Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Kawasaki ZZR 1100 Zamanın Efsanesini İnceliyorum

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    mrt20 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Aralık 2011
    Şehir
    Denizli
    Böyle motoru söküp takabilen kullanıcılara acayip özeniyorum lan.
    Biz benzini koyup biniyoruz. Ne yetenek var ne el becerisi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    KoJima - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2018

    Devam Ediyorum

    Hepinize Teşekkür ederim değerli yorumlarınız için, Hevesime destek olmanız çok güzel. Resim olarak pek detay yakalayamıyoruz keşke en başından video olarak çekseydim ama birdahakine o şekilde yapacağım ve daha derinlemesine her şeyi kaydetmek gerek aslında.
    Motorun yataklarını hallettikten sonra grank ve dişlileri takıp kapattım. Tabi bu kısımda resim çekmeyi akıl edemedim. Lakin önceki resimlerdende göreceğiniz üzere çok komplike bir sistem değil. Grank piston kolları vidalı bu güzel, (jonta seti) kendi parçalarını bulmak mümkün olmadığından sıvı jonta ile kapattım. Eskiler sıvı jonta o zamanlar yoktu sanırım yada bilinmiyordu jonta kağıdı alır kartonumsu yağ sızdırmayan bir kağıt motorun şekline göre kesilir araya konulurdu. Motor içerisinde yağ dolaşımı için çok güzel sistem mevcut. Birde blokları kapattım ama çevrede çok yalama olmuş vida yuvası var önem arz edenleri yeni yuva açarak yada vidayı yatsılaştırarak veya hutta yuvaya yiv yay ekleyerek halledeceğim. Eskiler böyle yapardı yeni sistemler ne getirdi bilmiyorum onuda incelemeliyim.







    Yağ oradan oraya borular ve millerin içi aracılığıyla dolaşıyor ve dışarıdan hortumla motorun şanzımanından pistonlara kadar devir daim içerisinde hoşuma giden bir sistem. Tamirci olmadığım için teknik terimleri bilmiyorum ama önemli olan sonuca ulaşmak. Motor bloğunu şaseye taktım. Pistonları taktıktan sonra piston yatağını oturtmak bir hayli zordu. 4 piston biri girse diğeri çıkıyor tek kişiyken bayağı zorladı beni. 1 4 ve 2 3 pistonlar aynı anda hareket ediyor. Burada aklıma takılan bir nokta var.
    Pistonlar 250cc motordan bahsediyorum, 2 piston aynı anda inip çıktığında buna 360 sistem deniliyor. Biri aşağıda diğeri yukarıda 180 sistem ve 270 var birde biri yukarda diğeri yarıda. Bu 3 sistemi incelediğimde aynı anda hareket eden pistonların daha fazla güç sağladığını keşfettim.

    180 sistemde pistonun 1. Yukarıda inerken benzin alıyor 2. Sıkıştırma yapıyor ve patlıyor 1. Yukarı geldiğinde eksozdan yanmış benzini atıyor ve inerken benzin çekiyor. 2. Yanmış benzini atıyor ve inerken oda benzin çekiyor, Burada grank kolu 2 kez patlamadan inerken 2 kez işlemler için iniyor. Yani pistonlar her üst ölü noktaya geldiğinde patlamıyor. Emme zamanı patlama zamanı sıralı.

    270 sistemde 180 ile aynı yalnızca zamanlamada farklılık var ama sonuç aynı.

    360 sistem işte bu çok farklı. Çünkü pistonlar aynı anda hareket ettiği için pistonlar her üst ölü noktaya geldiğinde patlama oluyor. 1. Patladı o sırada 2. Emmeyi yapıyor. 2. Sıkıştırıp patlıyor o sırada 1 emme yapıyor. Yani 360 sistem diğerlerine göre tork bakımından daha güçlü tabi eksi olarakta daha fazla benzin yakıyor diye düşünüyorum. Aşağıda görselleri inceleyin anlicaksınız.





