Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

Duke 390 stop etme sorunu

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    04 Ağustos 2018
    Merhaba arkadaşlar, iki hafta önce sıfır bi duke390 aldım. Geçen hafta iki kez debriyaj teli motora bağlı olduğu yerden çıkıp stop etti. O problemi çözdüm fakat şimdi de hızlı vites düşürünce stop ediyor. Örneğin 3 teyken tak tak diye bire düşürünce stop ediyor. Bu olay çok sık olmuyor fakat 3 kez başıma geldi. Neden yapıyordur böyle? Teşekkürler.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    şu 390 larda ne sıkıntılı çıktı şu motor çıktı çıkalı 390 sahibi kimle konuşsam tanışsam motor ile ilgili hep bir dert sıkıntıları sorunları var bazıları sattı zaten.. bende ktm gibi bir marka nasıl bu kadar dertli sorunlu bir makina çıkartır aklım almıyor.

  3. #3

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    MT-07
    Alıntı logaritma adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    şu 390 larda ne sıkıntılı çıktı şu motor çıktı çıkalı 390 sahibi kimle konuşsam tanışsam motor ile ilgili hep bir dert sıkıntıları sorunları var bazıları sattı zaten.. bende ktm gibi bir marka nasıl bu kadar dertli sorunlu bir makina çıkartır aklım almıyor.
    Şimdi gelir KTM'ciler. Dakarda hödö hödö yaptık, biz en sağlamız, en dayanıklıyız... die!

  4. #4
    gogozh - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ağustos 2016
    Şehir
    istanbul
    Haşmet abiyi konuya bekliyoruz .

  5. #5
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı Angrypower adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şimdi gelir KTM'ciler. Dakarda hödö hödö yaptık, biz en sağlamız, en dayanıklıyız... die!
    Alıntı gogozh adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Haşmet abiyi konuya bekliyoruz .
    Hemen geldim...

    Öncelikle şahsen bu söylentileri çıkaranların fötöcü olduğundan şüphelenmekteyim. N'olur n'olmaz deyip bimere şikayet etmekte fayda var.

    Bir araba parası verip sıfır züperdük aldıktan takribi bir sene sonra piston ve silindiri eline almış, motoru dört ay serviste beklemiş olabilirim. Böyle istisnai durumlar KTM'in taş gibim itibarına zarar vermez.

    Benzer şekilde BMW ve Ducati hakkında atıp tutulan yalanlara da itibar etmeyelim. Japonlar onu kıskanıyor, Honda komplo kuruyor. Olay bundan ibaret... Dağılabiliriz.

  6. #6
    PAPAZ_39 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Kasım 2018
    Motosikleti
    GV650
    Motor işi şans işi bazen en baba markalarda bile çok saçma sıkıntılarla adamı kendinden soğutabiliyor. O yüzden bu marka neden böyle demekten çok bu motor neden bana denk geldi demek lazım bence

  7. #7
    Metehan07-70 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mart 2016
    Şehir
    Antalya
    Gerçekten motor ile alakalı bir sıkıntı olabilir, yalnız vites öyle tak tak diye bire alınmaz, kaydırmalı debriyaj olsa bile alınmamalı.
    Bazen motovloglarda da görüyorum, adamın altında 200-250 cc naked veya ss var, mübarek her virajda sanki pistte gidiyormuş gibi tutup 4 den 1 e çekmeye çalışıyor motoru.

  8. #8
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı PAPAZ_39 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motor işi şans işi bazen en baba markalarda bile çok saçma sıkıntılarla adamı kendinden soğutabiliyor. O yüzden bu marka neden böyle demekten çok bu motor neden bana denk geldi demek lazım bence
    İşte onu diyenlerin oranı biraz daha fazla oluyo bazı markaların bazı modellerinde...

    Dünya üzerinde binlerce insan. Birbirimizi hiç tanımıyoz. Ancak dünyanın farklı yerlerinde, farklı dillerde, aynı anda, aynı şeyi söylüyoz. Mesela ben "Ulan, $&#na &#%un motoru benim mi servisin mi belli değil, sahip olduğum beş günün biri serviste geçti, ben bu &#@'in taa..." şeklinde ifade ederken bir Japon bunu kendi dilinde farklı şekillerde dile getiriyor muhtemelen...

    Bizi bu ilginç ve gizemli fenomenin bir parçası yapan motosiklet üreticilerini çok seviyoruz... Onların da bizi sevdiği kesin. Hatta biraz fazla seviyorlar. Acıyo bazen.

  9. #9
    PAPAZ_39 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Kasım 2018
    Motosikleti
    GV650
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İşte onu diyenlerin oranı biraz daha fazla oluyo bazı markaların bazı modellerinde...

    Dünya üzerinde binlerce insan. Birbirimizi hiç tanımıyoz. Ancak dünyanın farklı yerlerinde, farklı dillerde, aynı anda, aynı şeyi söylüyoz. Mesela ben "Ulan, $&#na &#%un motoru benim mi servisin mi belli değil, sahip olduğum beş günün biri serviste geçti, ben bu &#@'in taa..." şeklinde ifade ederken bir Japon bunu kendi dilinde farklı şekillerde dile getiriyor muhtemelen...

    Bizi bu ilginç ve gizemli fenomenin bir parçası yapan motosiklet üreticilerini çok seviyoruz... Onların da bizi sevdiği kesin. Hatta biraz fazla seviyorlar. Acıyo bazen.
    Aynen bazen fena acıtıyor ama gülü seven dikenine katlanır misali siğneye çekiyoruz işte Bana henüz gül denk gelmedi dikenlerle mutlu olmaya çalışıyorum.

  10. #10

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    çok fazla anime de izlememek lazım.

  11. #11

    Üyelik
    04 Ağustos 2018
    Merhaba cevaplar için teşekkürler. Aklıma iki şey geldi; motoru yeterince ısıtmıyor olabilirim yada rolanti deviri düşük olabilir. Çünkü vitesi hızlı düşürürken gaz vermeyi ihmal etmiyorum ve farkettim ki hızlı düşürmeden kaynaklı değil. 2 de debriyaj sıkılı giderken 1 e düşürdüğümde stop ediyor. Bu da motoru tam ısıtmayıp kendi stabil rölanti devrini bulamamasındandır diye düşünüyorum sizce?

  12. #12

    Üyelik
    03 Haziran 2018
    Bence alakası yok dediğinle

  13. #13
    Mamba09 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Eylül 2013
    Şehir
    Kusadasi
    Motosikleti
    Ducati Scrambler & Suzuki Vanvan
    Duke 250’de bir kaç kez başıma gelmişti bu. Motoru ısıtmanla az alakalı olabilir. Ama benimki bundan bağımsız olmuştu. Performanslı kullanım sonrası ışıklarda aniden durduğumda pat stop ediyordu. Buji değiştirdikten sonra düzelmişti veya tekrar denk gelmemişti diyeyim.

  14. #14

    Üyelik
    18 Kasım 2018
    Merhaba arkadaşlar rks Titanic 150 s 2015 model 24 binde bir motosiklet aldım. Motoru aldığım zaman stop ediyordu aldığım kişi rölantiyi düşürdüm yükseltirsin demişti bende ona bağlamıştım iki gün sonra egzozun manifold girişinde ki civataların gevşemiş olduğunu gördüm ve egzoz giriş yerinden çıkmış hava alacak kadar açıklık vardı aynı zamanda yağmurda da sürdüm su da girmiş olabilir oradan. Ertesi gün karbüratör tahliye deposundan benzin salmaya başladı bende sakız ile kapattım sürmeye devam ettim. Motor gaz vermeden çalışmıyor çalışır vaziyette gazı kesince de stop ediyor. Bende rölantiyi yükselttim aşırı yüksek rölantide çalışıyor şuan. Başka bir sorunum da motoru yan ayaklıkta bıraktığım zaman benzin şamandıra kapatmıyor sanırsam motor boğuluyor . Ayrıca normal seyir halinde iken gazı kesip kendi devrine bıraktığım zaman motoru egzoztan pat pat sesler geliyor sanırsam çiğ benzin atıyor .Sorunum nedir dostlar

  15. #15

    Üyelik
    04 Ağustos 2018
    Sorunu daha iyi kavrabilmek için bi 40 km sürdüm tekrardan; 2 de debriyaj tam sıkılı giderken motor, vites düşürürsen stop edicem diyor resmen. Fakat hatrı sayılır derecede gaz verirsem bir problem olmuyor. Rölanti deviri de olması gereken aralıklarda onu da kontrol ettim. Hala sorunu bulmuş değilim. Acaba motorun karekterinde mi bu var?

  16. #16
    PAPAZ_39 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Kasım 2018
    Motosikleti
    GV650
    Rolanti deviri ve yada ısınmayla alakalı olması çok düşük 40 kilometre gitmişsin zaten yeteri kadar ısınmıştır. Bence bujilerini değiştir. Akünde herhangi bir sıkıntı yok dimi?

  17. #17

    Üyelik
    04 Ağustos 2018
    Akü çalıştırmadan 12V, çalıştırdıktan sonra 14,5V gösteriyor.

  18. #18
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Ekim 2015
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    R25
    bu bajaj fabrikasından çıkan ktm nin tüm serisinde bir sıkıntı var orası kesin ve net.artık işçilikmi dersiniz kalite farkımı bilemem.kaç kere rc390 alma hevesine girdim ama şikayetin bini bin para.en sağlam serisi sanırım duke 200 rc 200 bunların.bajaja laf ediyorsunuzda aynı durum bu seride de var.hocam sen bi yazılım güncellemesi yaptırt derim.benim pulsardan hatırlıyorum yazılım atanların yarısı bu şikayetten kurtulmuştu.motorun sıcak veya soğuk olması bir şey fark ettirmiyor stop edicekse ediyor.umarım yazılımla hallolur.

  19. #19

    Üyelik
    04 Ağustos 2018
    Alıntı burak burk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu bajaj fabrikasından çıkan ktm nin tüm serisinde bir sıkıntı var orası kesin ve net.artık işçilikmi dersiniz kalite farkımı bilemem.kaç kere rc390 alma hevesine girdim ama şikayetin bini bin para.en sağlam serisi sanırım duke 200 rc 200 bunların.bajaja laf ediyorsunuzda aynı durum bu seride de var.hocam sen bi yazılım güncellemesi yaptırt derim.benim pulsardan hatırlıyorum yazılım atanların yarısı bu şikayetten kurtulmuştu.motorun sıcak veya soğuk olması bir şey fark ettirmiyor stop edicekse ediyor.umarım yazılımla hallolur.
    Anladım hocam, teşekkürler.

  20. #20
    PAPAZ_39 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Kasım 2018
    Motosikleti
    GV650
    Alıntı Yarknyldrm adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Akü çalıştırmadan 12V, çalıştırdıktan sonra 14,5V gösteriyor.
    Akü değerlerin iyi sıkıntının akü ile alakası yok o zaman aklıma bujiler geliyor. Bujilerin durumu nedir ?


    REKLAM ALANI
1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)