Hyosung gv 250 tek silindire düşme tekleme sorunu
-
Merhabalar Hyosung gv 250 2013 model sahibiyim motor rölantide sanki elektrik gitmiş gibi tek silindir kapanıyor. 2 3 saniye sonra tekrar devreye giriyor. Bazen 10 saniye girmediği oluyor. Yüke binince de kalkışlarda tek silindire düşüyor zorlanıyor. Gazı 5 6bin devire kadar verince birden devreye giriyor 5 6 bin devirde kalkış yapmak zorunda kalıyorum. Sorun nedir var mı daha önce başına gelen. Akü büji piposu Bujiler buji kabloları değişti. Oksijen sensörleride değişti. F1 ışığı arada kısa zamanlı yanıp sönüyor düşük devirde kullanınca. Yüksek devirde bir sıkıntı yok tekleme vs yapmıyor. Benzin kokusu ve öksürme yapıyordu oksijen sensörü değiştikten sonra kesildi fakat silindiri neden kısa süreli kapattığını bulamadık. Yardımcı olursanız sevinirim şimdiden teşekkürler.
Reklamlar
-
Neredesin? İzmir'e yakınsan motomania ile iletişime geçmeni tavsiye ederim...
-
İzmirdeyim tam olarak nerede pazartesi giymeye çalışırım
-
Bu arada, F1 degildir o isik muhtemelen FI (Fuel Injection) isigidir.
-
Muhtemelen, oksijen sensörü arızası veriyordu değiştirdik her ikisini şu an herhangi bir arıza kodu vermiyor dediğim gibi tekliyor
-
bobin arızası olabilir FI lambasının ne söylediğine bakmak lazım
-
hattoi adlı üyeden alıntı
Neredesin? İzmir'e yakınsan motomania ile iletişime geçmeni tavsiye ederim...
R25 in stop ampulünü değiştirmek için motoru arka teker üstünde dik hale getirip sallaya sallaya vura vura 4-5 kişi tutarak ampul değiştiren motomania mı?
-
uzay gemisi adlı üyeden alıntı
R25 in stop ampulünü değiştirmek için motoru arka teker üstünde dik hale getirip sallaya sallaya vura vura 4-5 kişi tutarak ampul değiştiren motomania mı?
Hahaha evet galiba onlar
Hyosung konusunda bayağı tecrübeli bilgili bir sahibi var. O konu için tavsiye ediyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:11 ----------
dogusozdemir adlı üyeden alıntı
İzmirdeyim tam olarak nerede pazartesi giymeye çalışırım
Gaziemir'de, google a "motomania İzmir" yazarsan konumundan telefon numarasına kadar çıkıyor hangisi kolayına gelirse, önden ara görüş telefonda.
-
ogzcngdk adlı üyeden alıntı
bobin arızası olabilir FI lambasının ne söylediğine bakmak lazım
FI ışığı yanmıyor dediğim gibi söndürdük oksijen sensöründen yanıyordu
-
Aynı problem bende de var. Yarın motomania'ya götüreceğim. Sizin motor şu an ne durumda. Ne yaptınız ettiniz ?
-
Hyosung konusunda Antalya’da bir usta var. Telefondan bile direk teşhis yapabiliyor. Ondan şaşmayın.
Yunus Emre Bünyat. Yıllar önde hyosungumdaki problemi telefonda 3 dakikada cozup parcayi gondermisti. Bilgili ve yardimci oluyor.
0 (551) 989 31 21
-
Gaz telim kopmuştu yenisini alıp taktım takarken tps sensörünü ayarladım ve gaz kelebeklerini eşitledim biraz daha iyi oldu oldu. Nerdeyse yok denecek kadar azaldı.1 2 haftaya götürücem bende motomaniaya işlerim yoğun şu anda
-
Ben gelismeleri buraya yazarim sonuç aldıkça o zaman. Gaz kelebigini kontrol edeyim.
-
highlore adlı üyeden alıntı
Ben gelismeleri buraya yazarim sonuç aldıkça o zaman. Gaz kelebigini kontrol edeyim.
Teşekkür ederim, sorun aynıysa gelişmeleri bekliyorum
-
11 Haziran 2019, 20:58
#15
kardeş onlarda ateşleme tek pickup üzerinden yapar cdi beyninde sıkıntı olabilir beyni bi sağlamıyla test et düzelmesse kesinlikle pickup ağrızalıdır kimi yerde okuyucu göz de denir diğer marka motorlarınki uyar iyi bi usta bulabilirsen kesip yenisiyle değiştirebilir statörle birleşiktir statör değiştirmene gerek yok
-
11 Haziran 2019, 21:22
#16
murat682 adlı üyeden alıntı
kardeş onlarda ateşleme tek pickup üzerinden yapar cdi beyninde sıkıntı olabilir beyni bi sağlamıyla test et düzelmesse kesinlikle pickup ağrızalıdır kimi yerde okuyucu göz de denir diğer marka motorlarınki uyar iyi bi usta bulabilirsen kesip yenisiyle değiştirebilir statörle birleşiktir statör değiştirmene gerek yok
Tam olarak nerede bulunuyor ve testini nasıl yapabilirim?
-
13 Haziran 2019, 16:26
#17
Benzer bir sorun bende de vardı hava filtre selonoidini kontrol edin bir de boğaz kelebeklerinin altında hava basıncını ölçen sensörler var onları bir kontrol edin tahminim hava filtre selonoidi olabilir yüksek devirde gazı açtığınız için boğaz kelebekleri açılıp içeriye daha fazla hava alıyor düşük devirlerde havayı selonoid valf yardımı ile sağladığı için yeterli havayı almıyorsa kesilme boğulma yapıyordur ben deneye deneye çözdüm 8 set buji değiştim bütün sensörleri tek tek temizledim boğza kelebeği ni temizlettim en son selonoid valf i değiştirdim düzeldi
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler