede yok o yüzden bir led ile yapacağım.
Bunlar haricinde zaten kalan
IGN = Muhtemelen boş vitesin ayrı bir ledi vardı o. Bakalım onuda deneyip göreceğim.
KEY = MUHTMELEN KONTAK ANAHTARI
KEY_ECU = MUHTEMELEN TRİP METREYİ DEĞİŞTİREN TUŞ.
Bu üçü haricinde bağlayayım inşallah bir sorun çıkmaz. Ondan sonra boşta kalanları çözmeye çalışayayım.
Teşekkür ediyorum. Elinize emeğinize sağlık.
-
emremm adlı üyeden alıntı
Teşekkür ederim.
GEARS N = GN
GEARS 1 = G1
GEARS 2 = G2
GEARS 3 = G3
GEARS 4 = G4
GEARS 5 = G5
GEARS 6 = G6
FUEL LEVEL = FUELI
EFI = MULFONCTION LIGHT
ABS = ABS
ROTATION RATE = REV
SIGNAL LEFT = TL
SIGNAL RIGHT = TR
CATHODE- = GND ( Çinliler bunu yeşil kablo yapıyorlar ) Çin haricinde herkes de siyah kablodur.
SPEED+ SPEED SIGNAL = SPD fakat bunu üstüne takınca denemem lazım muhtemelen speed+ dediği 12 volt speed signal dediği spd ye bağlanacak.
HIGH BEAM = HB
EOL : Engine Oil Level (Bu unuversal göstergede yok o yüzden bir led ile yapacağım.
Bunlar haricinde zaten kalan
IGN = Muhtemelen boş vitesin ayrı bir ledi vardı o. Bakalım onuda deneyip göreceğim.
KEY = MUHTMELEN KONTAK ANAHTARI
KEY_ECU = MUHTEMELEN TRİP METREYİ DEĞİŞTİREN TUŞ.
Bu üçü haricinde bağlayayım inşallah bir sorun çıkmaz. Ondan sonra boşta kalanları çözmeye çalışayayım.
Teşekkür ediyorum. Elinize emeğinize sağlık.
IGN = Ignition (Kontak)
-
gurcanozturk adlı üyeden alıntı
IGN = Ignition (Kontak)
Peki sizce Igniton kontak mı, ateşleme on of düğmesi mi.?
Teşekkür ediyorum bu arada sizede. IGN hiç aklıma gelmemişti.
-
emremm adlı üyeden alıntı
Peki sizce Igniton kontak mı, ateşleme on of düğmesi mi.?
Teşekkür ediyorum bu arada sizede. IGN hiç aklıma gelmemişti.
Uuu guzel soru, ben de emin olamadim ama muhtemelen kontak. Kill-switch icin ignition kelimesini kullanmazdim ben.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)