Ninja 250r yarışa hazırlamak?
-
Deneyimli arkadaşlar eksiklerimi tamamlayabilirmi
Lastik takımı
Sert süspansiyon
Yarış grenajı
Çıkması gereken ufak parçalar korna fln
Başka ne gerekir şuan plan aşamasındayım
Çelik fren hortumu papatya disk iyi balatalarla fren sistemi yeterli olacaktır
Daha ne gerekecektir? Performans olarak ne yapabilirim? Dişlilerle oynamaya gerek varmı? Chiptuning, dereceli eksantrik fln olurmu?
Reklamlar
-
deneyimli bir arkadaş değilim ama istanbulparkta yarışmicaksan arka dişliyi değiştirmen başlı başına zaten mantıklı bir seçim olur.top speed değil hızlanmayı arttırmak amaçlı.ninjanın süspansiyonları zaten odun gibidir masrafa gerek yok.fren kaliperleri belli bir turdan sonra yeterli gelmeyebilir onu anca deneyimleyerek görürsün.sinterli balata çelik fren hortumu buna göre ön disk zaten gerekicek.lastik takımıda artık bütçene göre yarış ve antreman olarak ayırman gerekicek.boğazdan egzozu atlamışsın full sistem işe yaricaktır.arka koltuk korna ön far hız göstergesi aynalar çıkıcak parçaların başında.meraklı amatör olarak söyliceklerim bu şekilde
-
Egzozu unutmuştum saol gittikce kafamda bişeyler aydınlanıyor
-
Yarış... Yarıştan kastınız nedir onu bir belirleyin önce.
Eğer pist kullanımı, çok fazla hızlanma ve yavaşlama, olacak ise başlamanız gereken yerler öncelikle fren sistemi ve soğutma sistemidir. Bu arabada böyledir motosiklette de böyle olmalıdır. Daha sonra ağırlık en son olarak hızlanmaya katkı sağlayacak modifikasyonlar olursa en güvenli, en stabil şekilde modlarınızı yaparsınız.
Eğer ki rolling denilen sadece hızlanma odaklı ise önce hızlanmaya sonra ağırlığa en son soğutmaya bakın.
-
Yarış derken ne yarışı hangi yarış? motordaki modifikasyondan önce bu konuyu bir açmak lazım. Lisans aldınız mı mesela?
http://www.tmf.org.tr/yazar.asp?yaziID=51
Türkiye’de yapılan tüm motosiklet yarışları TMF(Türkiye Motosiklet Federasyonu)’nun iznine bağlıdır. Çünkü yarışların özel bile olsa güvenli ve doğru yapılmasından emin olunması gerekir. Buna bağlı olarak yarışacak sporcuların TMF tarafından verilen lisansa sahip olmaları gerekir
-
Motosiklet Eğitmeni
Federasyon yarış sartnamesinde ne yapıp ne yapamayacağını yazmış. Yani teknik şartnamede yazılanlara uymazsan motosikletini yarışa sokamazsın.
O yüzden önce şartnameyi oku.
Bunun dışında piste çıkmadan neye ihtiyacın olduğunu bilemezsin. Boşa para harcama. Önce pistte motosikletinin kapasitesini gör. Belkide senin kullanımina göre frenler de hız ve hızlanma da yeterli gelecektir.
Yetmediği yerde izin verilen modifikasyonları yapar yoluna devam edersin.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)