Gaz Kolunu Çevirince Marşın Basması..
-
Arkadaşlar x9 500de böyle bir problem var anahtarı çeviriyorsun marş düğmesine basıyorsun dııııt dııııt diye bir ses geliyor böyle hani akü bitik olur marş basmaz ya onun gibi ama gaz kolunu yarıya çevirince marş basıyor sık sık yapmaya başladı akü biraz şişmiş bundan dolayı yapar mı gaz koluyla alakasını çözemedim..Teşekkürler..
100 tlye 1300 km yol giden Volta vs5im
Reklamlar
-
Akü şiştiyse ömrü tamamlanmıştır onun yenisi ile değiştir bir an önce.
Daha büyük zararlara yol açabilir.
Bir yerde okudum ne kadar doğru bilmiyorum akünün içindeki asit akabilirmiş metali dahi eritiyormuş dikkatli olmak lazım.
-
start-stop sistemi devreye girmiş. onu devreden çıkar.
-
akü, basar yada basmaz
gaz kolu niye karışır. kafam basmadı
-
Marş düğmesinin olduğu paneli açın kablolarda kisa devre olabilir. Gazı çevirince küçükte olsa hareket ettiriyordur.
-
Arkadaşlar gündüz hep yolda bıraktı paralel akü bağlamıştım kablosunu eritmiş son zamanlarda bu sıkıntı iyice çileden çıkardıydı yolda bırakmış bugün akşam gittim kaldığı yere baktım tık yok..Gittim arabanın aküsünü söktüm tık diye çalıştı şimdilik sorun düzeldi..Marşa bastığım gibi çalışıyor..
100 tlye 1300 km yol giden Volta vs5im
-
Paralel aküyü bağlarken ince(marş kablosu takriben serçe parmağın yarısı kadar çapa sahip olur- 5-10mm diyebiliriz) kablo kullandıysanız, marş esnasında çok akım çekileceği için kabloları eritmesi normal onun dışında asıl soruna gelirsek, bir ölçü aletiniz varsa motor o sesi çıkardığında akünün gerilimini ölçün, çok uzun süre yatmadıysa ve 12.5 voltun altındaysa ya akü şarj olmuyordur, şarj eden regülatörde veya alternatör sargısında sorun vardır ya da akü bitmiştir.. Gaz kolu sorunu da start stop(varsa) sistemindeki bir açıktan dolayı olabilir.
-
Bu İtalyanlar öldürü insanı.
-
thepope adlı üyeden alıntı
Paralel aküyü bağlarken ince(marş kablosu takriben serçe parmağın yarısı kadar çapa sahip olur- 5-10mm diyebiliriz) kablo kullandıysanız, marş esnasında çok akım çekileceği için kabloları eritmesi normal onun dışında asıl soruna gelirsek, bir ölçü aletiniz varsa motor o sesi çıkardığında akünün gerilimini ölçün, çok uzun süre yatmadıysa ve 12.5 voltun altındaysa ya akü şarj olmuyordur, şarj eden regülatörde veya alternatör sargısında sorun vardır ya da akü bitmiştir.. Gaz kolu sorunu da start stop(varsa) sistemindeki bir açıktan dolayı olabilir.
Aynen kablo biraz inceydi ama 10 gündür sıkıntı çıkarmamıştı (kablo yanığı olayı)..Akşam baktım duman kablolar attı..Üstündeki akü büyük ama biraz şişmişti takviye bağlamıştım biraz düzelmişti ama son 4 gündür artık kontağı açıyorsun basıyorsun marşa dııııt dıııt çalışmıyor gaz kolunu çeviriyorsun olmuyor kontağı açıp kapatıp tekrar deniyorsun yok böyle bir 2-3 dakika verem ediyor adamı sonra çalışıyor akü şarj oluyor az önce denedim arabanın aküsü ile yine şu an üstünde sıkıntı çıkarmadı güzelde gidiyor..Bir kaç gün deneyeyim sabah belli olur karın ağrısı düzeldimi düzelmedimi hoş bu soğuktada yapması lazımdı en ufak sıkıntı çıkarmadı..
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:02 ----------
sdirer adlı üyeden alıntı
Bu İtalyanlar öldürü insanı.
Yalan yok suzuki bir gün olsun öksürmemişti bile...
Motorda start stop yok.. Arabanın aküsü şu an üstünde çok iyi oldu kornanın sesinden tutun gidişi bile farketti..
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:04 ----------
Arkadaşlar sorun düzeldi aküdenmiş son zamanlarda ciddi çileden çıkarır olmuştu..
100 tlye 1300 km yol giden Volta vs5im
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)