Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

YBR Elektrik arızasına çözüm bulamıyorum. Bilenler lütfen yardım edebilir mi?

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    cem_bloodz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ekim 2013
    Şehir
    İstanbul/Ortaköy
    Motosikleti
    Jawa250, CGL2003, CGL2005, GT250, Bajaj, YBR
    2008-2009 model yuvarlak farlı yamaha ybr


    Uzun zamandır yoktum, bu sorunu çözecek aklıma burası geldi ybr kullanıcılarından yardım bekliyorum.
    Motorum yuasa akünün değişim zamanı gelmesiyle beraber yeni akü aldım abuş yada vlm türevi bir markaydı. yeni aküyü taktıktan sonra aradan geçen 2-3 ayın ardından motorun marşı zayıflamaya başladı. ayak marşıyla kullanmaya devam ettim bi süre. bu süreçte motor gezip geldiğimde kontağı kapatıp tekrar marşa bastığımda çalışıyor sabah tekrar bitiyordu. aküyü aldığım yere götürdüm akü bozuk dedim senin motorun aküyü fazla şarj etmiş dedi, bi akü daha aldım kullandım 2 ay sonra o da aynısını yaptı. sargı konjektör değiş dediler yan sanayi alıp taktım bu sefer motor hiç çalışmadı. normalde aküyü söküp hiç takmadığımda ayak marşıyla sorunsuz çalışan motor aküyü patlama ihtimaline karşılık sökünce çalışmıyor artık.

    Yeni orjinal sargı konjektörün fiyatı çok pahalı olduğu için bütçem buna yetmiyor şuan ayak marşıyla çalıştırabiliyorum ama rolantide yanan far korna biraz gaz verince komple kesiliyor.. Bunun çözümünü bilen var mı ne gibi bir sorunum olabilir neresine bakmalıyım?

    Kaliteli akü
    orjinal sargı
    orjinal konjektör
    tesisat kabloları?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    07 Nisan 2013
    Şehir
    Kırklareli Babaeski
    Motosikleti
    Mh Drift 125>Rx3i Evo Abs
    İlk motorun ürettiği voltaja bakın rolanti 13.5 civarı olmalı maxta 14.7 lere çıkmalı

  3. #3
    kurubuz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Aralık 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CBF1000FA
    Alternatör arızası olsa aküsüz çalışmazdı. Rölantide farların çalışıp gaz verince çalışmaması, akünün fazla şarj ile bozulması geriye sadece tek şüpheli bırakıyor. KONJEKTÖR.

  4. #4
    cem_bloodz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ekim 2013
    Şehir
    İstanbul/Ortaköy
    Motosikleti
    Jawa250, CGL2003, CGL2005, GT250, Bajaj, YBR
    önceden aküsüz çalışıyordu yalnız şuan aküyü söktüğüm zaman çalışmıyor, bu arada ben bana sorunu söyleyenlere pek inanmıyorum açıkcası çünkü hepsi kendi hatasının üzerini kapatmak için suçu diğerine atıyor gibi o yüzden buraya yazdım
    İTLİK VE SERSERİLİK

  5. #5

    Üyelik
    07 Nisan 2013
    Şehir
    Kırklareli Babaeski
    Motosikleti
    Mh Drift 125>Rx3i Evo Abs
    aküuyü sökğnce bujinde elektrik yoksa statör olabilir

  6. #6

    Üyelik
    15 Şubat 2017
    Motosikleti
    xv250
    1 akünün bozuk olduğunu nasıl anladın 2. sargı ne alaka ? . kutup başlarına vazelin sür bir de öyle kullan bir süre

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:04 ----------

    tabi önce güzel bi şarj ettir imkanın varsa sonra vazelin sür aynı sorun bende de vardı vazelinle çözdüm


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)