Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Dede Yadigarı 77 Planet Samanlıktan Çıktı >Sıradaki İşlem Ne Olmalı ?

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21

    Üyelik
    16 Ekim 2017
    şuan bütçemi toplamak boyatmak filan aşıyor bugün ustadan çıkartıp gezdim biraz sıkıntı yok elektrik aksamınıda elden geçirdikten sonra yaza kadar bu şekilde kalacak gibi duruyor

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:33 ----------

    bende öyle diyerek giriştim işe fakat usta motoru dağıtıp toplamaya 500 istedi , krom yapılacak yerler 600-700, iyi bir boyada 1000 liradan aşşağı tutmaz dedi, şuna bütçemi aştığı için yaza kadar kendim zımpara ufak tefek işlerini yapıp iş edinicem

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:36 ----------

    komple ele alınca masrafı beni aşıyor yaza kadar kendim ufak tefek şeylerini tamamlayacağım yaz başı gibi komple sıfır gibi yapmayı düşünüyorum

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:37 ----------

    onuda çok düşündüm fakat tek kişilik olması çok soru işareti bırakıyor

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:39 ----------

    aklımdan geçen renklerden biri buna çok benziyor biraz daha açığı ama böyle güzel bir motor çıkması nisan mayıs aylarını bulacak gibi duruyor

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:48 ----------

    bugün ustadan aldım elektrikçiye götürdüm, bunlar 6 volt bende parçası yok filan dedi 12 volt çevirelim dedim olmaz dedi, galiba uğraşmak istemedi, telefonum yok şuanlık 2 3 gün sonra inşallah


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    Ekarademir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2016
    Şehir
    Aksaray
    Motosikleti
    KTM 640 Adventure
    Mesajın altındaki cevapla yerine alıntıya basıp yollarsan kime cevap verdiğin belli olur.

    Kendin yaparsan en az maliyetle işi çözersin.

    Kumlatmak yerine tel fırça ile temizleyebilirsin. Krom pahalı iş. Krom yaptırmayı boşver. Orjinal krom parçalar iş görürse onları temizleyip kullanmayı dene. Boyayı ise sanayide oto boyacılarına git onlar sprey boya basıp verir. Kaliteli olur öyle yapılan boya. Onuda kendin boyarsın.

    Yada onu sanayide yaptırsın ucuz yapan bi yer bulursan. Şu durumda seni mali olarak zorlayacak tek şey boya zaten. Geri kalanı kendin halledersin.

    Facebookda planet diye arat çok grup var. Onlara katıl ordan çok şey öğrenirsin. Bu tip motorlarda artık bulunduğun şehirde parça bulma işi kalmadı. İnternetten sipariş verip alabilirsin parçayı.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:26 ----------

    Sen beni bi eklede ordan konuşalım. Tam benim yapmak istediğim bi restore işini yapacaksın. Konuşuruz ordan

    https://www.facebook.com/Otukenli68

  3. #23
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Bence kozmetikten once guvenlik:

    Yuruyen aksam, zincir veya saft, rulmanlar, frenler ve tabii ki suspansiyon.

    Daha sonra 20 senenin ahini cikarmis oldugu hortumlar ve teller, ozellikle teller (debriyaj, fren, vs.) Kullanimi cok etkileyecektir.

    Matlasmis sinyal lenslerini de degistirin bence, cok kotu duruyor.

    Boya vs. nispeten kolay.

    Orijinal kalma meselesine gelince: Cok da ender bir modelin cok ender bir ornegi degil. Orijinalinden cok uzaklasmamak kaydiyla sevdigim bir renge boyar veya boyatirdim sahsen.

  4. #24

    Üyelik
    16 Ekim 2017
    Alıntı Ekarademir adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Mesajın altındaki cevapla yerine alıntıya basıp yollarsan kime cevap verdiğin belli olur.

    Kendin yaparsan en az maliyetle işi çözersin.

    Kumlatmak yerine tel fırça ile temizleyebilirsin. Krom pahalı iş. Krom yaptırmayı boşver. Orjinal krom parçalar iş görürse onları temizleyip kullanmayı dene. Boyayı ise sanayide oto boyacılarına git onlar sprey boya basıp verir. Kaliteli olur öyle yapılan boya. Onuda kendin boyarsın.

    Yada onu sanayide yaptırsın ucuz yapan bi yer bulursan. Şu durumda seni mali olarak zorlayacak tek şey boya zaten. Geri kalanı kendin halledersin.

    Facebookda planet diye arat çok grup var. Onlara katıl ordan çok şey öğrenirsin. Bu tip motorlarda artık bulunduğun şehirde parça bulma işi kalmadı. İnternetten sipariş verip alabilirsin parçayı.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:26 ----------

    Sen beni bi eklede ordan konuşalım. Tam benim yapmak istediğim bi restore işini yapacaksın. Konuşuruz ordan

    https://www.facebook.com/Otukenli68
    internetten bakıncada hangisi daha iyi olur bilemiyorum şuan ilk sorun elektrik aksamı yolda akşam gidilmiyor, arkadan gelen göremiyor, internette 6 voltlara bakıyorum fakat güçlü sinyaller ve güçlü far istiyorum hangisi uygun olur bilmiyorum

    Facebooktan ekledim fakat telefonum kırıldı, yeni telefonun gelmesi yarın akşamı bulacak gibi duruyor

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 09:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:04 ----------

    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bence kozmetikten once guvenlik:

    Yuruyen aksam, zincir veya saft, rulmanlar, frenler ve tabii ki suspansiyon.

    Daha sonra 20 senenin ahini cikarmis oldugu hortumlar ve teller, ozellikle teller (debriyaj, fren, vs.) Kullanimi cok etkileyecektir.

    Matlasmis sinyal lenslerini de degistirin bence, cok kotu duruyor.

    Boya vs. nispeten kolay.

    Orijinal kalma meselesine gelince: Cok da ender bir modelin cok ender bir ornegi degil. Orijinalinden cok uzaklasmamak kaydiyla sevdigim bir renge boyar veya boyatirdim sahsen.
    ruhsatta mavi geçiyor onun için parlement mavisi geçiyor aklımdan ama boya işinin şimdilik acelesi yok , dediğiniz gibi ilk güvenlik sinyal far park araştırıyorum şuan,sonra sıra debriyaj fren telleri filan tabiki ,tabi 2 yıldır yatan lastiklerde değişse iyi olur tabi

  5. #25
    chevy64 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Temmuz 2015
    Motosikleti
    04 monster 620
    Kolay gelsin. Motoru dagitip Kumlama vs. Isine girersen yaptigin masraf ve ugrastan bikabilirsin. Arkadasin dedigi gibi tel firca zimpara tasi vs. Guzelce temizlenir. Hem oyalanirsin ne guzel iste. Renk olarak kawasaki w800 lerdeki ceviz yesili ile krem cok hos durur.

  6. #26

    Üyelik
    21 Temmuz 2006
    Şehir
    ANKARA
    Selam herkese,
    Bence bu motor "ben scrambler olmak için bu kadar bekledim" diye bas bas bağırıyor.
    Arka çamurluktaki lastiği çıkar,
    arka seleyi çıkar,
    motor koruma demirlerini çıkar,
    ayak koyma demirlerini elden geçir,
    koltuğu 5-10 cm arkadan kısaltıp,yüksekliğini az olan bir döşeme yaptır,
    sakın eksozları değiştirme,düzeltebiliyorsan bir iki tıkla,yerlerini ayarla ama ucunu havaya kaldırma.
    orjinal metal renk görünen jant merkezleri,motor bloğu gibi parçaları kumlatabilirsin, ben olsam bulaşık telini mazota batırıp silerdim,hatta düzgün ve bir yönde yaparsan fırçalanmış metalik desen bile yaparsın.
    amortisörlerin durumunu bilemeyeceğim,sağlamlarsa hiç elleme, değillerse değiştirip aynı rengini ver,

    ve en önemlisi :

    yüzey temizliğini yap, pütürleri fırça zımpara ve çıkarıyorsa temizle VE RENGİNİ HİÇ DEĞİŞTİRMEDEN SON KAT KORUYUCU VERNİK! ! !O KADAR...

    Bu motor bu saatten sonra hız için değil yolda olmak için binilecek bir motor. Eskitme havası verilmiş motor alan bi ton insan var, elinde yıllarla eskimiş üzerinde hikaye dolu bir motor varken ben hiç rengini falan değiştirmem ama mekaniğinin saat gibi çalışması için elimden geleni yapardım.

  7. #27

    Üyelik
    16 Ekim 2017
    Alıntı janberk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selam herkese,
    Bence bu motor "ben scrambler olmak için bu kadar bekledim" diye bas bas bağırıyor.
    Arka çamurluktaki lastiği çıkar,
    arka seleyi çıkar,
    motor koruma demirlerini çıkar,
    ayak koyma demirlerini elden geçir,
    koltuğu 5-10 cm arkadan kısaltıp,yüksekliğini az olan bir döşeme yaptır,
    sakın eksozları değiştirme,düzeltebiliyorsan bir iki tıkla,yerlerini ayarla ama ucunu havaya kaldırma.
    orjinal metal renk görünen jant merkezleri,motor bloğu gibi parçaları kumlatabilirsin, ben olsam bulaşık telini mazota batırıp silerdim,hatta düzgün ve bir yönde yaparsan fırçalanmış metalik desen bile yaparsın.
    amortisörlerin durumunu bilemeyeceğim,sağlamlarsa hiç elleme, değillerse değiştirip aynı rengini ver,

    ve en önemlisi :

    yüzey temizliğini yap, pütürleri fırça zımpara ve çıkarıyorsa temizle VE RENGİNİ HİÇ DEĞİŞTİRMEDEN SON KAT KORUYUCU VERNİK! ! !O KADAR...

    Bu motor bu saatten sonra hız için değil yolda olmak için binilecek bir motor. Eskitme havası verilmiş motor alan bi ton insan var, elinde yıllarla eskimiş üzerinde hikaye dolu bir motor varken ben hiç rengini falan değiştirmem ama mekaniğinin saat gibi çalışması için elimden geleni yapardım.
    Selamlar, çok güzel dediniz fakat eskitilmiş hali ile yürümesi biraz zor muayene filan dert olur, şuan motordan bir civata bile sökemiyorum kemik gibi birleşmişler, ilk önce elektrik ve yürüyen bu arada kendim zımparalıyorum sonucunda ne yapacağımı bilmeden

  8. #28
    matrax33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Haziran 2016
    Şehir
    Kütahya
    Motosikleti
    ktm 400 sxc
    Bu motorlara patlıcan moru çok yakışıyor değerlendirmenizi öneririm. Bundan fi tarihi evel patlıcan mor renginde şapıra çevirmişliğim var.

  9. #29
    ayzek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mart 2015
    Şehir
    İstanbul ( Avrupa ) Motosikleti: MONDİAL MG 150 SÜPERBOY X - HERO HUNK
    Motosikleti
    YUKİ FORZA 170 - MONDİAL 100 SÜPERBOY + 100 HYENA
    Mekanigi elden gecir surus herseyden once onemlisi sonrasina gelirsek bence bu hali cok hos gorunuyor bana kalsa hic bozma derim ama gorselde onemli normalde pasli vs benimde hosuma gitmez ama senin motor bi baska geldi gozume yurt disinda millet tarz gorunum vermek icin neler yapiyor bir bilsen tabi bunun saglik durumuda var tetanoz gibi o yuzden boyatmanda fayda var

