Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Konjektör

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    aera34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    HONDA CBR 600 F4
    Arkadaşlar merhaba şimdi benim problemim motor sanki far fren fan vs açınca çekişten düşüyor yada rolantideyken gaz verirsem pır pır yaparak yükseliyor şimdi sorum şu ölçüm yaptım 13 14 görüyorum 3000 de deviri yükseldikçe de voltaj düşüyor 11 12 acaba konjektör mü yoksa statör mü veya aynı konjektör değilde büyük cc motorun konjektöründen bağlasam ne gibi sorun olur


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    09 Mart 2017
    Konjektörün uç soket kısımları uyumlu olduğu sürece sıkıntı olmaz.Ama sırf uçları uyuyo diye çinli dandik bir konjektörde takma.Kısa süre sonra dayanamayıp yanarsa bu sefer statöre de zarar verir masrafın daha büyür.

  3. #3
    aera34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    HONDA CBR 600 F4
    Yok zaten amaç çinden kurtarmak kalite bişey yapmak

  4. #4
    Ahmet Turan Peker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    honda nc 750 x dct vstrom dl 650 xmax 250
    Senin sıkıntı aküde gibi onu bir kontrol ettir

  5. #5
    diablof - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2016
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    1998 Honda CMX 250 Rebel | X max 250
    çinden kurtarayım dediğin honda orjinal konjektörler 800 tl civarıydı geçen sene? hiç fiyat aldın mı sen motorun için?

    ayrıca rölantide 12,8 devir yükseldikçe 13-14,5 gibi voltajlar alman gerekiyor. sen tam tersini yazmışsın. ölçümü nereden yapıyorsun?

    motor çalışmazken akünde çıkan değer ne bir de onu ölçüp bilgi verebilir misin?

    kolay gelsin.

  6. #6
    vişneçürüğü - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2017
    Motosikleti
    piaggio beverly 300
    Honda'nın kendi ürettiği konjektör değil de motorunuza birebir uyan konjektörlerin fiyatları 200 TL civarında.
    “Hayatta yapılacak o kadar çok hata var ki, aynı hatayı yapmakta ısrar etmenin anlamı yok.”

  7. #7
    aera34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    HONDA CBR 600 F4
    Akü motor stop ken 12.46 sabit çalıştığında motor yine aynı şimdi mesele konjektör mü statör mü akü sağlığı iyi motor gaz yemiyor far açtığım zaman gösterge deliriyo

  8. #8
    diablof - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2016
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    1998 Honda CMX 250 Rebel | X max 250
    dostum konjektörden çıkan uçları ölç önce. eğer orda da sabit akım geliyorsa bu sefer statörden gelen 3 sarı kabloda ölçüm yap. yanlız dikkat statörden gelen akım doğru akımdır. DC olarak ölçeceksin. yakma avometreyi.

    statörde 3 sarı uçta aynı gerilimi alıyorsan, devir değişince değişiklik oluyorsa konjektörü değiştirmen gerekecek.

    kolay gelsin.

  9. #9
    aera34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    HONDA CBR 600 F4
    Teşekkürler dostum

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:59 ----------

    Alıntı aera34 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Teşekkürler dostum
    Sorunu buldum statörde sorun çıkmadı akımlar aynı konjektör değişecek hiç akım yok

  10. #10
    roadmaster - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mart 2007
    Şehir
    ist kadıköy
    Motosikleti
    TRANSALP
    selam konjoktör buldunmu
    TECRÜBE GÜZELDİR AMA PAHALLIYA MALOLUR

  11. #11

    Üyelik
    02 Haziran 2007
    Şehir
    eskişehir
    Motosikleti
    Kawasaki VN 800
    Motor ne.....


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)