Peugeot Trekker Malossi kit + Polini 21 mm karb.
-
1998 Model 9bin km'de olan trekker 100cc 2t (11hp) için malossi store'dan malossi multivar 2000 varyatör ve xk belt kayış aldım üzerinde yuasa akü,iridyum buji ve yüksek yanak pist lastikleri dışında işlem yok motor debriyaj vs orjinal yalnız karbüratörü kirli ve ayarsız ve 19 senelik.
Yazın yoğun kullandım son hızda 7-8 km düşüş oldu ara hızlanmalarda da az bi düşüş var karbüratörden dolayı gazı geç yiyebiliyor. Bilgileri verdim sorum şu;
1-450 tl verip polini 21mm karbüratör almaya değermi amacım ekonomi değil performans, motora ne katar ne kadar katar iyi sonuç verir mi ?
2-Malossi malesef bu motor için arka debriyaja balata seti satmıyor polinidede stok yok orjinali zayıfladı sıfır yan sanayiyle değiştirmek dışında önerisi fikri olanlar yardımcı olursa sevinirim
moped karbüratörüyle oynayan büyüten arkadaşlar varsa deneyimlerini bekliyoruz
3- arka tekerde 1cm kadar sağa sola oynama var en kötüyü düşünürsek arka göbek rulmanı yok Tr'de başka motordan uydurulabilir mi veya üzerindeki onarılabilirmi?
Reklamlar
-
daha önce hiç kullanmadım ama sürekli almaya heveslenip vaz geçmişliğim var fakat 2t seven biri olarak performans için karb. büyütmen illaki performansa etki ediyor birde silindir odalarını genişletme olayı var porting diye geçen o da bayağa etkiler
-
2T seveni bizde severiz abi 9binde olduğundan motoru ellemek istemiyorum 450 tl 'ye değecekmi tabi asıl sorun o karbüratörde
-
Abi %100 uyumlu bir modelse tak.Biz simsona 19 taktık pistonu büyütünce.Tam gazda süper ama yarım gaz boğuyo biraz.Hep hızlı gitmen lazım :D
-
şansa bırakmayıp malossiye mail atıp varyatörle kayışa trekker için kalibre edilmiş yarış karbüratörüyle performans balata yaylarını ekledim paranın karşılığını vereceğini umuyorum sonucu buraya yazıcam
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)