  10. #30

    Üyelik
    21 Temmuz 2006
    Şehir
    ANKARA
    Bu motoru tumden dagitip toplamazsan mekanik ve elektriginden hicbir zaman emin olamazsin,muayenesen de gecemezsin.boya icin de temizlik +son kat vernik yeni boyanmis kadar saglikli olur,deforme kismi bi manada tamamen yalitmis olursun,curumesi durur

  11. #31

    Üyelik
    16 Ekim 2017
    Alıntı matrax33 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu motorlara patlıcan moru çok yakışıyor değerlendirmenizi öneririm. Bundan fi tarihi evel patlıcan mor renginde şapıra çevirmişliğim var.
    bir arkadaşımda var o renkte

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:03 ----------

    Alıntı ayzek adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Mekanigi elden gecir surus herseyden once onemlisi sonrasina gelirsek bence bu hali cok hos gorunuyor bana kalsa hic bozma derim ama gorselde onemli normalde pasli vs benimde hosuma gitmez ama senin motor bi baska geldi gozume yurt disinda millet tarz gorunum vermek icin neler yapiyor bir bilsen tabi bunun saglik durumuda var tetanoz gibi o yuzden boyatmanda fayda var
    güzel durmasına duruyor fakat bu şekilde trafikte gezemiyor mecbur boyanacak

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:04 ----------

    Alıntı janberk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu motoru tumden dagitip toplamazsan mekanik ve elektriginden hicbir zaman emin olamazsin,muayenesen de gecemezsin.boya icin de temizlik +son kat vernik yeni boyanmis kadar saglikli olur,deforme kismi bi manada tamamen yalitmis olursun,curumesi durur
    ustayla anlaşabilirsem komple dağıttırıcam

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:05 ----------

    Bu motor beni çok kararsız bırakıyor İnternette bulabildiğim tüm parçaları değiştirip sıfır gibi çıkarmak istiyorum ama çok maliyetli oluyor şimdi birazını sonra birazını yapayım desem de 2 masraf oluyor.

    Neyse asıl konumuz şu : Bu parçalar benim motora uyar mı ? özellikle sinyal ve ampülleri, far ve stop grubu ?




  12. #32
    matrax33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Haziran 2016
    Şehir
    Kütahya
    Motosikleti
    ktm 400 sxc
    Uydurursan her türlü sinyal stop vs. uyar

  13. #33

    Üyelik
    29 Ekim 2016
    Motorun duruşu eskimişliği muhteşem gözüküyor. Çok özendim, büyük potansiyelim var diye bağırıyor. İmkan ve zaman olsa da biz de uğraşsak

  14. #34
    chopperrider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Temmuz 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Honda Goldwing GL1800...
    Bu motosiklet hakkında hiçbir şey bilmiyorsun ve üstelik de bütçen yok.
    Gerçekçi olmak lazım, doğru düzgün bir restorasyon için bilgi ve el becerisi bunlar yoksa da sağlam para gerekir. Kaldı ki bazen sağlam para olduğu halde bilgi olmadığı için paranı harcadığın insanları doğru yönlendiremezsin ve ortaya berbat birşey çıkar.
    Elde zımparalayıp falan olduğundan beter hale getirmeden meraklı birine satsan ve güncel birşey alıp binsen emin ol sonrasında iyi ki girmemişim bu işe dersin.
    Heves kırmak istemezdim ama gerçekler böyle arkadaşım.

  15. #35
    BLUERAY - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    İnazuma, Hajoue125 bide cross aldıkmı tamamdır
    harika bir motorun var ve zevkle yapilacak bir cok iyilestirme olacaktir, hadi oldu ya köy yerinde bile jandarma trafik cevirdi ve bagladi. O zamani dusun. Dunya basina yikilacaktir.

    ruhsat ne durumda bilmiyorum ama ilk yapacagin masraf kalemlerini motorun muayeneden hafif kusurlar ile gecebilmesine yonelik hesapla. Trafige cikamadigin bir motora masraf yapma derim.

    Bu arada ruhsat sahibinin hayatta oldugunu ( evet ise allah omurler versin) ve senin A2 sahibi oldugunu dusunerek yazdim.

  16. #36

    Üyelik
    16 Ekim 2017
    Alıntı BLUERAY adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    harika bir motorun var ve zevkle yapilacak bir cok iyilestirme olacaktir, hadi oldu ya köy yerinde bile jandarma trafik cevirdi ve bagladi. O zamani dusun. Dunya basina yikilacaktir.

    ruhsat ne durumda bilmiyorum ama ilk yapacagin masraf kalemlerini motorun muayeneden hafif kusurlar ile gecebilmesine yonelik hesapla. Trafige cikamadigin bir motora masraf yapma derim.

    Bu arada ruhsat sahibinin hayatta oldugunu ( evet ise allah omurler versin) ve senin A2 sahibi oldugunu dusunerek yazdim.
    dedem hayatta ruhsat elle yazılma ilk ruhsatı galiba , ehliyete yazılcam da muayeneden geçmesi için sinyal far işlerini çözmem lazım o konudada yardımcı olacak birini bulamadım

  17. #37
    Salih_T - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Temmuz 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Salcano Wolf 125cc, Bajaj Pulsar NS 200
    yerinde olsa idim kırmızıya boyatırdım. diğer kısımlara krom kaplama yada mat siyah boya yaptırırdım.

  18. #38
    Ekarademir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2016
    Şehir
    Aksaray
    Motosikleti
    KTM 640 Adventure
    Alıntı kayfeciiii adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    dedem hayatta ruhsat elle yazılma ilk ruhsatı galiba , ehliyete yazılcam da muayeneden geçmesi için sinyal far işlerini çözmem lazım o konudada yardımcı olacak birini bulamadım
    Kaç senedir muayeneye girmemiş o motor? Trafikten düşmediğine emin misin?

    Elle yazılan ruhsat mı kaldı yahu.
    İster düşün... Kendini ister hayale kaptır...Uzar uzar, çünkü hiç sonu yoktur yolların.
    Bakarsın aldanmışsın, gördüğün bir seraptır. Sevimli bir hayale açılırken kolların.

  19. #39

    Üyelik
    16 Ekim 2017
    eveet şuan kırmızı ve parlement mavisi arasındayım ama renk değiştirmek bana sıkıntı yaşatır mı bilmiyorum ruhsatta mavi çünkü

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 09:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:50 ----------

    Alıntı Ekarademir adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kaç senedir muayeneye girmemiş o motor? Trafikten düşmediğine emin misin?

    Elle yazılan ruhsat mı kaldı yahu.
    mtvsi ödeniyor sürekli niye düşsün ki , bizim mzden bahsetmiştim oda öyle mtvsi yatıyor sadece , muayene cezası öder geçer diye düşünüyorum , birde sen bilirsin heralde ruhsatta mavi geçiyor kırmızı ya boyasak muayene yok zaten öyle geçse olur mu yoksa mavi mi gitmek gerekir

  20. #40
    BLUERAY - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    İnazuma, Hajoue125 bide cross aldıkmı tamamdır
    boyadigin rengi ruhsata isletmek zorundasin, bunun icin de aracin sigortasi, borc durumu, boyama faturasi, tuv den tespit raporu gibi bir dunya prosedur karsina cikicak. İnt ten arastirarak bu prosedurleri ogrenmeli ve trafik sube den teyid etmelisin. Diger yandan ise, bu islemleri ancak ruhsat sahibi yahut vekalet verecegi kisi takip edebilir.

    kisacasi renk degisikligi ruhsata islenmedigi icin muayeneden gecemez.

    bir de o plakayi sor trafige, standartlara uygun mu diye..

    Kendi kendime dusundum de, prosedurden daha fazla hicbirsey yok hayatimizda yahu. Her islemi gelir kaynagi diye dusunen bir devlet.... ne o sosyal devlet....

    breh anasini beee...


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler