Gv 250 Tek Silindire Ateşleme geliyor
-
Arkadaşlar merhaba grupta yeni üyeyim sayfada araştırdım ama çözümü bulamadım.
1 aydır yatmakta olan gv 250 min tek silindirine ateşleme geliyor
buji değişimi yapıldı ateşleme gelmedi
bobin de ateşleme gözükmedi
ön sillindirdeki sağlam olan bobinin artı kablosu sökülüp arka silindirdeki ateşleme yapmayan bobine takıldığında bujiyi şaseye tutarak denediğimde ateşleme geldi
beyinden bobine gelen kabloda elektrik gözükmedi
sizce sorun nedir daha önce yaşayan oldumu
ayrıca motorun yan sehpa müşürü arızalıydı arada yolda giderken çekişten düşünce ayaklığı açıp kapatıyordum düzeliyordu şuan sehpa müşürünüde iptal edip düz bağladım çekiş biraz daha iyi gibi ama hala arka silindirde ateşleme yok.
Reklamlar
-
e yazmissin dostum sen sorunu,
ön sillindirdeki sağlam olan bobinin artı kablosu sökülüp arka silindirdeki ateşleme yapmayan bobine takıldığında bujiyi şaseye tutarak denediğimde ateşleme geldi
atesleme yapmayan bobin kablo degistir sorunun bitsin.
kolay gelsin.
-
diablof adlı üyeden alıntı
e yazmissin dostum sen sorunu,
ön sillindirdeki sağlam olan bobinin artı kablosu sökülüp arka silindirdeki ateşleme yapmayan bobine takıldığında bujiyi şaseye tutarak denediğimde ateşleme geldi
atesleme yapmayan bobin kablo degistir sorunun bitsin.
kolay gelsin.
öncelikle cevapladığınız için teşekkürler ama sorun şöyle beyinden bobine gelen sağlam kabloyu taktığımda ateşleme oldu yani beyin ile bobin arasındaki tesisatta mı yoksa beyindemi arıza bilemedim sormak istediğim buydu aslında.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:25 ----------
bir fikri olan yada daha önce başına gelmiş bir gv 250 kullanıcısı yokmu
-
Erişilebilir ise bir multimetreyi diyot moduna alıyosun (probları birbirine değdirince öten mod). Bir ucunu beynin çıkışına bir ucunu da ateşlemeyen bobinin girişine değdiriyorsun. Eğer öterse bağlantı vardır. Sorun beyinin çıkışındadır. ötmezse (yada kesik kesik öterse temassızlığa işaret edebilir) bağlantı yoktur sorun kablodadır. Bir de bunu kabloyu söküp yap. Yanıltıcı sonuç almamak adına. yani ateşleme bobini tarafındakini sök.
-
MSMorkan adlı üyeden alıntı
Erişilebilir ise bir multimetreyi diyot moduna alıyosun (probları birbirine değdirince öten mod). Bir ucunu beynin çıkışına bir ucunu da ateşlemeyen bobinin girişine değdiriyorsun. Eğer öterse bağlantı vardır. Sorun beyinin çıkışındadır. ötmezse (yada kesik kesik öterse temassızlığa işaret edebilir) bağlantı yoktur sorun kablodadır. Bir de bunu kabloyu söküp yap. Yanıltıcı sonuç almamak adına. yani ateşleme bobini tarafındakini sök.
teşekkürler ilk fırsatta deneyeceğim peki beyin tamiri yapan varmıdır? izmirde bir yer buldum 1 yılda garanti veriyor yaptığı işe
-
Eğer gittiğin tamirci Hyosung servisiyse yedek beyin mutlaka olması lazım. Başka beyin takıp deneyebilirsin. Yapamıyorsan beynin çıkışındaki soketleri iyice bir incele , temassızlık olabilir.
-
siyahus adlı üyeden alıntı
Eğer gittiğin tamirci Hyosung servisiyse yedek beyin mutlaka olması lazım. Başka beyin takıp deneyebilirsin. Yapamıyorsan beynin çıkışındaki soketleri iyice bir incele , temassızlık olabilir.
teşekkürler deneyeceğim
-
Merhaba arkadaşlar
beyinden bobine gelen elektrik tesisatında problem görünmedi
sorun beyinin 2. silindirin bobinine elektrik göndermemesi olduğu tespit edildi
bu gün yeni sıfır bir beyin buldum şuan aldım akşama takacağım sorun çözülünce çözümü paylaşırım buradan.
yardımlarınız için teşekkürler.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:47 ----------
Arkadaşlar sorun beyinmiş yeni beyini takınca makine bi kendine geldi.
Teşekkürler.
-
-
-
ECU'nün fiyatı ne kadar, sizin motor enjeksiyonlu mu?
-
emremm, gv 250 beyin fiyati hatirladigim kadariyla 3 bin tl falan.
Bence arkadasta karbratör ve cdi beyinli motor var.
Geçmiş olsun sorunun çozüldüğüne sevindim.
-
ogzcngdk adlı üyeden alıntı
emremm, gv 250 beyin fiyati hatirladigim kadariyla 3 bin tl falan.
Bence arkadasta karbratör ve cdi beyinli motor var.
Geçmiş olsun sorunun çozüldüğüne sevindim.
3000 değildir. Yurt dışında 250$ civarında fiyat gördüm. Enj., karb. değişiyor fiyatlar.
-
Ekarademir adlı üyeden alıntı
Onla geçmiş olsun
teşekkürler
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:55 ----------
Angrypower adlı üyeden alıntı
Hadi geçmiş olsun
teşekkürler
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:56 ----------
emremm adlı üyeden alıntı
ECU'nün fiyatı ne kadar, sizin motor enjeksiyonlu mu?
2007 karbüratörlü 3 soketli model cdi 500 tl ye sıfırını bulabildim şans eseri daha önceden stoklamış birisinden buldum.
normalde çıkmaları o fiyatlarda
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:58 ----------
emremm adlı üyeden alıntı
3000 değildir. Yurt dışında 250$ civarında fiyat gördüm. Enj., karb. değişiyor fiyatlar.
emremm adlı üyeden alıntı
ECU'nün fiyatı ne kadar, sizin motor enjeksiyonlu mu?
http://www.hyosungsource.com/index.p...roducts_id=261
burada buldum sıfır yurtdışı 470 tl yazzıyordu
aynı sitede enjeksiyonlusu var
https://www.hyosungsource.com/index....ho81qgndlm49s6
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler