2009 Model CBR125, 35.000 KM, Alacağım fiyat 7BİN. Fakat su yada yağ damlatma gibi bi sıkıntısı varmış, tamirci ya pompa değişcek yada conta yanmış o yapılacak demiş. Tamirden sonra sıkıntı çıkarır mı ?
2009 Model CBR125, 35.000 KM, Alacağım fiyat 7BİN. Fakat su yada yağ damlatma gibi bi sıkıntısı varmış, tamirci ya pompa değişcek yada conta yanmış o yapılacak demiş. Tamirden sonra sıkıntı çıkarır mı ?
bu motor 35000 km gibi durmuyor
veya çok kötü hava şartlarında bırakılmış/kullanılmış bence başka seçeneklere yönel senin için daha iyi olur
soruna gelirsek conta değişmesi önemli birşey değil ama üst kapak açılınca içinden ne çıkacağı da belli olmaz civciv bile çıkabilir
Konu hakkında bilgisi olanlar yanıtlayacaktır ama ben de sıvı conta olayını sorayım. Eski contanın kalıntılarının temizlendiğini, tork anahtarı kullanarak vidaların, saplamaların sıkıldığını farz edelim; normal conta, sanayide kestirilen conta ve sıvı conta arasında dayanıklılık anlamında fark var mıdır?
Fiyatı çok uygun bence ama o motorun kaçıncı 35 bini Allah bilir. Ben bu fiyata alır mıydım alırdım sanırım ama bu motor başına büyük belalar açabilir. Yani bunu alayım 200 lira masraf edeyim kafam rahat bineyim motoru değil. Gerekirse motor kısmını iyice elden geçirmek lazım. Diskler balatalar ne durumda, teller be durumda, karbüratör ne durumda uzun iş yani. Uğraşırım ben de hallederim diyorsan al ama hiç anlamıyorum diyorsan ustaların eline bakarsın.
konu sahibinin sorduğu silindir kapak contası yerine sıvı conta kesinlikle kullanılamaz , devirdaim pompası , karter yada subap kapağı gibi yerlerde kullanılabilir..
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:20 ----------
eğer harareti geç farkedip kullanmışlarsa sekman kırıp silindir çizilmiş , subap lastikleri deforme olmuş hatta silindir kapağı eğrilmiş olabilir , bunları kontrol etmeden sadece conta değişip yürür hale getirilmişse işiniz şansa kalmıştır..
Ben de 2008 model karbüratörlüsünü aldım. Şaside yamukluk, kaynak, düzeltme yoksa biraz daha uygun bir fiyata alınır.
Benim aldığım motor km de 50bin gözüküyor ama allah bilir kaçıncı 50bini
Alt motor attım 2013 model, Kural[Z] gibi naked yapmaya çalışacağım
Yaklaşık 5000tl motor + 3000tl alt motora para verdim 8bin tl ye maloldu
Henüz bitiremedim tesisat beni uğraştıracak çünkü taktığım alt motor enjeksiyonlu ve ufak tefek masraflar da çıkıyor ekstradan.
Aslında aklımda cbr250r alt motoru takmak vardı ama kime sorduysam uymaz şasiye dedi.
Motor kapağındaki basınca karşı, motor kapağı contası metal oluyor, eğer aynı conta tekrar kullanılacaksa, sıvı conta yerine metal boyası sürüyorlarmış.Konu hakkında bilgisi olanlar yanıtlayacaktır ama ben de sıvı conta olayını sorayım. Eski contanın kalıntılarının temizlendiğini, tork anahtarı kullanarak vidaların, saplamaların sıkıldığını farz edelim; normal conta, sanayide kestirilen conta ve sıvı conta arasında dayanıklılık anlamında fark var mıdır?
2009 model ve 35 bin km... Benim motordan 8 yıl eski ve neredeyse aynı km.de. O kadar az kullanıyorum ki, çoğu zaman akü sökük duruyor. Motoru bilemem ama motorun sahibi arızalı. Yada hep geri geri gidiyor.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)