Bugün servise bıraktım. Ayrıntıları paylaşırım sizlerle.
Bugün servise bıraktım. Ayrıntıları paylaşırım sizlerle.
Debriyaj çekiliyken gaz vermeden deneyin. Aragaz vermeyin yani zaten kaydırmalı debriyaj var ama siz kompresyona binmesine müsaade etmiyorsunuz. Belki orada beyin farklı tepki veriyor olabilir.
servise bırakmış çıkar orda derdi neymiş eğer resmi servisse vardır diagsonic makinaları falan beyne girip bakarlar olmadı yeni yazılım atarlar.
Konuya yazmak için sorunun tamamen çözüldüğünden emin olmak istedim. Servise götürdüğümde aynı sorundan orda bulunan bir duke 250 vardı. Motoru bıraktım, yazılım güncellediklerini söylediler. İlk bir hafta hiç bir sorun olmadı fakat bugünlerde tekrardan başladı aynı problem; stop etme ve soğukken tek marşta çalışmama. Rodaj bitimine az kaldı, servise götürmek için rodajı bekliyorum. Sorun tekrar ederse bu defa yağ pompasını kontrol edeceklerini söylediler,bakalım.
Pulsarlarda hareket halinde debriyaj çekince stop ediyordu rolanti motoruna yazılım ile ayar çekilip düzeltiliyor eğer herhangi bir arıza söz konusu değil ise yazılım ile düzeltilebilir ama ktm artık çok cıvıttı hele 390 larda amma sorun bajaj dominarda böyle sorun yaşamadı aynı fabrikadan çıksalarda bajajdan daha pahalıya satıp bu kadar sorunu anlam veremedim eskiden motorlar toplanınca farklı bir yerde ktm teste tabi tutuyor gibi söylemler vardı hiçmi test etmiyorlar şu 390 ları anlam veremiyorum
Bir diğeri ise motor 3 den 1 e atılmaz hele motor hareket halinde ve 3 vites devrindeyse kesinlikle şanzumanın dişlilerini yer bitirirsin artı olarak anlık teker kitlemene,savrulmana,düşmene veya kaza yapmana neden bile olabilir her vitesin belirli devrine düşmeden vites küçülme
bu kadar sorunlu ktm ıle 3 ayda 9000 yaptım. neymıs o kadar sorun merak ettım. bu motor recall yemedı henuz caponlar gıbı yolda bırakmadı. hayvan gıbı az yakıo ve sınıfının en ıyı ara hızlanmasına sahıp. dolu da. so what?
Önümde hareket halindeyken blok patlatanı gördüm forumdan heka olması lazım nickli arkadaşın blok patlattı belirli zorlu süreçten sonra motoru iade edip yenisini aldı yeni motorda blok pattattı sonra parasını aldı forumda konuları mevcut ktm facebook grubunda blok patlatanlar blokta çatlama yaşayanlar ve stop etme sorunlarıda mevcut hatta yakın zamanda motorunun arızasını bir türlü çözemeyen bir arkadaşta konu açmıştı
Yolların Kralı Değil ! Kuralı Vardır..
3-4 kısı bayag cokmus. 2008 honda cbr 1000rr hakkında goruslerın nedır? bronz renk motoru olmayıp ayakta kalan var mı, ben yok dıye hatırlıyorum. ya da seneler sonra frenden recall yıyen suzukının agır babaları mesela? 2015 model r1 sanzuman recall u ? gıbı gıbı. 2-3 tane ornek vererek bır model kotulemek bana sacma gelıyor . sorry. dedıgım gıbı ben kullanıyorum ve bu motor 28lere satılınca bıttı hemen zaten,40 oldu sıfırı suan. fp harikaydı. munferıt olaylarla karar vermem ben olsam.
Tatmin olman için gelmiş geçmiş bütün sorunlarımı yazmam gerekiyor o kısmı pek anlamadım.Sorun olmadığını savunduğun konuda bile konu başlığının bir sorun olduğu bile farketmemen çok ilginç Yada sende sorun olmayınca bütün motorlar sorunsuzmu oluyor.Mesala yarın yolda giderken blok patlasa ne yapacaksın.Sence bu kadar para verim kalite diye alınan bu motorların bu kadar sorun çıkarması normalmi sonuçta biz kullanıcıyız 390 ların blok patlama olayı türkiyede hiçde azımsanacak sayıda değil google a bir sor bakalım bir kaçtane örneklemi kısıtlı dünya genelinde ne kadar sorun yaşayan var burda asıl mesele şu markada bu var bunda bu var demek yerine ktm neden gerekli özeni göstermiyoru tartışmak gerek ben daha blok patlatan bir dominar görmedim 3 seneye yakın pulsar 200 ns kullandım o kadar sorunla karşılaştım 7 aydır 150 lik çinliye biniyorum sofır sıkıntı kafam o kadar rahatki bak motoru 3.750 tl ye aldım şimdilik sıkıntı sıfır bu neden 30-40 binliralık motorda olmasın
Yolların Kralı Değil ! Kuralı Vardır..
degerlı kardeslerım demek ıstedıgım su. farzı mısal yamaha 25 serılerı . 3 tane recall yedı kı bırı yanlıs hatırlamıyorum yag pompası. recall a kadar o sekılde kullanıp sorun yasayan cok oldu. ama sonrakı serılerde duzelttıler. yanı bu tur munferıt sorunlardan dolayı yok lan alınmaz bu denılecek sorunlar sorunu bır motor degıl dıyorum. ben ve bırkac arkadasım cok memnunuz acıkcası motorumuzdan. kronık bır sorun degıl kı basımıza da gelmedı yukarıda ornek verdıgım motorlar gıbı. anlatmak ıstedıgım bu yoksa her motorda ufak da olsa bazı sorunlar cıkıyor bu benım 10.motorum sorunsuz olan hıc cıkmadı acıkcası
Dün 1000 bakıma girdi motorum ve servis bana da aynı şeyi söyledi. Şuan herhangi problem yok motorumda ve bir iki sorun motorun bende yarattığı hazzı baltalamıyor. Duke dan çok memnunum. Daha önceki motorlarım mt-125 ve mt-25 di, iki motordan da kat kat zevkli olduğu aşikar.
2018 model bir Husqvarna Svartpilen aldım. Oda Duke 390 ile aynı motoru paylaşıyor
Henüz 57 km'de. Debriyaja basıp vites küçültüğümde motor kendi kendine kapanıyor.
Duke 390 stop etme olayını yaşayıp, çözen oldu mu? Oldu ise nasıl?
Gördüğüm kadarıyla sorunlu motor. Yurt dışında da öyle. Bu, alınca yüzde yüz sorun yaşayacaksınız demek değil, sadece sorun yaşama ihtimaliniz diğer motosikletlerden fazla demek.
Üstelik kaç senedir üretilen model. Çoktan halletmeleri lazımdı. Ancak benzer sorunlar sürekli dile getiriliyor.
"birçok modelde var böyle" şeklinde geçiştirilecek bir durum değil bence.
Ben de 2016 Duke 390 bs3 kasa aldım yaklaşık 2.5 ay kadar önce. Yağa su karışma problemi ile teslim aldım motoru. Çözerim basit iş demiştim ama günün sonunda yağ keçeleri değişti, olmadı, silindir üst kapak contası da değişti. Mekanik kısmı halloldu gibi ancak motorda aldığım günden beri stop etme problemi var ve bunu hala çözemedik. Bakmadığımız yer kalmadı gibi. Rölantide bırakırsak max 10-15 dakika dayanıp stop ediyor, bobine ateşleme gelmiyor bir süre. Sürmeye kalkarsak birkaç dakika içinde stop ediyor ve yeniden ateşlemenin gelmesi 20-25 dakikaları buluyor. Konunun detayı da şurada mevcut:
http://www.motosiklet.net/forum/nake...ml#post4647770
Yardımcı olabilecek arkadaşlar varsa çok sevinirim.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)