Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motoruma.com
Motomax
Dragon 50
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Motosikletim kitledi cbr 250 2012

    Leoncino
    Motosiklet Online
  1. #21
    Moderatör Lucas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Haziran 2006
    Şehir
    Yalova
    Alıntı scorpions_59 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam yanlış bişey yazdıysam affola, çöpe atmadım, ustaya götüreceğim ve yaptıracağım sorun ne olursa olsun.

    Sevgili ustam, marş basmazsa kitlemiştir diye mesaj attı, birde bu motorlarda krank muhabbeti dönüyor ya ondan öyle bir düşünceye kapıldım.

    Sorun neyse halledilince yine yazacağım.

    Ayrıca, düştükten sonra çalıştı, yaklaşık 10 km kadar bir yol gittim, sürüş esnasında birden yığıldı ve stop etti.

    Ufak bir sorundur belki, bende büyütmüş olabilirim.
    Estafurullah, çöpe atmaktan kastım, basit bir problemi büyütmüş olabilirsin anlamındaydı
    Marş basmazsa krank kilitlemiştir diyen usta haftasonu belki denize gidip güneşte fazla kalmış olabilir.
    Motor şarj etmiyordur, akün son kez basmıştır yolda yeterli elektriği üretemediği için yığılmış kalmıştır.
    Akün zayıf olduğu için marş basar, ama gıykk gıyyk öter döndüremez motoru.
    Motorun düştüğü için yakıt sisteminde bir problem olmuş olabilir, yani motor yolda yığılıp stop etti diye illa motor kilitledi, krank kırıldı vb. arızalar olacak diye bir kural yok.
    Umalım ki, çok basit bir arıza çıksın.

    Benim 50 cc scooter çarşının ortasında yığıldı kaldı, marş basıyor çalışmıyor, kurcalarken baktım ki benzin hortumu kıvrılmış, üretirken uzun yapmış çekik gözlüler, ilk yağını değiştirirken de usta hortumu kıvrılmış şekilde bırakmış. Düzelttim çalıştı.
    1 ay sonra abim aradı, aynı scooterdan onda da var, basıyorum çalışmıyor dedi, dedim aç yan kapağı benzin hortumunu düzelt. Düzeltti çalıştı. Velhasıl çok basit şeyler de motorun stop etmesine, çalışmamasına sebep olur, hemen karamsarlığa kapılmayın
    Legends may sLeep.. But they never diE..!


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    Premium Motosiklet Servis Randevusu
    Motomax
  2. #22
    scorpions_59 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Eylül 2009
    Şehir
    tekirdağ
    Motosikleti
    racer 200_discovery150_cbf 150_cbr 250_
    Alıntı Lucas adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Estafurullah, çöpe atmaktan kastım, basit bir problemi büyütmüş olabilirsin anlamındaydı
    Marş basmazsa krank kilitlemiştir diyen usta haftasonu belki denize gidip güneşte fazla kalmış olabilir.
    Motor şarj etmiyordur, akün son kez basmıştır yolda yeterli elektriği üretemediği için yığılmış kalmıştır.
    Akün zayıf olduğu için marş basar, ama gıykk gıyyk öter döndüremez motoru.
    Motorun düştüğü için yakıt sisteminde bir problem olmuş olabilir, yani motor yolda yığılıp stop etti diye illa motor kilitledi, krank kırıldı vb. arızalar olacak diye bir kural yok.
    Umalım ki, çok basit bir arıza çıksın.

    Benim 50 cc scooter çarşının ortasında yığıldı kaldı, marş basıyor çalışmıyor, kurcalarken baktım ki benzin hortumu kıvrılmış, üretirken uzun yapmış çekik gözlüler, ilk yağını değiştirirken de usta hortumu kıvrılmış şekilde bırakmış. Düzelttim çalıştı.
    1 ay sonra abim aradı, aynı scooterdan onda da var, basıyorum çalışmıyor dedi, dedim aç yan kapağı benzin hortumunu düzelt. Düzeltti çalıştı. Velhasıl çok basit şeyler de motorun stop etmesine, çalışmamasına sebep olur, hemen karamsarlığa kapılmayın
    Değerli yorumun için teşekkür ederim, birazda olsa içim rahatladı.

    Ustalarada güvenemez oldum.

    Konuyla alakalı değil ama garantisi biten kombi arıza yaptı evde,. Çağırdık ilçe içinden bir usta, sorunu halletti ama kısa sürede yine aynısı oldu, birdaha geldi,
    Yine hallettim dedi fakat yine sorun.

    Meğer adi herif orjinal parçaları her geldiğinde yan sanayi ile değiştirmiş, bunuda üçüncüye arıza yapınca, servisi çağırmıştık, gelen usta söyledi.

    Şimdi uzun süredir motosiklet kullanan ve teknik anlamda benden daha bilgili bir arkadaşa danıştım, oda sizin gibi büyütme fazla dedi.
    Lucas bunu beğendi.

  3. #23

    Üyelik
    19 Şubat 2016
    Alıntı scorpions_59 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Öncelikle selamlar,
    Sıkıcı bir süreç beni bekliyor biliyorum, ustalarımın fikrine ihtiyacım var.

    Akşam kampa gittim, çadırımı kurdum ve motosikletimi parkettim, yanımda acemi bir motorcu vardı ama artçım olarak, 200 mt kadar kullanmasına izin verdim akşam üzeri,
    Gidip geldi, park ettiği yere dikkat etmemiş, bende kontrol etmedim ve motorum yana düştü. Aynam kırıldı birde ufak tefek çizik oldu, dayak yesem bukadar üzülmezdim doğrusu.
    Hiç çalıştırmadım bidaha, yola çıkana kadar.

    Bügün dönüşe geçtiğimde, sürüş halindeyken birden gaz yememe ve boğulma gibi yığıldı, aklıma ilk gelen krank oldu tabi ama şunu belirteyim, aldığım günden beri 120 km/h geçmedim ve çok titiz kullanırım.

    Bu durumu ustama soracaktım, telefona Cvp vermedi SMS yazınız diye SMS attı, normalde böyle yapmaz, yardımcı olan biriydi, sonrasında motorumun kitlediğini yazdım,
    Marş almazsa kitlemiştir yazdı, marşa basayımmı diye sordum, SEN BİLİRSİN yazdıyala, bidaha bişey yazmadım ki zaten tamiri ona yaptırmayacağım,
    Bunu ayrıca belirttim ki ustalarımın halini görelim diye, neyse fazla uzattım.

    Soruma geçeyim,

    Motor krank mı kırdı, kitledi mi?

    Yada başka bişey olabilir mi?

    Marşa basınca gıyk ediyor ama marşı uzun basmadım.

    Bunun yana yatmasıyla bir alakası olabilir mi?

    Kapalı kutu ama tahmini fiyatı nasıl belirlenecek,
    Kimseye güvenmiyorum usta olarak, servise mi yaptırmalı?

    Son olarak, çalıştığım yerden çıkışımı alıcam önümüzdeki hafta, motorumu değiştirmeyi düşünüyordum ve durum yazdığım gibi oldu, şimdi yaptırıp ta mı satmak lazım yoksa bu şekilde alan olur mu?

    Teşekkür ederim şimdiden, Kazasız sürüşler.
    Motorun sıkıntısı elektriksel görünüyor, arkadaşın motoru düşürdüğünde biryerlerden soket felan çıkmış olabilir. Yada akün bitmiştir veya aküyü şarj eden parça arızalanmıştır.

  4. #24
    scorpions_59 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Eylül 2009
    Şehir
    tekirdağ
    Motosikleti
    racer 200_discovery150_cbf 150_cbr 250_
    Alıntı darkmotor adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motorun sıkıntısı elektriksel görünüyor, arkadaşın motoru düşürdüğünde biryerlerden soket felan çıkmış olabilir. Yada akün bitmiştir veya aküyü şarj eden parça arızalanmıştır.
    Biraz önce ustaya teslim ettim,
    Çalıştırdı ve içeriden mekanik sesleri beraber duyduk :(

    Açılıp bakılacak, krank olduğunu düşünmüyorum dedi.

    Yağsız kalmak veya sıkıştırmaktan kaynaklı bir sorun bu diyor.

    Bende kendi kullanım tarzımı anlattım,
    O zaman başka bir sebepte olabilir dedi,
    Yani yanlış yağ, orjinal olmayan yağ filtresi gibi şeylerde zamanla etkiler dedi, bakalım.

    Açılsın blok yine yazarım.

    Kazasız sürüşler.

  5. #25
    oldcockroach - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Haziran 2018
    Şehir
    Muğla
    Motosikleti
    2014 HONDA CBR 125R
    Alıntı scorpions_59 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Biraz önce ustaya teslim ettim,
    Çalıştırdı ve içeriden mekanik sesleri beraber duyduk :(

    Açılıp bakılacak, krank olduğunu düşünmüyorum dedi.

    Yağsız kalmak veya sıkıştırmaktan kaynaklı bir sorun bu diyor.

    Bende kendi kullanım tarzımı anlattım,
    O zaman başka bir sebepte olabilir dedi,
    Yani yanlış yağ, orjinal olmayan yağ filtresi gibi şeylerde zamanla etkiler dedi, bakalım.

    Açılsın blok yine yazarım.

    Kazasız sürüşler.
    Tak tak tak diye ses geliyorsa geçmiş olsun durum sakat

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:30 ----------

    eğer geliyorsa piston silindir krank alayı değişiyor benim başıma gelen bu

  6. #26
    scorpions_59 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Eylül 2009
    Şehir
    tekirdağ
    Motosikleti
    racer 200_discovery150_cbf 150_cbr 250_
    Alıntı oldcockroach adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tak tak tak diye ses geliyorsa geçmiş olsun durum sakat

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:30 ----------

    eğer geliyorsa piston silindir krank alayı değişiyor benim başıma gelen bu
    Hocam pek anlamıyorum doğrusu,nedir ne değildir yazacağım.

    Durum sakat maalesef.

  7. #27
    uzay gemisi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ocak 2017
    Motosikleti
    Yamaha MT-09
    Belki sadece rulman değişimiyle kurtarırsın hemen kötü düşünmemek lazım

  8. #28
    oldcockroach - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Haziran 2018
    Şehir
    Muğla
    Motosikleti
    2014 HONDA CBR 125R
    inşallah çok basit bir şeydir de masrafa girmezsin

  9. #29
    scorpions_59 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Eylül 2009
    Şehir
    tekirdağ
    Motosikleti
    racer 200_discovery150_cbf 150_cbr 250_
    Teşekkürler iyi dilekler için.

    Usta listeyi çıkartsın, yine paylaşıp fikrinizi almak istiyorum.

    Bu durum olmasaydı değiştirmek istiyordum, inazuma alacaktım.
    Hatta bir önceki hafta takasa girecektik, inazuması olan arkadaş benim motoru beğenmedi, haklıda yani mana bulmuyorum, depoda ufak ama göçük var.

    Yaptırıp kullanacağım kısmet olursa.

  10. #30
    PHAETONW12 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ocak 2005
    Şehir
    izmir/tire
    Geçmiş olsun,devirsiz yani normalden düşük devir kullanmak krank kesmeye sebep olabiliyor ,öyle yaptınız demek istemiyorum sadece bir bilgi olsun.özellikle dizel araçlarda düşük devir çok tehlikelidir.

  11. #31
    scorpions_59 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Eylül 2009
    Şehir
    tekirdağ
    Motosikleti
    racer 200_discovery150_cbf 150_cbr 250_
    Alıntı PHAETONW12 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Geçmiş olsun,devirsiz yani normalden düşük devir kullanmak krank kesmeye sebep olabiliyor ,öyle yaptınız demek istemiyorum sadece bir bilgi olsun.özellikle dizel araçlarda düşük devir çok tehlikelidir.
    Teşekkür ederim,
    Aslında aklıma gelen tek olasılık sizin bahsettiğiniz.
    Genelde düşük devir kullandım ve bazen şehir içinde vuruntuya sebebiyet verdim.

    Şehir dışı 5 bin 7 bin devir arasında kullanıyorum, şu krank muhabbeti yüzünden ama beceremedim yinede.

    Hertürlü bakımını hep yaptım veya ustaya yaptırdım.

    Sağlık olsun, yapılacak sonuçta, daha çok sırasıyla başıma gelen olaylara canım sıkıldı.

  12. #32

    Üyelik
    27 Eylül 2013
    Geçmiş olsun kardeş. Canın sıkılıyor belli. Ama motor artık 7 yaşına gelmiş. Yeteri kadar eziyet çekmiş bi salsın kendini artık :d evrene pozitif enerji gönderki pozitif grlsin sana. Ama 474+kdv alırız. Devam ettirmek istemezsen çöp poşetiyle geri veririz naparsan yap sonra demekte nedemektir. Motoru sökmekte bişey yok. Ben söküp sana vereyim. Sen o parayı alma benden ozaman. Honda bazı konularda çok canımı sıkmaya başladı.

  13. #33
    scorpions_59 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Eylül 2009
    Şehir
    tekirdağ
    Motosikleti
    racer 200_discovery150_cbf 150_cbr 250_
    Teşekkür ederim.

    Evrene mesajı göndericem

    Honda 'nın diğer ustalara göre daha maliyetli yapacağını azbuçuk tahmin ediyordum ama söktükten sonra toplamayacağız demeleri saçma.
    Gel alayım seni kucağıma der gibi oluyor.

    Blok parçalı haldeyken hangi usta tamiri kabul eder, bunu Honda biliyor.

  14. #34
    scorpions_59 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Eylül 2009
    Şehir
    tekirdağ
    Motosikleti
    racer 200_discovery150_cbf 150_cbr 250_
    selam arkadaşlar,

    son durumu paylaşmak istedim belki başka birisine yardımı dokunur.

    sorun büyükmüş ,motor açıldı dün usta gösterdi zarar gören parçaları,
    açıkçası çok bilgim yok ama yinede hasarlı olduğu belliydi .

    üst kapak değişecek,krank kırmamış ancak oda değişecek ,bu krangı istersen takarım ama garanti veremem yolda bırakır dedi lök lök ses geliyor,
    egzantirik milinin yuvası ve mil hasarlı ,yağ pompası değişecek ,contası falan derken sadece parçaların toplam fiyatı 4750 tl.

    doğal olarak fazla geldi ,başka bir çözüm arıyoruz ,yine yazarım son durumu.

    bu kadar çok nasıl hasar aldı bilmiyorum.

    ustamın ilk sorduğu ,motosiklet düştü mü oldu, olsa olsa ondan olur diye düşünüyorum dedi,
    düştüğünde yağın hava yapma olasılığı var ve pompaya arıza verir sonrasında yağsız kalma olmuştur dedi.

    yukarıda yazmıştım, bu olay olmadan bir gün önce ayaklık tarafına devrilmişti.

    iki tane cbr parçalamış oldum böylece.
    sanırsam bu iş bana göre değil, henüz karar vermedim ama durum netleşsin bir karar alacağım.
    ya araba yada cbf 150 alabilirim.

    kazasız sürüşler dilerim.

  15. #35
    snappy x - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Haziran 2014
    Şehir
    çorlu
    Motosikleti
    CBF150
    hocam onu tamir ettirmeyi bırak 3 bin daha ekle ben sana cbf satayım? (felaket tellalı mode on)

  16. #36
    scorpions_59 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Eylül 2009
    Şehir
    tekirdağ
    Motosikleti
    racer 200_discovery150_cbf 150_cbr 250_
    Alıntı snappy x adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hocam onu tamir ettirmeyi bırak 3 bin daha ekle ben sana cbf satayım? (felaket tellalı mode on)
    Yarın akşama gidicem, açıkçası benimde aklımda elden çıkarmak var ama usta ne diyecek bakalım.

    Sonrasında görüşürüz, aklımda rtr 180, winner 200 ve Cbf var eğer bu şekilde satarsam. Belki biraz para ekleyip inazuma alırım, şuan kararsızım.

  17. #37

    Üyelik
    03 Aralık 2013
    Şehir
    Ankara/mamak
    Motosikleti
    yamaha ybr 125
    Oncelikle gecmis olsun, ustaya saticam demeyin 1 olan hasara 10 deyip ölu fiyatina almak istiyebilir. Cbr 250 2 noktadan sorun cıkarir genelde egzantrik gergisi ve krank, yolda sürüs halinde normalden daha titresimli çalısma v.s hissetinizmi gergi zinciri salmis olabilir, iyi ihtimalle sente atlamıstır ve sübablar yamulmustur.
    Kötü ihtimal krank arızası, etek yada yatak sesi vardır. sizin orada ustalar ne kadar alıyor bilmiyorum ama genelde parca tutari kadar usta iscilik alir ustaniz saglamsa sorunsuz binmeye devam edersiniz.

  18. #38
    scorpions_59 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Eylül 2009
    Şehir
    tekirdağ
    Motosikleti
    racer 200_discovery150_cbf 150_cbr 250_
    Alıntı ramazan_06 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Oncelikle gecmis olsun, ustaya saticam demeyin 1 olan hasara 10 deyip ölu fiyatina almak istiyebilir. Cbr 250 2 noktadan sorun cıkarir genelde egzantrik gergisi ve krank, yolda sürüs halinde normalden daha titresimli çalısma v.s hissetinizmi gergi zinciri salmis olabilir, iyi ihtimalle sente atlamıstır ve sübablar yamulmustur.
    Kötü ihtimal krank arızası, etek yada yatak sesi vardır. sizin orada ustalar ne kadar alıyor bilmiyorum ama genelde parca tutari kadar usta iscilik alir ustaniz saglamsa sorunsuz binmeye devam edersiniz.
    Teşekkür ederim,

    Ustam sağlam işinin ehli, bilgili fakat fiyatı çok ucuz tuttu bu şekilde satmak için, bu yüzden kararsızım.
    Yaptırırsam zaten bineceğim, sorunsuz halledeceğinden eminim.

    11-12 bin TL'lik bir motor için, parça fiyatı 5bin çıkması çok kötü bir durum, Allah korusun birde kaza yapmış olsam ne olacaktı?
    Arızalı, değişmesi gereken parçaları gördüm, fiyat çıkarmış, onuda İnternet üzerinden baktım anormal bir durum yok.

  19. #39

    Üyelik
    17 Şubat 2019
    Yerinde olsam sağlam parçaları parçalar satarım yada o usta alıyorsa direk komple ona satarım üzerine artık ekler başka motor alırım yarı yarıya parça fiyatı gelmiş + buna işçilikte var ee zaten kaç yıllık motor

  20. #40
    scorpions_59 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Eylül 2009
    Şehir
    tekirdağ
    Motosikleti
    racer 200_discovery150_cbf 150_cbr 250_
    Alıntı motohazar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yerinde olsam sağlam parçaları parçalar satarım yada o usta alıyorsa direk komple ona satarım üzerine artık ekler başka motor alırım yarı yarıya parça fiyatı gelmiş + buna işçilikte var ee zaten kaç yıllık motor
    Aslında bende öyle düşündüm ilk başta ama sonuçta yine motosiklet alacağım, şimdi yenilenmiş olacak ve kozmetikte sorun yok sadece zincir değişimi lazımdı.
    Yarın muhtemelen sonuçlanır, görüşeyim ustamla.


    BLUE MOTOR - Benelli - RKS - KUBA
    Leoncino
    Daelim Motosiklet
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)