Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motoruma.com
Motomax
REKLAM ALANI

CG Piston bombeli mi ? Düz mü ?

    CFMOTO Z Force 550
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    06 Şubat 2015
    Motosikleti
    Mondial 100 UAG
    Merhaba.CG motorumu haftaya toplayacağım için parçaları sipariş etmeye başladım.Silindir piston için 65.5 mm standart boy düşünüyorum ama sorun şu ki ikiside 65.5 mm olmasına rağmen pistonların şekilleri farklı birisinin hem emme subabı hem egzos subapı için piston üzerinde açılan oyuk ufak. Diğerindede emme subabı için büyük egzos subabı için küçük oyuk açılmış.Hangisini almak daha verimli olur ? Emme için küçük oyuk açılan piston ile subap kesme sorunu yaşar mıyım ?




    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    REKLAM ALANI
    Motomax
  2. #2
    matrax33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Haziran 2016
    Şehir
    Kütahya
    Motosikleti
    ktm 400 sxc
    üstü fazla oyuk olanı al.

  3. #3
    serkanADH13 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2006
    Şehir
    İ.S.T G.o.paşalı ,,''Sakarya'lı''
    Motosikleti
    Motor Tamircisi :) 0,535,939,20,86 :)
    Her Marka Modelde Farklı Cıkıyor,

    perno ölçüsü ve strong ölçusu kurtarıyor ıse iş gorecektır,,,
    KinqEmpires4 bunu beğendi.

  4. #4
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Suzuki Vstrom / Piaggio Medley
    eğer her ikiside uygun ise bence üstünde daha az oyuk olanı tercih et, sıkıştırma oranı biraz daha yüksek olacağı için performansda muhakkak artısı olur..

  5. #5

    Üyelik
    06 Şubat 2015
    Motosikleti
    Mondial 100 UAG
    @serkanADH13 aynı zamanda dereceli eksantrikte takmayı düşünüyorum.Bizim usta birini aradı oda subap kesmesiyle uğraşılmaz onun falan demiş.Bide size sorayım acaba dereceli eksantrik taksam motorun subap kesme ihtimali artar mı ? yakıt dışında bi eksisi olur mu ?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:59 ----------

    Örneğin: http://motokacar.com/cg-125-150-tomb...trik-kami-2680 sıkıntı olur mu ? ne derece performans artışı alınır ?

    http://motokacar.com/cg-200-tombul-d...irik-kami-2679


    Birinde CG 125 150 TOMBUL DERECELİ EKSANTİRİK KAMI TAM OLARAK ÜST TEPE NOKTASI 33.5mm DİR ALT KISIM 27.5MM DİR
    diğerinde CG 200 TOMBUL DERECELİ EKSANTİRİK KAMI TAM OLARAK ÜST TEPE NOKTASI 31mm DİR ALT KISIM 25MM DİR

    demiş.

    1 - İkiside uyum sağlar mı ?
    2 - Hangisi daha performanslı olur ?
    3 - Hangisi daha sağlıklı olur ?

  6. #6
    uzay gemisi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ocak 2017
    Şehir
    İstanblue
    Motosikleti
    09
    Dereceli eksantrik düşünüyorsan daha fazla oyuk olanı almanı tavsiye ederim. Diğerinde yüksek devirlerde süpaplar pistona vurabilir. Ayrıca evet dereceli eksantrik süpap kesebilir. Dereceli eksantrik takmak için motorda ona uygun altyapı hazırlamak gerek. Olduğu gibi takarsanız üst devirlerde süpap kesebilir

  7. #7

    Üyelik
    06 Şubat 2015
    Motosikleti
    Mondial 100 UAG
    uzay gemisi cgde nasıl bir altyapı izleyebilirim ? ne gibi altyapı mesela ?

  8. #8
    matrax33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Haziran 2016
    Şehir
    Kütahya
    Motosikleti
    ktm 400 sxc
    Alıntı KinqEmpires4 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    uzay gemisi cgde nasıl bir altyapı izleyebilirim ? ne gibi altyapı mesela ?
    yav bunlar zaten orjinal eksantriğiyle subap kesme eğilimindeler. Ben o yüzden oyuk pistonu al dedim. Dereceli işine girme tamirci olur çıkarsın. Sonuçta malzeme kalitesi belli bir motor, gereğinden yüksek devir motoru kucaklama ihtimalini yükseltir. Paran zamanın merakın varsa uğraş kendin. Bu işleri motorcuya parayla yaptıracaksan harcadığın para motordan soğutur.
    viper17 bunu beğendi.


    ANES MOTOR
    Hero Motosiklet

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler