Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Motor 4000 devirden yukarı çıkmıyor

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    10 Ekim 2019
    Selamun aleyküm öncelikle, havalar 1° 2° falandi ama hersey normal güzeldi çekisi gaz yemesi hersey yolundaydi. 1 hafta motoru kullanmadim 1 hafta sonra calistirirken biraz ugrastirdi, calistirdigimdan beri (4 gündür) gaz yememe sıkıntisi var, kalkislarda çekiş 0 1. Viteste debriyaj yedire yedire kaldirabiliyorum normal giderken 60kmh gecmiyor, devir 4000 en fazla 5000, arada aniden açılıyor atak yapiyor altimdan kaydi kayacak gibi hizlaniyor (anlık tabi) sürekli bi hizlabma degil.

    Cözüm olarak kendimce
    zincirleri yagladim
    105 oktavlik benzin attim (eski icinde kalani degistirmeden)

    Düzelmedi yarin kendimce bi hava ayari yapmaya calisicam, yapmadan ömce sizin önerdiginiz seyleri okumak uygulamak isterim yanlis birsey yapmadan.

    Cevap veren arkasaslara simdiden tesekkürler

    Motorum
    Suzuki gs 500e
    34500 km


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Samet Ağır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Nisan 2008
    Şehir
    istanbul pendik
    Motosikleti
    YAMAHA YZF 1000 thunderace ,NC 750 S
    Motorun çift silindir ve teki çalışmıyor. Buji,buji kablolarına bak öncelikle..
    Hangisinin çalışmadığını nasıl anlarsın?
    Motor öyle güçsüz çalışırken egzoz çıkışlarına bak. Tamamen soğuk yada diğerine göre daha soğuk olan silindirde sorun vardır. O silindirin buji piposunu çıkarsanızsa motor çalışmaya devam eder.
    Sıcak olanı çıkardığınızda ise hemen stop eder.
    Bu şekilde kontrol edin. Sonuçları yazın ki detaylı yorumlar yapılsın.

  3. #3

    Üyelik
    10 Ekim 2019
    Alıntı Samet Ağır adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motorun çift silindir ve teki çalışmıyor. Buji,buji kablolarına bak öncelikle..
    Hangisinin çalışmadığını nasıl anlarsın?
    Motor öyle güçsüz çalışırken egzoz çıkışlarına bak. Tamamen soğuk yada diğerine göre daha soğuk olan silindirde sorun vardır. O silindirin buji piposunu çıkarsanızsa motor çalışmaya devam eder.
    Sıcak olanı çıkardığınızda ise hemen stop eder.
    Bu şekilde kontrol edin. Sonuçları yazın ki detaylı yorumlar yapılsın.



    Evet dediginiz gibi, sürüş yönüne göre sol taraftaki buji kablosunun bi etkisi yok ikisinide tek tek denedim sol taraf calismiyor, kabloyu cikarirken hafif elektrik carpti bu arada sizinti normal mi ?
    ( Hava yagmurlu )

  4. #4
    Samet Ağır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Nisan 2008
    Şehir
    istanbul pendik
    Motosikleti
    YAMAHA YZF 1000 thunderace ,NC 750 S
    Değil. Bujiniz sağlam olmayabilir.
    Kablo sağlam olmayabilir..
    Pipo sağlam olmayabilir..
    Bujiden başlayın bence...

  5. #5

    Üyelik
    18 Ağustos 2014
    benimki de 6000 deviri gecmiyordu egsoz dan cıktı valfi acmıyormuş egsozu değiştirdim düzeldi.

  6. #6

    Üyelik
    10 Ekim 2019
    Alıntı Samet Ağır adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Değil. Bujiniz sağlam olmayabilir.
    Kablo sağlam olmayabilir..
    Pipo sağlam olmayabilir..
    Bujiden başlayın bence...
    Sol bujiyi degiştirdim bugün, sorun devam ediyor hatta kablo disardan elektrik saciyor kabloyu cikardiktan sonra elektrik yayiyor, takinca yaymiyor

  7. #7
    Samet Ağır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Nisan 2008
    Şehir
    istanbul pendik
    Motosikleti
    YAMAHA YZF 1000 thunderace ,NC 750 S
    Kablonun elektrik kaçağı yapan yerini tespit edemiyor musun
    Eğer edemiyorsan pipodan bobine kadar 2-3 kat elektrik bandıyla sar sonra dene . Düzelirse kabloyu değiştir.
    Sakın hava ayarı v.s oynama...


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)