    Şimdi zzr 1100 motorumuzda 1 4 ve 2 3 pistonlar aynı anda hareket etmesi avantajmı dezavantajmı bilemedim. Bazı hareketleri kavramak ve tam anlayabilmek için kafamda yoruyorum.
    Motorun en önemli olduğunu düşündüğüm kısımdayım buradaki her şeyi resmedip sente subap ayarına kadar her şeyi daha detaylı anlatmaya çalışacağım.



    Şimdi burada Kam mili aynı zamanda Ekzantirik mili, subap mili ne çok adı var 2 adet birbirine zıt buda 360 sisteme benzettim sentesinde sıkıntı çekmicem sanırım. Ekzantirik zinciri ve gergileri gerginin biri dışarıdan vidalanan aracı ile baskı alıyor.



    İşte yine bir şey öğrendim bu çok güzel. Sırf adını öğrenmek için atladım motoruma (kız kardeşimin motoru) Abi nerdesin gezecem hadi diye tahriklerine rağmen tamircileri dolaştım bir çoğu bilmiyor ama neyseki 1 ustadan öğrendim adını. Şim, Subap ayar şimi.




    Bu yuvarlak parça subapların iticiye vurduğu yerde arada duruyor. Çok önemli olduğunu düşünüyorum keza saniyede kaç kez vurduğunu düşünürsek sağlam ve özel olmalı kanısındayım. Şim le ilgili çok fazla detay bulamadım ama sağlam olması temel özelliği belliki. Üzerinde 4 ve 5 yazıyor ben bunun 4,5 olduğunu düşündüm çünkü ölçü değerleri bu şekilde. 3 3,15 3,5 4 4,5 gibi. Yani tornacıda yaptırmak sağlıklı değil çünkü bu parça su çeliğimi, hava çeliğimi yada nasıl bir işlem görmüş öğrenmem gerek.





    Her subapta olması gerek tabi bende 1 tane eksik 9 u tamam 1 eksik. Düşürdümmü acaba dedim ama imkan yok. Çünkü hem kenarlardan tırnaklar tutuyor hemde üzerinde subap kolu var. Daha öncesinde takmamışlar şuradan anladım buraya vurmuş belli. Çalışmasınada engel değil aslında sadece 1 pistonda eksoz subabı ufak hatayla çalışıyordu demek ki. Ama tabi ben takıntılı birisi olarak bu durumu çözeceğim. Herhangibir arabadan 4,5 oranı Temprada kullanılıyormuş bir tane bulup bakacağım. Sonra daha detaylı toplamaya başlayacağım.
    sey_47, kaanklky, matrax33 ve 2 diğerleri bunu beğendiler..

  3. #23
    YBRMANİA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Kasım 2011
    Şehir
    AnTALYA
    Motosikleti
    HONDA CBR 1000RR(14)-YAMAHA YBR(12)
    harika bir uğraş ,emeğinize sağlık.takipteyim.

  4. #24
    matrax33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Haziran 2016
    Şehir
    Kütahya
    Motosikleti
    ktm 400 sxc
    Şim işi biraz ince ve detaylı. Önce motorun subap ölçülerini bulmalısın. Sonra kendi motorun mevcuttaki ölçülerine bakıp, aradaki farka göre her subap için ayrı şim kullanmalısın. Zzr içinde illaki hazır şim setleri vardır. Onlardan edinebilirsin. Veya hiç uğraşma referans ölçülerini üst kapakcıya ver tertemiz milimetrik ayarlayıp sana teslim etsin.
    Ayrıca üst kapağın yüzünü ölçtürüp gerekiyorsa taşlattırmanda gerekebilir.

    Bloklara kullandığın sıvı conta başını ağrıtabilir. Eski ustalar sıvı contayı bilmediğinden değil iş görmediğinden kullanmazlar.



    Yatakları hallettim demiştin, bulduğun yatakları rastgele eksik olana takmışsan hata etmiş olabilirsin. Onlarında ayrı ayrı ölçüleri numaraları, hatta krank kol keplerinin tork değerleri var.

    Bu üst kapak ve yatak meselesi çok önemli. Motorun yürümesi için atlanmayacak detaylar.

    Kolay gelsin.

  5. #25
    KoJima - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2018
    Teşekürler, Yataklardaki tork değerleri ve ebatları 1 3 5 ve 2 4 farklı neyseki şansıma üzerinde orjinal kol kepleri vardı. 1 3 5 e ait olan 2 tanesi sonradan tornacıya yaptırılmış. Ben o ikisini buldum. Orjinalini birebir aynı değerlerde o yönde sıkıntım yok. Ama dediğiniz gibi subap ayar şimi başımı ağrıtıyor. Fabrika çıkışında emme subap şimleri 8 i aynı, eksoz subap şimleri 8 i aynı ölçülerde olur. Şimleri elime aldığımda emmeler kendisini belli ediyor. Ama eksoz subap şimlerinde sıkıntı yaşayacağım belli. Birde zamanla subap ayarı bozulduğu için değişik değerlerde şimler takılıyor. Bu nedenle eksoz subap şimlerinde ölçüler farklı gözle görülmüyor kumpas ile anlayabiliyorsunuz.
    3 Gündür aramadığım yer kalmadı. Otomobil şimlerine baktık kapakçılarda hiç biri uyum sağlamıyor. Motosiklet tamircilerinin hangisine gitsem oooo zzr 1100 onun hiç bir parçasını bulamıyoruzki. Ancak servisine getirtirsin düşüncesinde herkes. Bir kaç motosiklet alıp parçalayıp satan kişiler buldum onlardan çıkarsa şansıma devam edecez bakalım.

  6. #26
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı KoJima adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şimdi zzr 1100 motorumuzda 1 4 ve 2 3 pistonlar aynı anda hareket etmesi avantajmı dezavantajmı bilemedim.
    Her mühendislik konusunda olduğu gibi avantaj dezavantaj karışık.

    Ancak bahsettiğiniz düzen, Tofaş kuş serisi dahil hemen hemen tüm düz dört silindirli araçta aynıdır. Hem ateşleme, hem de piston hareketi kısmen dengelidir. Krank mili üretimi ucuzdur.

    Yamaha crossplane gibi daha ilginç ve ender düzenler de mevcut tabii ki.

  7. #27
    KoJima - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2018

    Sente Ayarı

    Merhaba arkadaşlar, şim ile ilgili uzun bir süreçten sonra farklı çözümler aramaya başladım. Tornacılarda çeliği sertleştirme yöntemi denediysekte çokta sağlıklı olmuyor. Şimdilik deneme amaçlı bir matkabın ucunu keserek şim oluşturdum. Bu çok sağlıklı değil ama yinede bir süre idare edebilecek sağlamlığa sahip, keza amacımız motoru çalıştırmak. İlerleyen zamanda zırh çeliğini cnc ile şim haline getireceğiz, o zaman tüm subab ayar şimlerini yenileyebilirim.
    Şimdi kendi yaptığım şimi kullanacağım. Şimler 2.20 milimden 2.82 ye kadar gidiyor. Piyano başlarının açısına göre çok ince ayar yapmanız gerekiyor. 2.20 civarında olanları eksoz tarafına takıyoruz sebebi ısınma nedeniyle genleşme. Subab ayarı piyano başlarınında eksantrik milinin bastığı başlarında hepsini ölçmek durumunda kaldım ve güzel bir ayar yakaladığımı düşünüyorum.








    Şimdi gelelim sente ayarına.


    Eksantrik milleri 2 amaçlı bu güzel ikisini değişmeli kullanabiliyorsunuz. IN ve Ex anladığım kadarıyla IN giriş karbüratör tarafı EX çıkış eksoz tarafı. Şimdi burada yardımınıza ihtiyacım var. Bu çark üzerindeki çizgi veya unsurlar sente ayarı için kolay bir yol sunuyor sanırım. Yardımlarınızı bekliyorum.
    Benim mantık yürüterek yaptığım sente ayarında.
    1 piston üst ölü noktada iken,aşağıya inerken IN eksantrik mili 1 giriş subabına basıyor içeri benzini alıyor.
    3 piston bu sırada piston yukarı gelirken eksoz subabına basıyor önceki yanmış benzini atmak için.
    2 piston benzini alıyor 1 patladı bu sırada.
    4 piston 1 görevinde tekrar.
    Yani bu sistem doğru gibi bunu yaparsam IN ve EX eksantrik millerinin çark üzerindeki çizgiler ikiside tam yukarı bakıyor. Bu çizgiler ikiside yukarımı, birbirlerinemi yoksa zıt yönleremi bakmalı.







    Buradada eksantrik zincirinin bağlandığı motordan gelen devir ile eksantrik millerini çeviren çarkımız var.
    oialdemir bunu beğendi.

  8. #28
    ftkrblt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Eylül 2014
    Şehir
    kütahya
    Motosikleti
    Tracer 900
    sevgili kardeşim kesinlikle yaptığın şey çok güzel,anca bana göre ana yatak ve kol yatakları komple değiştirsen daha iyi olur,ayrıca madem bu kadar söküp parçaladın motoru;pistonları güzelce temizleyip sekmanlarını yenile(sekman atmak),yağ pompa ve zincirini,su pompasını değiştir,belki masrafın artacak ancak bu şekilde çok daha uzun süre kullanabilirsin sorunsuzca,ayrıca triger zincirini değiştirmen,debriyaj tası ve balatalarını kontrol etmen ya da değiştirmen de çok güzel olur,motor bloğu açıldığında bu saydıklarım genellikle yapılır ki uzun süre araç hizmet verebilsin,eline sağlık şimdiden kazasız belasız kullanman dileklerimle...

  9. #29
    uzay gemisi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ocak 2017
    Şehir
    İstanblue
    Motosikleti
    09
    Hocam motosikletin service manuelini bulup indirirsen orada aklına takılabilecek bütün soruların cevabı nasil yapılacağı vs vardir

  10. #30
    matrax33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Haziran 2016
    Şehir
    Kütahya
    Motosikleti
    ktm 400 sxc
    tahmin yürütmek yerine motorun servis kitapçığına bakıp ayarlasan ? Matkap ucundan da şim yapmak yerine araçlar için kullanılan şimleri soğuk oyma yaparak çeliğine zarar vermeden tornacıda oydursan ?

    Matkap ucunu spriale değdirdiğin zaman onun çelik özelliği kalmıyor yanıyor. O şimler başına dert olur.

    O kadar emek harcıyosun marşa basıcaksın motor çalışacak sevimli sevimli gaza basıcaksın çat... Üst kapağı patlattın at motoru emeği çöpe...

  11. #31
    rebeka - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Ağustos 2014
    Helal olsun, böyle paylaşımlara hasret kalmıştık. Takipteyim

  12. #32

    Üyelik
    07 Nisan 2013
    Şehir
    Kırklareli Babaeski
    Motosikleti
    Mh Drift 125>Rx3i Evo Abs
    zamanım ve maddiyatım olsa en sevdiğim şey söküp paeçalayıp toplamak yer var alet var bilgi var zaman ve nakit yok :(

  13. #33
    KoJima - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2018

    Sente Tamam

    Teşekkürler, Servis kitapçığını incelemiştim lakin sente ayarını gözden kaçırmışım. Tekrar baktığımda motorla ilgili tüm ayarların içerisinde mevcut olduğunu gördüm. Tabi bizim toplama markaların servis kitapçıklarında göremediğim için. Şim 1 tanesi bu şekilde oda ilk çalıştırmaya yetecek sağlamlıkta. Keza bu şekilde yapan tamirciler var tornavida ucundan şim yapan. Amacım motoru öğrenmek kendimi geliştirmek ve sadece bir kez çalıştırmak, sonrasında eksik olan bir çok parçayı tamamlayacağım. Yani motoru tekrar parçalayıp video halinde daha detaylı anlatmak istiyorum.

    Tahmin yürüterek yaptığım ilk sente ayarı doğruymuş, keza mantık olarak ta böyle olması gerekirdi zaten.





    Senteyi hallettikten sonra ekzantirik milini tutan parçaların yuvalarında yalama olan yivler var. bunları yeni diş açarak içerisine yiv ekleyerek çözdüm. Her vidanın sıkma tork değeri var. Tork anahtarım olmadığı için bunları el kararı ayarlıyorum. Daha önceki jinlun motorunda tork anahtarı ile yaptığım değerleri el kararı yakalamıştım. Buna güvenerek bu motorda da değere yakını yakaladığımı düşünüyorum. Bu konuya pek değinmiyor ustalar tork anahtarı neymiş sık gitsin ama onlar yüzünden her motorda yalama olan yuvalarla karşılaşıyorum. Motor üzerindeki her bir vidanın tork değeri vardır. Aynı zamanda birebir aynı olan vidaları dahi söktüğünüz yere takmanız gerekir. Çünkü fabrika çıkışında bile o vidaların oturduğu yuvalara sıkıldığında tam uyum sağlar ve mikrometrelik değer farklılıkları oluşur. Hiç bir vida aynı değildir. İkinci kez farklı yere taktığınızda milimetrik farklılık oluşturursunuz tork değerini bilmeden de sıkınca yuvada yalama kaçınılmaz olur.


    Bugün kontak ile uğraşacağım, Aldığımdan beri kontağa anahtar değmedi inanırmısınız. Kontağı açtım gayet güzel direksiyon kili var onuda test ettim lakin öyle kaldı. Direksiyon kilidinde kaldı kontak. kilide geçmek için hafif bastırıyorsunuz. Açarken de aynı şekilde lakin açamayınca kontağı söktüm. Bu gün kontağı düzelteceğim. Burada değinmek istediğim bir konuda japon mallarının güzelliği. Her bir parçada toplama çin motorlarda gördüğüm parçalara kıyasla çok büyük kalite farkını görebiliyorsunuz. Kullanım ömrü 5 yıl olan parçalara bu motorda 50 yıl biçebilirim.


  14. #34
    KoJima - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2018

    Hidrolik Debriyaj

    Kontak sorununu şimdilik idareten çözdüm. Motorun çalışmasına engel olmayan durumları atlıyorum, keza motor çalıştıktan sonra atladığım sorunları halledeceğim.
    Hidrolik Debriyaj; Evet motorumuz hidrolik debriyaj sistemi ile çalışmakta. Telli sisteme göre daha konforlu tabi çok fark yok aslında. Dot4 Hidrolik yağ kullanıyoruz. Özetle fren sistemi gibi yağ basıncı ile balatalara baskı uygulayıp vites geçişimizi sağlamak amaç.
    Hidrolik debriyaj sistemimiz.




    Yağ borumuzda küçük bir sızıntı fark ettim. Bunu bakır lehim ile kapattırdım. Herhangi bir kaporta ustasına yaptırabilirsiniz. 5 tlye hallettik.


    Ara aparat bir kısmı hortum bir kısmı çelik boru. İçi delik vida ile bağlantılanıyor. vidanın içinden geçen hidrolik yağ baskı kısmına ulaşıyor.



    Burada tankımız var. İçerisine yağ eklenir ve zamanla kayıp yaşandığında buradan takviyelenir. Çoğu motorda fren sisteminde gördüğünüz gibi. İçerisinde baskı olduğundan vidalarını açmak çok zordur genelde yalamadır. Çözümü basit. Vidalara ve kapağa birkaç kez vurun baskı azalır ve vidalar sökülür. Yanda yuvarlak bir camı vardır içerisindeki yağ oranını görmeniz için ama çin malı motorlarda pek yok.





    Burada elciğe bastığımızda bu mil aracılığı ile tankın içine baskı uygulanıyor ve yağ basınçla aşağıya gönderiliyor.





    Bu tankın içi gerekli yağ bu küçük deliklerden takviyelenir.


    Burada ufak plastik soketli parçamız. Elcik basıldığında ucundaki plastik geri itilir ve temas sağlar. Bu debraja bastığımızda elektronik aksama bilgi yollar. Bir çok motorda fren bölümündede mevcut frene bastığınızda arka stop yanması için.



    İşte önemli parçamız. Yağ basıncı ile burada gördüğünüz yatak dışa doğru çıkar. Orta noktası mile baskı uygular ve motorun içinden geçen mil sağ taraftaki balatalara baskı uygular.


    Bu içi delikli vida içerideki havayı almak için, elciği pompaladığınızda buradan dışarı hava ve yağ çıkar. İçerideki hava tamamen çıktığında bunu sıkarsınız. Amaç içeride hava kalmaması.


    Debriyaj sistemi tam istediğim kalitede çalışmıyor bunu çözmek için parçaları inceliyorum. Elcik kısmında yağı baskılayan parçada sorun var onu inceleyip onunlada ilgili bilgi vereceğim…
    RoofRoof bunu beğendi.

  15. #35
    mutluemlak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Şubat 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    2021 r1250gs adw , vespa mickymause
    Süpersin tebrik ediyorum takipteyim.....

  16. #36
    cbr1100 xx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mart 2011
    Şehir
    şişli
    Motosikleti
    SUZUKİ HAYABUSA 2021 BLACK EDİTİON
    Tebrikler kolay gelsin ....

  17. #37
    Nasate - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2017
    Motosikleti
    Artık Yok. Kim bilir nezaman...
    Tebrik ederim büyük emek harcıyorsunuz Bitmiş halini merak ediyorum
    "Çok Bilen Çok Yanılır"

    Yürüdüğü yolda iz bırakmayan o yoldan geçmiş sayılmaz ...

  18. #38
    KoJima - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2018

    Hidrolik Debriyaj

    Hidrolik Debriyaj Sistemi tekrar test ettim halen baskısından memnun değilim. Dün segmanı açamamıştım bugün onuda hallettim bir sorun görünmüyor lakin baskı iyi değil. Bu pense lazım olduğunda bulunmayan ama hayat kurtaran bir alet. Kumpas gibi ne zaman lazım olacağı belli olmuyor. Onuda almış bulunduk böylelikle. Şimdi tankın içinde bu segman çok derinde pensesiz açılmıyor. içinde yiv vida önünde jonta ve yay mevcut. elcik basıldığında bu yiv ile tank içindeki yağı ileri baskılayarak aşağıya gitmesini sağlıyor. Bu akşam fren hidroliğini söküp karşılaştıracağım iç aksamları değiştirerek sorunu çözmeye çalışacağım. Gerekirse ön fren çalışmasın şu an lazım değil ama debriyaj şart.



    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:43 ----------

    Evet dün elciği test etmek için ön fren ile değiştirdim. Debriyaj elciği gayet güzel çalışıyor. Sorun büyük ihtimalle bu parçada. Baskı olduğunda bu yatağın öne çıkması gerek. öne çıktığında mile baskı uyguluyor oda diğer taraftaki baskı balataya. Aşırı sert yaklaşık 20 dakika pompalamama rağmen üst noktaya anca geldi. içeri tekrar girmesi için çok fazla baskı uygulamışımdır. Normalde bu yatağın biraz daha yumuşak olması gerektiğini düşünüyorum. İçine hava bastım lakin oynama yok. Fikirlerinize açığım. Birde bu parçanın adını bilen varsa araştırmam için. Teşekkürler...



    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:37 ----------

    Yan delikten eğimli bir tornavida ile yatağı dışa itmeyi başardım baya bir uğraştırdı. Yatak arkasında jontası ve yayı mevcut. Conta özelliğini tamamen kaybetmiş. İçeride parçaları ve yapış yapış bir hal almış. telle yıkadım parçaları lakin contada hayır yok. Sorun conta kaynaklı. Uygun bir conta bulmaya çalışacağım yada bunu gres yağ ile belki çözebiliriz.

    adm12 ve RoofRoof bunu beğendiler.

  19. #39

    Üyelik
    02 Ocak 2018
    Şehir
    Darıca
    Motosikleti
    XT660Z Tenere 2014 ve XRV750 Africa Twin 1998
    İnsanimiz genel olarak üretici olmak yerine tüketici olmayı tercih ettiği icin böylesine altın kıymetindeki konunuz pek dikkat çekmiyor. Ancak cok iyi ilerliyorsunuz tebrikler.

  20. #40
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    şuraya bi manita ne alayım dese 300 tane mesaj gelirdi
    eline sağlık kardeş birşeyler denemek becermek güzeldir takipteyiz.


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler