Merhaba,

2006 Model Motorumum Yedek su deposu iptal edilmiş, şişme yapıp kapak fırlatıyormuş vs. Direk radyotör üzerinden devir daim yapması yeterliymiş, nerde okursam herkes aynısını yapıyormuş istersem bakabilirmişim.

Şimdi siz değerli tecrübeli arkadaşlara soruyorum, doğrumu ?

Birde Havafiltresi yok, karbüratör arkası açık??? Burda bir filtre olması gerekmiyormu, ben mi salağım ???

Motoru Hikayesi, arzu eden okuyabilir :(

iki ay önce aldım, başımdan geçenleri önce kısaca özetlemek isterim.

Motoru ilk aldığımda ustadaydı, yeni yapıldı herşeysi sadece ön amatisör keçeleri değişicek parça bekliyorum sana haber vericem dedi.

Ben Motoru aldım, gündüz işten eve, evden işe günlük 10 km yol sadece. Bir hafta boyunca. Sonra bir akşam yola çıktım, yaklaşık 30km gittim durdum ve far aküyü bitirmiş. Aradım ustayı konjektör dedi. Ertesi gün Motoru bıraktım ve 10 gün parça bekledik. Parça geldi, takıldı gittim Motoru aldım. Akşam yola çıktım, 35-40 km gittim sigorta attı. Aradım Ustayı Fan a giden kabloyu sök dedi, ön fren müşürüne giden kabloyu sök sigorta tak dedi. Taktım çalıştı. İşimi hal ettim döndüm. Ertesi gün Marj basmadı, gelip aldılar motoru, marş motorunda bir vida varmış titreşimden çıkıp içine düşüyormuş onu sabitleyip inşallah yarın geri vericek.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:00 ----------

Sanırım yanlış sordum.

Aldığım Regal Raptor Marka 2006 Model DD 250 9E Motorum da su tankı iptal edilmiş. Usta ise bunu herkes yaptığını söylüyor. Şişiyormuş, kapak atıyormuş.

Ne gibi bir açıklaması olabilir? Başka iptal olan var mı acaba?