Duke 390 stop etme sorunu
-
Merhaba arkadaşlar, iki hafta önce sıfır bi duke390 aldım. Geçen hafta iki kez debriyaj teli motora bağlı olduğu yerden çıkıp stop etti. O problemi çözdüm fakat şimdi de hızlı vites düşürünce stop ediyor. Örneğin 3 teyken tak tak diye bire düşürünce stop ediyor. Bu olay çok sık olmuyor fakat 3 kez başıma geldi. Neden yapıyordur böyle? Teşekkürler.
Reklamlar
-
şu 390 larda ne sıkıntılı çıktı şu motor çıktı çıkalı 390 sahibi kimle konuşsam tanışsam motor ile ilgili hep bir dert sıkıntıları sorunları var bazıları sattı zaten.. bende ktm gibi bir marka nasıl bu kadar dertli sorunlu bir makina çıkartır aklım almıyor.
-
logaritma adlı üyeden alıntı
şu 390 larda ne sıkıntılı çıktı şu motor çıktı çıkalı 390 sahibi kimle konuşsam tanışsam motor ile ilgili hep bir dert sıkıntıları sorunları var bazıları sattı zaten.. bende ktm gibi bir marka nasıl bu kadar dertli sorunlu bir makina çıkartır aklım almıyor.
Şimdi gelir KTM'ciler. Dakarda hödö hödö yaptık, biz en sağlamız, en dayanıklıyız... die!
-
Haşmet abiyi konuya bekliyoruz .
-
Angrypower adlı üyeden alıntı
Şimdi gelir KTM'ciler. Dakarda hödö hödö yaptık, biz en sağlamız, en dayanıklıyız... die!
gogozh adlı üyeden alıntı
Haşmet abiyi konuya bekliyoruz .
Hemen geldim...
Öncelikle şahsen bu söylentileri çıkaranların fötöcü olduğundan şüphelenmekteyim. N'olur n'olmaz deyip bimere şikayet etmekte fayda var.
Bir araba parası verip sıfır züperdük aldıktan takribi bir sene sonra piston ve silindiri eline almış, motoru dört ay serviste beklemiş olabilirim. Böyle istisnai durumlar KTM'in taş gibim itibarına zarar vermez.
Benzer şekilde BMW ve Ducati hakkında atıp tutulan yalanlara da itibar etmeyelim. Japonlar onu kıskanıyor, Honda komplo kuruyor. Olay bundan ibaret... Dağılabiliriz.
-
Motor işi şans işi bazen en baba markalarda bile çok saçma sıkıntılarla adamı kendinden soğutabiliyor. O yüzden bu marka neden böyle demekten çok bu motor neden bana denk geldi demek lazım bence
-
Gerçekten motor ile alakalı bir sıkıntı olabilir, yalnız vites öyle tak tak diye bire alınmaz, kaydırmalı debriyaj olsa bile alınmamalı.
Bazen motovloglarda da görüyorum, adamın altında 200-250 cc naked veya ss var, mübarek her virajda sanki pistte gidiyormuş gibi tutup 4 den 1 e çekmeye çalışıyor motoru.
-
PAPAZ_39 adlı üyeden alıntı
Motor işi şans işi bazen en baba markalarda bile çok saçma sıkıntılarla adamı kendinden soğutabiliyor. O yüzden bu marka neden böyle demekten çok bu motor neden bana denk geldi demek lazım bence
İşte onu diyenlerin oranı biraz daha fazla oluyo bazı markaların bazı modellerinde...
Dünya üzerinde binlerce insan. Birbirimizi hiç tanımıyoz. Ancak dünyanın farklı yerlerinde, farklı dillerde, aynı anda, aynı şeyi söylüyoz. Mesela ben "Ulan, $na %un motoru benim mi servisin mi belli değil, sahip olduğum beş günün biri serviste geçti, ben bu @'in taa..." şeklinde ifade ederken bir Japon bunu kendi dilinde farklı şekillerde dile getiriyor muhtemelen...
Bizi bu ilginç ve gizemli fenomenin bir parçası yapan motosiklet üreticilerini çok seviyoruz... Onların da bizi sevdiği kesin. Hatta biraz fazla seviyorlar. Acıyo bazen.
-
hasmet adlı üyeden alıntı
İşte onu diyenlerin oranı biraz daha fazla oluyo bazı markaların bazı modellerinde...
Dünya üzerinde binlerce insan. Birbirimizi hiç tanımıyoz. Ancak dünyanın farklı yerlerinde, farklı dillerde, aynı anda, aynı şeyi söylüyoz. Mesela ben "Ulan, $na %un motoru benim mi servisin mi belli değil, sahip olduğum beş günün biri serviste geçti, ben bu @'in taa..." şeklinde ifade ederken bir Japon bunu kendi dilinde farklı şekillerde dile getiriyor muhtemelen...
Bizi bu ilginç ve gizemli fenomenin bir parçası yapan motosiklet üreticilerini çok seviyoruz... Onların da bizi sevdiği kesin. Hatta biraz fazla seviyorlar. Acıyo bazen.
Aynen bazen fena acıtıyor ama gülü seven dikenine katlanır misali siğneye çekiyoruz işte Bana henüz gül denk gelmedi dikenlerle mutlu olmaya çalışıyorum.
-
çok fazla anime de izlememek lazım.
-
Merhaba cevaplar için teşekkürler. Aklıma iki şey geldi; motoru yeterince ısıtmıyor olabilirim yada rolanti deviri düşük olabilir. Çünkü vitesi hızlı düşürürken gaz vermeyi ihmal etmiyorum ve farkettim ki hızlı düşürmeden kaynaklı değil. 2 de debriyaj sıkılı giderken 1 e düşürdüğümde stop ediyor. Bu da motoru tam ısıtmayıp kendi stabil rölanti devrini bulamamasındandır diye düşünüyorum sizce?
-
Bence alakası yok dediğinle
-
Duke 250’de bir kaç kez başıma gelmişti bu. Motoru ısıtmanla az alakalı olabilir. Ama benimki bundan bağımsız olmuştu. Performanslı kullanım sonrası ışıklarda aniden durduğumda pat stop ediyordu. Buji değiştirdikten sonra düzelmişti veya tekrar denk gelmemişti diyeyim.
-
Merhaba arkadaşlar rks Titanic 150 s 2015 model 24 binde bir motosiklet aldım. Motoru aldığım zaman stop ediyordu aldığım kişi rölantiyi düşürdüm yükseltirsin demişti bende ona bağlamıştım iki gün sonra egzozun manifold girişinde ki civataların gevşemiş olduğunu gördüm ve egzoz giriş yerinden çıkmış hava alacak kadar açıklık vardı aynı zamanda yağmurda da sürdüm su da girmiş olabilir oradan. Ertesi gün karbüratör tahliye deposundan benzin salmaya başladı bende sakız ile kapattım sürmeye devam ettim. Motor gaz vermeden çalışmıyor çalışır vaziyette gazı kesince de stop ediyor. Bende rölantiyi yükselttim aşırı yüksek rölantide çalışıyor şuan. Başka bir sorunum da motoru yan ayaklıkta bıraktığım zaman benzin şamandıra kapatmıyor sanırsam motor boğuluyor . Ayrıca normal seyir halinde iken gazı kesip kendi devrine bıraktığım zaman motoru egzoztan pat pat sesler geliyor sanırsam çiğ benzin atıyor .Sorunum nedir dostlar
-
Sorunu daha iyi kavrabilmek için bi 40 km sürdüm tekrardan; 2 de debriyaj tam sıkılı giderken motor, vites düşürürsen stop edicem diyor resmen. Fakat hatrı sayılır derecede gaz verirsem bir problem olmuyor. Rölanti deviri de olması gereken aralıklarda onu da kontrol ettim. Hala sorunu bulmuş değilim. Acaba motorun karekterinde mi bu var?
-
Rolanti deviri ve yada ısınmayla alakalı olması çok düşük 40 kilometre gitmişsin zaten yeteri kadar ısınmıştır. Bence bujilerini değiştir. Akünde herhangi bir sıkıntı yok dimi?
-
Akü çalıştırmadan 12V, çalıştırdıktan sonra 14,5V gösteriyor.
-
bu bajaj fabrikasından çıkan ktm nin tüm serisinde bir sıkıntı var orası kesin ve net.artık işçilikmi dersiniz kalite farkımı bilemem.kaç kere rc390 alma hevesine girdim ama şikayetin bini bin para.en sağlam serisi sanırım duke 200 rc 200 bunların.bajaja laf ediyorsunuzda aynı durum bu seride de var.hocam sen bi yazılım güncellemesi yaptırt derim.benim pulsardan hatırlıyorum yazılım atanların yarısı bu şikayetten kurtulmuştu.motorun sıcak veya soğuk olması bir şey fark ettirmiyor stop edicekse ediyor.umarım yazılımla hallolur.
-
burak burk adlı üyeden alıntı
bu bajaj fabrikasından çıkan ktm nin tüm serisinde bir sıkıntı var orası kesin ve net.artık işçilikmi dersiniz kalite farkımı bilemem.kaç kere rc390 alma hevesine girdim ama şikayetin bini bin para.en sağlam serisi sanırım duke 200 rc 200 bunların.bajaja laf ediyorsunuzda aynı durum bu seride de var.hocam sen bi yazılım güncellemesi yaptırt derim.benim pulsardan hatırlıyorum yazılım atanların yarısı bu şikayetten kurtulmuştu.motorun sıcak veya soğuk olması bir şey fark ettirmiyor stop edicekse ediyor.umarım yazılımla hallolur.
Anladım hocam, teşekkürler.
-
Yarknyldrm adlı üyeden alıntı
Akü çalıştırmadan 12V, çalıştırdıktan sonra 14,5V gösteriyor.
Akü değerlerin iyi sıkıntının akü ile alakası yok o zaman aklıma bujiler geliyor. Bujilerin durumu nedir ?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)