30.000 km de zx-6r alınır mı?
-
Arkadaşlar,
Uzun süredir motosiklet.nette forumları takip ediyorum,genelde racingler hakkında
2.el alınmaz türü açıklamalar görüyorum,fakat çok istememe rağmen şu an 0 km bir racing alacak birikimim yok.
Fakat bir kaç yerde gördüğüm ( özellikle sahibinden com da ) gayet güzel görünümlü 2.el 98-99 model 7500 ytl civarında makineler var.
genelde 30000 km civarlarında.
ben kawasaki leri beğeniyorum ( zx-6r ) şimdi sizden ricam ben teknik olarak pek anlamam bu km ler racing için çok mu fazla? gerçekten 2.elde temiz bulmak imkansızmı?
vereceğiniz bilgileri için şimdiden teşekkür ederim?
Not:özellikle kawasaki ( kullanan arkadaşlardan ricam ) için yorum belirtirseniz çok sevinirim .
farınızda açık olsun yolunuzda.
Reklamlar
-
Eğer motorun çatısı sağlam, eksikleri yoksa ve motorun kompresyon ve mekanik testleri geçiyorsa neden alınmasın. Ben çok daha yaşlı racinglerde gördüm doğru tamir bakım yapılmışsa sorunsuz çalışıyor. Siz motorun durumunu iyi tespit edin. Süpriz masraflar çıkarmasın.
"Bir insanın bildiğini zannettiği bir şeyi öğrenmesi imkansızdır." (Epiktetos)
-
verdiğiniz cevap içime su serpti doğrusu, genelde olumsuz görüşler alıyordum,
racingler için 20-30 bin km de motor bitirir masraf açar filan diye..
demekki bir genelleme yapmamak lazım.
-
Dostum racing ikinci el tavsiye edilmezsatan adamlar galeriler bile seni samimi görürlerse dürüst davranırlar tavsiye etmezler nedenide hep dediğim bir laf dır racing sıfır alan adam bir chopper cı yada scooter endurocu cross cu gibi gezme amaççlı şehir içinde bir yerden bir yere gitme amaçlı kullanmaz basmak sürat yapmak motoru limitlerini zorlamak için alır ve kullanır bu yüzden çoğu racinglerin kısa sürede motoru ölür yani biter adamlarda motor başlarına daha büyük bela çıkarmadan satarlar bu yüzdendirki çok ucuza ikinci el racingler bulursun ama bilemessin granajı ne alemde kazası varmı piston kırmışmı yatak sarmışmı bunlar racinglerde anormal çok sık olan şeyler. bu tip bir motoru alırsan allah göstermesin bırak sana çıkartıcağı masrafı üstündeyken bir kitlense yüksek süratte allah korusun kötü olur. çoğu arkadaş bu racinglerin ikinci eldeki düşük fiyatlarını görüyor hiç bir motor tecrübesi olmamasına rağmen almak niyetinde oluyor cazip geliyor fiyat ama yapılan şey çok sakat.
-
temizse alınır,git bi ustaya göster güvendiğin sorunu yok derse al kimin ne dediğini bırak...
Rüzgara Karşı Koşmamışsan, Onunla Esmeyi Bilemezsin; Henüz Motora Binmediysen, Yaşıyorum Diyemezsin !!!
-
logaritma
dostum öncelikle gösterdiğin alakaya teşekkür ederim,
fakat bir motorun iyi kullanılıp kullanılmadığı? veya tamir görüp görmediği?hiçbir şekilde anlaşılamaz mı?
en azından motordan anlayan iyi bir usta tarafından?
Biloo dostum,
bende öyle yapmayı düşünüyorum fakat,logaritmanın dediği söyleyenlerde var,
daha önceden hasar alıp almadığını anlamak zor filan diyolar o yüzden sizlerin görüşlerini almak istedim.
-
Bilooo adlı üyeden alıntı
temizse alınır,git bi ustaya göster güvendiğin sorunu yok derse al kimin ne dediğini bırak...
arkadaş sen çok anlıyorsun galiba piyasada o kadar çok granajı elden geçmiş olan racing varki iyi ustaların elinde tamir gördüğü anlaşılmıyor bile adamlar hatta böyle ilan veriyor adam granajı tamir görmüşdür ama istediğiniz ustaya götürün anlarlarsa motorun paarsını vermeden alırsınız diye iddalı ilanlar bile veriyorlar. sahibinden de bu tip ilanlar çok var
motor alıcak dostum ben hevesini kırmıyım çok temizlerde var piyasada yanlış anlama bulma şans meselesi
-
aslında bende böle bişi düşünmüyorum değil. ama logirtma'nın dedikleri doğru. motorun ne oldunu bilmek lazım. eğer sağlamsa (ki zannediyorum bu görünüşünden bile fark edilir) biliçlenmek amaçlı, fazla sürat yapmadan, sıkıştırmadan binilebilir...
-
logaritma adlı üyeden alıntı
arkadaş sen çok anlıyorsun galiba piyasada o kadar çok granajı elden geçmiş olan racing varki iyi ustaların elinde tamir gördüğü anlaşılmıyor bile adamlar hatta böyle ilan veriyor adam granajı tamir görmüşdür ama istediğiniz ustaya götürün anlarlarsa motorun paarsını vermeden alırsınız diye iddalı ilanlar bile veriyorlar. sahibinden de bu tip ilanlar çok var
motor alıcak dostum ben hevesini kırmıyım çok temizlerde var piyasada yanlış anlama bulma şans meselesi
logaritma dostum,
verdiğin aydınlatıcı bilgiler için teşekkür ederim,
bir müsibet bin nasihatten iyidir derler,ben şu ana kadarki arkadaşların tecrübelerine dayanarak yaptıkları yorumları ve birazda iyi bir araştırmayla bu sorunu çözeceğime inanıyorum, burdan çıkardığım sonuç iyi bir araştırma ve güvenilir bir usta sorunumu çözer sanıyorum.
Verdiğiniz bilgileri yabana atmıyorum ben tecrübeli insanların sözlerine herzaman önem veririm,ilginize teşekkür ediyorum
-
13 Temmuz 2006, 23:35
#10
Night_Rider adlı üyeden alıntı
logaritma
dostum öncelikle gösterdiğin alakaya teşekkür ederim,
fakat bir motorun iyi kullanılıp kullanılmadığı? veya tamir görüp görmediği?hiçbir şekilde anlaşılamaz mı?
en azından motordan anlayan iyi bir usta tarafından?
dostum sana en iyi safkan bir racing ci yardım eder racingci adam harbi bir racingci ise motorun üstüne bindiği an bir tur atsa motorun ne mal olduğunu anlar herhalde şu yazımı okuyan hiç bir racingcide dediklerime ters bir şey demez her motorun bir dili vardır racing dilindende harbi racingci adam anlar.
-
13 Temmuz 2006, 23:57
#11
Arkadaşlar
burdan yola çıkacak olursam,
2.el bir racing almaya karar verdim özellikler zx-6r ( gönlümden geçen )
ama öncelikle dikkat edilecek noktalar,
1-) Önce iyi ve temiz olduğuna karar verdiğimiz bir makina,
2-) Racingten anlayan tecrübeli bir arkadaş ( test sürüşü için )
3-) İyi bir usta motorun genel durumu ve sağlığı ile ilgili olarak
Arkadaşlar bu verdiğiniz bilgilere teşekkür ederim ama kawasaki kullanan bi arkadş varsa birde ondan yorum almak isterim doğrusu, memnuniyeti?
motorun (+) ları ve (- )leri ile ilgili?
-
14 Temmuz 2006, 01:45
#12
bence km o kadarda ilk planda olmamalı daha çok motorun durmuna bakmak lazım sağlammı temizmi
-
15 Temmuz 2006, 12:16
#13
km elbette önemli. motorun kaç binde biteceğini bilemezsinki. benimde sattığı 33.000de bir r1im vardı. ama daha fazla kullanmayı gözüm yemedi açıkçası. şimdiye kadar bir tane 50000de bir tanede 63000de yarış motoru gördüm. bunların haricinde 50000i geçeni bilmiyorum. benim görüşümce 30000km ömrünün 3te 2si. ama 30000de biten motorda gördüm
kazalı olup olmadığını anlama konusundada, motorun kaskosu olduğunu düşünün. adam kaskodan parayı çekip direkt grenajın yenisini alır. nasıl anlıcaksınız? neyse fazlada bişey demicem.
-
15 Temmuz 2006, 12:21
#14
km o kadarda önemli deil.. ama 30 bin km racingte kayda alnmayack bi dger deil.. ama kullanımada bağlı sonuçta.. temiz kullanmıştır kıyamamıştır o ayrı..
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler